توری پلیسه چیست ؟

m.sheykhi

توری پلیسه ای یکی از محصولات شرکت هلی پن است که برای ورود هوای تازه به منزل ممکن است بخواهیم درساعاتی از روز درب و پنجره ها را باز بگذاریم و ازهوای تازه لذت ببریم، اما در فصل های گرم سال اغلب ورود حشرات و حیوانات موذی یکی از معضلاتی است که ما را کلافه میکند و استفاده از توری های ثابت هم مانع مشاهده کامل محیط بیرون میشود. دراین مواقع توری پلیسه توصیه میشود که جانشین مناسبی برای توری های ثابت و لولایی است.

توری پلیسه

توری پلیسه ای

توری پلیسه ای یکی از محصولات شرکت هلی پن است . برای ورود هوای تازه به منزل ممکن است بخواهیم درساعاتی از روز درب و پنجره ها را باز بگذاریم و ازهوای تازه لذت ببریم، اما در فصل های گرم سال اغلب ورود حشرات و حیوانات موذی یکی از معضلاتی است که ما را کلافه میکند و استفاده از توری های ثابت هم مانع مشاهده کامل محیط بیرون میشود. دراین مواقع توری پلیسه توصیه میشود که جانشین مناسبی برای توری های ثابت و لولایی است.

قبل از اینکه درباره توری پلیسه بیشر توضیح دهیم لازم به ذکر است که گروه صنعتی هلی پن تولید کننده و ارائه دهنده درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی و آلومینیوم نیز می باشد . این گروه با بیش از سال ها تجربه بعنوان نمایندگی وین تک و با سابقه ای درخشان در حال فعالیت می باشند .ااین توری ها علاوه برجلوگیری از ورود حشرات ریز مانع نفوذ گرد و خاک و آلودگی هوا میشود و در برابرنورخورشید و رطوبت هوا نیز مقاوم است.

 

توری پلیسه هلی پن

 

گروه صنعتی هلی پن ، با بیش از سال ها تجربه در زمینه تولید

در و پنجره دوجداره upvc

در و پنجره آلومینیوم

تولید توری پلیسه

ملزومات توری پلیسه

بعنوان نمایندگی وین تک فعالیت می کند.

همچنین لازم به ذکر است که تیم کاری هلی پن در زمینه تعمیرات در و پنجره و توری پلیسه نیز فعالیت می کند و محصولات و خدمات خود را با گارانتی به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

با توجه به توضیحات داده شده ، جهت آشنایی بیشتر با تیم هلی پن ، نمونه کارهای این گروه را مشاهده کنید :

مشاهده کارخانه

نحوه برش گالوانیزه

نصب توری پلیسه

در و پنجره دوجداره

اگر قصد دیدن نمونه کارهای این شرکت یا پروژه های انجام شده توسط این تیم را دارید ، می توانید در قسمت پروژه های هلی پن ، این نمونه کارها را مشاهده کنید .

مشاهده ویدیو

ارتباط با هلی پن

تلگرام

اینستاگرام

واتس اپ

لینکدین

آپارات

آینوتی

توری پلیسه پنجره یو پی وی سی با نام های دیگری از جمله توری تاشو و توری آکاردئونی در بازار موجود میباشد، این توری ها از جنس توری پلی استایرن هستند که به آن مش آکرلیک نیز میگویند.

انواع توری پلیسه ای

توری های پلیسه قابلیت انعطاف پذیری فوق العاده ای دارند و این ویژگی سبب باز و بسته شدن راحت این توری ها در قاب آلومینیومی میشود درحالی که توری های ثابت فقط هنگام شستشو و نظافت از فریم خود جدا میشود.

دو نوع توری پلیسه وجود دارد:

توری های آلفا که برای پنجره های کوچک و کم ارتفاع در جهت عمودی ساخته میشود و توری های بتا که برای درب و پنجره های بزرگ در جهت افقی ساخته میشود.

توری های پلیسه هنگامی که در داخل قاب آلومینیومی خود قرار میگیرند هیچ مزاحمتی برای شیشه ایجاد نمیکنند درنتیجه هنگام مشاهده از داخل ساختمان اینطور به نظر می آید که توری وجود ندارد. توریهای پلیسه بخاطر سهولت و راحتی در نصب زبان زد هستند. یکی از محصولات پرفروش شرکت هلی پن توری پلیسه ای است زیرا به دلیل روبه رو شدن با فصل گرما و استفاده از پروفیلهای مرغوب پرفروش است.

 

توری پلیسه تک فریم

 

 

توری پلیسه دبل فریم

 

زندگی در دنیای امروز باچالش های زیادی روبه رو است و انسان درتکاپو برای بهتر زیستن و استفاده بیشتر از پدیده های طبیعی برای افزایش اسایش است که ملزومات وابزار متنوعی را میطلبد.حال دراین میان توری پلیسه پنجره های دوجداره به عنوان یکی از ابزارهای کاربردی ساخت بشر شناخته میشودکه پس از عرضه در بازارهای مصرف جایگاه مناسبی را پیداکرده و به دلیل کارکرد خاص و مزایای بیشمار موردتوجه افرادو اقشار مختلف جامعه قرارگرفته است.

در و پنجره دوجداره upvc

در و پنجره آلومینیوم

مزایای توری پلیسه

این مزایاکه درون این نوع توری نهفته است سبب شده است تا درسازمانهای استاندارسنجی صنعت ساختمان رتبه قابل قبولی را به خود اختصاص دهدو استفاده از ان توسط کارشناسان و مهندسان حوزه ساختمان وانرژی توصیه شود. منظور از ارامش پایدار کاملا واضح است ، یعنی ایجاد یک پتانسیل بالقوه و طولانی مدت بر اساس درجه بندی سطح زندگی که برمبنای منطقه و ابزار دردسترس و میزان درامد و بهره مندی از موقعیتهای رفاهی تعیین میگردد.

این دیدگاه کاملا اشتباه است زیرا این نوع توریها دارای متعلقات و قطعات زیادی هستند که برای خرید هر یک هزینه قابل توجهی صرف میشود و در کنار هم قرار گرفتن این قسمتها است که توری شکل میگیرد و قیمت نهایی تعیین شده برای ان کاملا منطقی وبرمبنای مواد مصرفی وهزینه های تولید وزمان صرف شده میباشد.

چراما یادگرفته ایم که برای حل مشکلات خود ازساده ترین روشها استفاده کنیم و همواره خود را درگیر مسائلی کنیم که به راحتی قابل حل هستند،

برای مثال چرا در فصل گرما به جای نصب توری های پلیسه بر روی پنجره های دوجداره یوپی وی سی والومینیومی از پرده یا سیم و این چنین موارد استفاده میکنند که مایه تاسف است. یکی از مزایایی که همواره به ان تاکید داریم بحث شستشو و قابلیت جمع شدن وخارج شدن وانعطاف بالای توری است که به راستی معضل تمیزی را به طور کامل حل کرده است