همه چیز درباره توری پلیسه

ملیکا شیخی

به جای توری های ثابت سنتی در انواع پنجره های چوبی ، آهنی ، آلومینیومی وپی وی سی توری پلیسه ای که نسل جدید توری های پشه بند می باشد را می توان جایگزین کرد. از مزایای این توری ها این است که چارچوب توری در اثر باز و بسته شدن دیگر دفرمه نمی شود و از طرف دیگر با توجه به باز و بسته شدن خود توری پلیسه داخل چارچوب، طول عمر این توری ها بیشتر می شود و نظافت آن آسانتر است.

درباره توری پلیسه

به جای توری های ثابت سنتی در انواع پنجره های چوبی ، آهنی ، آلومینیومی وپی وی سی توری  پلیسه ای که نسل جدید توری های پشه بند می باشد را می توان جایگزین کرد. از مزایای این توری ها این است که چارچوب توری در اثر باز و بسته شدن دیگر دفرمه نمی شود و از طرف دیگر با توجه به باز و بسته شدن خود توری پلیسه داخل چارچوب، طول عمر این توری ها بیشتر می شود و نظافت آن آسانتر است.

( گروه صنعتی هلی پن ، با بیش از سال ها تجربه در زمینه تولید

در و پنجره دوجداره upvc

در و پنجره آلومینیوم

تولید توری

ملزومات توری

بعنوان نمایندگی وین تک فعالیت می کند.

همچنین لازم به ذکر است که تیم کاری هلی پن در زمینه تعمیرات در و پنجره و توری نیز فعالیت می کند و محصولات و خدمات خود را با گارانتی به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

با توجه به توضیحات داده شده ، جهت آشنایی بیشتر با تیم هلی پن ، نمونه کارهای این گروه را مشاهده کنید :

مشاهده کارخانه

نحوه برش گالوانیزه

نصب توری

در و پنجره دوجداره

اگر قصد دیدن نمونه کارهای این شرکت یا پروژه های انجام شده توسط این تیم را دارید ، می توانید در قسمت پروژه های هلی پن ، این نمونه کارها را مشاهده کنید . )

در زمان نیاز،استفاده از توری پلیسه ، آن را باز کرده و در صورت عدم نیاز به توری پلیسه مانند فصل سرما و یا در مواقعی که از سیستم های خنک کننده داخل خانه ها استفاده می شود و پنجره و درها بسته هستند توری  پلیسه نیز بسته شده و داخل کلاف خود قرار می گیرد.

 

درباره توری پلیسه

 

به همین ترتیب در مجاورت نور خورشید و بارش باران و گرد و خاک قرار نمی گیرد. توری  پلیسه با قابلیت جمع شدن بهترین پیشنهاد شرکت هلی پن برای رهایی از مزاحمت پشه و حشرات موذی در فصل گرما است. دو نوع توری  پلیسه وجود دارد: توری های آلفا که برای پنجره های کوچک و کم ارتفاع در جهت عمودی ساخته میشود و توری های بتا که برای درب و پنجره های بزرگ در جهت افقی ساخته میشود.

توری پلیسه چیست ؟

در و پنجره یو پی وی سی هلی پن

یو پی وی سی رنگی

این توری ها هنگامی که در داخل قاب آلومینیومی خود قرار میگیرند هیچ مزاحمتی برای شیشه ندارد. در نتیجه وقتی از داخل ساختمان مشاهده شود اینطور به نظر می آید که توری پلیسه وجود ندارد. این توری ها بخاطر سهولت و راحتی در نصب بسیار محبوب است.

مزایای توری  پلیسه :

  • ۱-مقاومت بالا
  • ۲-تطابق رنگ در پروفیل و قطعات آلومینیومی
  • ۳-سهولت در رگلاژ و تنظیم توری توسط مصرف کننده
  • ۴-قابلیت تولید بصورت عمودی و افقی
  • ۵-قابلیت نصب در هر جهت
  • ۶-امکان تولید در هر سایز و ابعاد و بر اساس سفارش مصرف کننده
  • ۷-نصب آسان توسط ۴ عدد پیچ ۴ سانتیمتر
  • ۸-قابل شستشو و نظافت
  • ۹-کاهش آلودگی بعلت قابلیت جمع شوندگی تور
  • ۱۰-قرارگیری تور داخل محفظه پروفیل بازشو در زمان های عدم استفاده
  • ۱۱-مقاومت بالا در برابر نور و طول عمر بالا
  • ۱۲-عدم زنگ زدگی تور و متعلقات

شرایط نصب در و پنجره یو پی وی سی

تنوع در رنگ توری  پلیسه

درب و پنجره UPVC در رنگهای متفاوتی ساخته می شود تا با معماری ساختمان هماهنگی داشته باشد. بنابراین هر قطعه یا لوازم مورد نیاز که به این محصول اضافه می شود نباید موجب ناهماهنگی این قاعده شود. قاب توری  پلیسه نیز در انواع رنگها برای تطابق با نمای ساختمان تولید می گردد. رنگ تور این محصول عمدتا به رنگ خاکستری ست ولی این نوع توری بصورت طرح دار نیز در بازار یافت می شود.

 

رنگ توری پلیسه

 

تنوع در حالت بازشو توری  پلیسه

پنجره توری پلیسه افقی

حالت باز شدن این نوع توری بصورت افقی می باشد و بر روی انواع درب و پنجره UPVC، آلومینیومی، آهنی و چوبی قابل نصب می باشد. برای آن می توان از پاشیدن آب بر روی آن استفاده کرد.و اینکه می توان پیچ های چهار گوشه آن را باز کرد و برای شست و شو انتقال داد. بدلیل سوراخ شدن چند باره پروفیل هنگام نصب مجدد و مشکلات نصب، راهکار دوم کمتر پیشنهاد می شود.۸۰% سفارشات از این نوع توری است.

توری پلیسه عمودی

این نوع توری ، پنجره دوجداره بصورت عمودی بازو بسته می شود. تمام مشخصات این محصول مانند توری افقی می باشد و تنها تفاوت این محصول در حالت بازشو آن است. میزان سفارش این محصول کمتر از ۱% می باشد.

توری  پلیسه دوطرفه

این نوع توری برای درب و پنجره های دوجداره ای که پهنای زیادی دارد، طراحی شده است.

توری پلیسه جابجاشو

این توری برای درب و پنجره های دوجداره ای که پهنای زیادی دارد، طراحی شده است.

توری پنجره پلیسه دبل فریم

این توری برای درب و پنجره های دوجداره ای که پهنای زیادی دارد، طراحی شده است.

پروفیل عرض و ارتفاع توری  پلیسه

از مهمترين مزایای اين سيستم توري پليسه استفاده از پروفيل يكسان براي عرض و ارتفاع مي باشد كه داراي مزیت های زير است:

  • ۱-كاهش سبد خريد براي توليدكنندگان و سهولت در برش كاري.
  • ۲-كاهش ضايعات آلومينيوم كه قطعات كوچك برش در عرض مورد استفاده قرار مي گيرد.
  • ۳-وزن مناسب براي اين سيستم كه قيمت تمام شده را كاهش داده و توان رقابتي بوجود مي آورد.
  • ۴-تعبيه شيار جهت استفاده از پرز مويي در عرض هاي توري جهت مهار بهتر تور و عدم خروج تور از توري و عدم عبور حشرات ريز از زير يا روي توري پليسه
  • ۵-مقاومت بالاتر به جهت وجود شيارها در لبه آلومينيو