چطوری توری پلیسه رو تمیز کنیم ؟

ملیکا شیخی

توری پنجره محل عبور جریان هوایی است که با خود آلودگی هایی همراه دارد. این گرد و غبار موجود در جریان هوا، بر روی توری می نشیند و نظافت و شستشو را امری غیرممکن می کند. اما برای شستشو توری پلیسه پنجره به چه صورت باید عمل کنیم؟ توری پلیسه از نظر متحرک بودن فریم داخلی به دو دسته تقسیم می شوند که در نحوه نظافت آنها تاثیرگذار است

توری پلیسه پنجره

توری پنجره محل عبور جریان هوایی است که با خود آلودگی هایی همراه دارد. این گرد و غبار موجود در جریان هوا، بر روی توری می نشیند و نظافت و شستشو را امری غیرممکن می کند. اما برای شستشو توری پلیسه پنجره به چه صورت باید عمل کنیم؟

توری پلیسه چیست ؟

توری پلیسه از نظر متحرک بودن فریم داخلی به دو دسته تقسیم می شوند که در نحوه نظافت آنها تاثیرگذار است:

شستشوی توری پلیسه ساده یا تک فریم

در این مدل توری پلیسه پنجره نمی توان توری بازشونده از فریم را خارج کرد. بدلیل این که توری به چارچوب قاب ثابت دور پیچ شده و آن را از چارچوب نمی توان خارج کرد. در صورتی که نیاز به جابجایی توری پلیسه ساده دارید، پیچ هایی را که توری پلیسه را به قاب پنجره متصل و ثابت کرده است را باید باز کنیم.

برای نظافت ابتدا باید از پارچه ای خیس برای پاک کردن گردوغبار استفاده کنیم. سپس با استفاده از اسپری چند منظوره و اسپری آب چربی باقیمانده روی توری را پاک می کنیم. فشار اسپری منافذ و سوراخ های توری را تمیز می کند. برای آسان شدن نظافت، در دو حالت باز و بسته این عمل را انجام دهید.

( گروه صنعتی هلی پن ، با بیش از سال ها تجربه در زمینه تولید

در و پنجره دوجداره upvc

در و پنجره آلومینیوم

تولید توری پلیسه

ملزومات توری پلیسه

بعنوان نمایندگی وین تک فعالیت می کند.

همچنین لازم به ذکر است که تیم کاری هلی پن در زمینه تعمیرات در و پنجره و تعمیرات توری پلیسه نیز فعالیت می کند و محصولات و خدمات خود را با گارانتی به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

با توجه به توضیحات داده شده ، جهت آشنایی بیشتر با تیم هلی پن ، نمونه کارهای این گروه را مشاهده کنید :

مشاهده کارخانه

نحوه برش گالوانیزه

نصب توری پلیسه

در و پنجره دوجداره

اگر قصد دیدن نمونه کارهای این شرکت یا پروژه های انجام شده توسط این تیم را دارید ، می توانید در قسمت پروژه های هلی پن ، این نمونه کارها را مشاهده کنید . )

 شستشوی توری پلیسه دبل فریم

از مهم ترین ویژگی های توری دبل فریم نظافت آسان با جا به جا کردن توری است. چارچوب قاب دور این نوع توری از دو فریم جدا ساخت شده است که فریم اول به پنجره پیچ می شود اما فریم دوم با فشار در فریم اول قرار می گیرد. هنگامی که می خواهیم برای شستشوی توری دبل فریم اقدام کنیم، کافیست توری را جمع کنیم. سپس فریم دوم ( تنها در پروفیل های ارتفاعی استفاده شده است) را از چارچوب ثابت قاب دور جدا می کنیم و خارج می کنیم.

انتخاب توری در و پنجره مناسب

در و پنجره یو پی وی سی هلی پن

برای شستشو نیز کافیست از مواد شوینده ملایم و فشار آب استفاده کنید.هنگام خارج کردن و یا قرار دادن توری در چارچوب، دقت کنید نخ توری آسیب نبیند. در توری های دیگر مانند توری ثابت، توری رولینگ و توری لولایی نیز می توان از شستشوی ساده استفاده کرد. اما اگر در نظافت توری موفق نبودید، می توانید از فرچه های شستشوی بطری و یا مسواک استفاده کنید.

 

پاک کردن توری پلیسه

ارتباط با هلی پن

تلگرام

اینستاگرام

واتس اپ

لینکدین

آپارات

آینوتی

توری پلیسه چیست؟

برای پاسخ به سوال کاربردی توری پلیسه چیست می توان رایج ترین پاسخ داد، توری پلیسه پنجره یو پی وی سی با نام های دیگری از جمله توری تاشو و توری آکاردئونی در بازار موجود می باشد. این توری ها از جنس توری پلی استایرن هستند که به آن مش آکرلیک نیز می گویند.

توری های پلیسه قابلیت انعطاف پذیری فوق العاده ای دارند و همان طور که گفته شد این ویژگی سبب باز و بسته شدن راحت این توری ها در قاب آلومینیوم می شود. درحالی که توری های ثابت فقط هنگام شستشو و نظافت از فریم خود جدا می شود.

توری های پلیسه هنگامی که در داخل قاب آلومینیومی خود قرار می گیرند هیچ مزاحمتی برای شیشه ایجاد نمی کنند. در نتیجه هنگام مشاهده از داخل ساختمان اینطور به نظر می آید که توری وجود ندارد. توری های پلیسه بخاطرآسانی و راحتی در نصب زبان زد هستند.

پنجره upvc از کجا بخریم

جنس توری مصرفی همان گونه که بیان شد از نوع مش آکرلیک می باشد. رنگ آلومینیوم توری به صورت آماده سفید و قهوه ای می باشد. در صورت سفارش رنگ خاص، برای رنگ آمیزی به کارگاه رنگ ارسال می گردد. بسیاری از مصرف کنندگان پنجره دوجداره یو پی وی سی، زمانی که به این نتیجه می رسند که توری پلیسه چیست؟ به راحتی می توانند به این نتیجه برسند که باید این نوع از توری را جایگزین نمونه های قدیمی آن بکنند.

توری پلیسه :

توری پلیسه برای ورود هوای تازه به ساختمان ممکن است بخواهیم درساعاتی از روزدرب و پنجره ها را باز بگذاریم. از استشمام هوای تازه لذت ببریم. اما در فصل های گرم سال اغلب ورود حشرات و حیوانات موذی یکی از معضلاتی است که ما را کلافه می کند. استفاده از توری های ثابت هم مانع مشاهده کامل محیط بیرون می شود. در این مواقع استفاده از توی پلیسه توصیه می شود. چون توری پلیسه به گونه ای است که به راحتی باز و بسته می شود،

این توری جانشین مناسبی برای توری های ثابت و لولایی است. توری پلیسه علاوه بر جلوگیری از ورود حشرات ریز مانع نفوذ گرد و خاک و آلودگی هوا می شود که این خود باعث جلب خانم ها برای پاکیزه ماندن خانه می شود. در برابرنورخورشید و رطوبت هوا نیز مقاوم است. شاید این سوال برای شما ایجاد شود که توری پلیسه چیست؟ برای آشنایی با توری پلیسه ، با ما همراه باشید.