انتخاب توری در و پنجره مناسب

m.sheykhi

توری در و پنجره امروزه خواستار زیادی دارد و مردم در تابستان که فرا می رسد همراه با گرمای آن سر وکله حشرات مزاحم نیز پیدا می شود.بخصوص هنگام شب که گاه خنکی هوا وسوسه می کند تا پنجره را بازبگذاری و بی توجه به هوای مصنوعی سیستمهای خنک کننده از وزش باد ملایم شبانگاهی بهره ببری اما این موجودات مزاحم بانیش زدن های مداوم خود خواب را برتوحرام می کنندوتو نیز برای رهایی از شر این جانوران موذی چاره ای نداری جز این که دست به دامان توری در و پنجره شوی.

توری در و پنجره

توری در و پنجره

توری در و پنجره امروزه خواستار زیادی دارد و مردم در تابستان که فرا می رسد همراه با گرمای آن سر وکله حشرات مزاحم نیز پیدا می شود.بخصوص هنگام شب که گاه خنکی هوا وسوسه می کند تا پنجره را بازبگذاری و بی توجه به هوای مصنوعی سیستمهای خنک کننده از وزش باد ملایم شبانگاهی بهره ببری اما این موجودات مزاحم بانیش زدن های مداوم خود خواب را برتوحرام می کنندوتو نیز برای رهایی از شر این جانوران موذی چاره ای نداری جز این که دست به دامان توری پنجره شوی.

پنجره یو پی وی سی

توری پلیسه چیست ؟

شرکت هلی پن توری هایی در مدل های مختلف در اختیارمشتریهای خوش ذوق قرار داده است. توری هاکه بیشتر پارچه ای هستند، به آسانی نصب می شونداما مقاومت کمتری نسبت به توری های فلزی دارند.  درایران می توان انواع توری های فلزی رایافت.نوع فلزی توری از گالوانیزه، آلومینیوم ویا از رشته های پلی استروفایبرگلاس می باشد.

توری در و پنجره

انتخاب توری مناسب

رویکرد بیشتر خریداران به استفاده از توری های جمع شونده است که برای درها نوع پلیسه و برای پنجره توری رولینگ مناسب تر است، اما به اعتقاد شرکت هلی پن سیستم مناسب برای درها همان پلیسه است. سیستم های توری پنجره به سه قسمت کلی تقسیم می شوند؛ اول ساده یا ثابت دوم لولایی و سوم «به جمع شونده» یا «جمع شو» که خود بر دو بخش است؛ اول توری رولینگ و دوم توری پلیسه که هر یک از آن ها هم خود به سه نوع دیگرتقسیم می شوند.

گروه صنعتی هلی پن تولید کننده پروفیل upvc با برند وین تک می باشد اما در این مطلب قصد داریم علاوه بر وینتک، در رابطه با دیگر شرکت های تولیدکننده upvc نیز به شما توضیح دهیم.

گروه صنعتی هلی پن ، با بیش از سال ها تجربه در زمینه تولید

در و پنجره آلومینیوم

ملزومات توری پلیسه

بعنوان نمایندگی وین تک فعالیت می کند.

مشاهده کارخانه

نحوه برش گالوانیزه

نصب توری پلیسه

در و پنجره دوجداره

اگر قصد دیدن نمونه کارهای این شرکت یا پروژه های انجام شده توسط این تیم را دارید ، می توانید در قسمت پروژه های هلی پن ، این نمونه کارها را مشاهده کنید .

در و پنجره با گارانتی

ارتباط با هلی پن

تلگرام :

https://t.me/helipen_co/

اینستاگرام :

https://www.instagram.com/helipen_co/

واتس اپ :

https://wa.me/09364948617

لینکدین :

https://www.linkedin.com/in/heli-pen-33a4a4190

آپارات :

https://www.aparat.com/v/fHgXo

آینوتی :

https://inoti.com/icv/%D8%AF%D8%B1-%D9%88-%D9%BE%D9%86%D8%AC%D8%B1%D9%87-upvc-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

کاربری های مختلف ساختمان باانتخاب توری رابطه مستقیمی دارد چرا که سیستم های غیر جمع شونده برای کاربری های تجاری و اداری مناسبتر است اما در خانه ها به دلیل این که در و پنجره هاکمتر از ساختمان های عمومی بازوبسته می شودمی توان از توری های پلیسه استفاده کردچون فرسایش این سیستم در ساختمان های مسکونی کمتراست.

توری در و پنجره

 توری بدون نیاز به شستشو

توری های ثابت قابلیت بازشدن نداشته و تنها در هنگام شستشو قابل جدا شدن از فریم می باشند. توری های رولینگ دارای فریم ثابت بوده ولی توری آن ها متحرک است و برحسب نوع توری به صورت کرکره ای قابلیت جمع شدن را دارد. توری پلیسه ای پنجره دوجداره یو پی وی سی نیز که نسل جدید توری های پنجره دوجداره یو پی وی سی می باشد به صورت مکانیکی در دو نوع آلفا (نوع حرکت عمودی و بیشتر پنجره های کم ارتفاع ) و بتا ( نوع حرکت افقی و برای پنجره های ارتفاع بلند و در ) تولید می شود.

نحوه تمیز کردن توری پلیسه

به همین دلیل توری نیازی به شستشو نداشته و در صورت نیاز به نظافت تنها با یک جاروبرقی تمیز می شود. این نوع توری دارای یک قاب محافظ بوده که در هنگام عدم نیاز به توری در آن قاب جمع می شود ، ضمن اینکه برخلاف توری های رولینگ محدودیت های ابعاد را ندارد. شرکت هلی پن برای راحتی و آسانی مشتری این توری های پلیسه را طراحی و تولید کرده تا مشتری آن را برای خانه ی خود انتخاب کند. با توجه به توضیحات داده شده ، شرکت هلی پن این افتخار را دارد تا محصولات خود را اعم از توری پنجره با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی به دست شما عزیزان برساند .