پنجره آلومینیومی و مزایای پنجره آلومینیومی هلی پن

ملیکا شیخی

یکی دیگر از محصولات شرکت هلی پن تولید پنجره آلومینیومی می باشد. پنجره دوجداره آلومینیومی به پنجره آلومینیومی اطلاق می گردد که در بین پروفیل های بازشو و فریم آلومینیوم تیغه های پلی آمید دوخته شده است و از اینروی پروفیل آلومینیوم را به یک پروفیل کاملا عایق تبدیل می کند و تبادل حرارتی بین بدنه بیرونی و داخلی پنجره آلومینیومی توسط پلی آمید قطع می شود. پنجره آلومینیومی از انواع پنجره های عایق در برابر حرارت می باشند.

پنجره الومینیومی

یکی دیگر از محصولات شرکت هلی پن تولید پنجره آلومینیومی می باشد. پنجره آلومینیومی به نوعی از پنجره ها گفته می شود که در بین پروفیل های بازشو و فریم آلومینیوم تیغه های پلی آمید دوخته شده است و از اینروی پروفیل آلومینیوم را به یک پروفیل کاملا عایق تبدیل می کند و تبادل حرارتی بین بدنه بیرونی و داخلی پنجره آلومینیومی توسط پلی آمید قطع می شود. پنجره آلومینیومی از انواع پنجره های عایق در برابر حرارت می باشند.

به دلیل ضریب انتقال حرارت بالا در آلومینیوم علاوه بر دو جداره بودن شیشه ها، پروفیل آلومینیومی نیز از طریق تیغه های پلی آمید به هم متصل و دو جداره می شوند. این روش باعث عدم انتقال حرارت در پروفیل میشود .پروفیلهای حاصل پروفیلهای ترمال بریک می باشند که از دو مقطع پروفیل آلومینیومی مجزا که به وسیله تیغه های پلی آمید به هم متصل می گردند، تشکیل شده اند.

مزایای استفاده از پنجره آلومینیومی را به صورت زیر میتوان فهرست کرد :

  1. ۱-عایق نسبی حرارتی
  2. ۲-عایق رطوبتی
  3. ۳-مقاوم در برابر آلودگی هوا و گرد و غبار
  4. ۴-غیر قابل اشتغال
  5. ۵-سازگار با محیط زیست و قابل بازیافت
  6. ۶-زیبایی فوق العاده، تنوع رنگ زیاد و دلخواه
  7. ۷-مقاوم در برابر فشار باد در عین سبکی
  8. ۸-عایق صوتی
  9. ۹- سبکی فوق العاده
  10. ۱۰-ایمن در مقابل سرقت و زلزله
  11. ۱۱-مقاوم در برابر تغییر رنگ و شکل به دلیل عوامل محیطی مانند تابش آفتاب، باران، زمان

بنا به توضیحات داده شده ، می توان پنجره های آلومینیومی را بهترین نوع پنجره عنوان نمود. سیستم پنجره های آلومینیوم با برخورداری از تنوع زیاد در فرم، رنگ و گستردگی استفاده از یراق آلات و تنوع بازشو، نیازهای مورد استاندارد صنعت ساختمان را برآورده ساخته است.

امروزه استفاده از فریم های آلومینیومی به علت شکل پذیری بالا و سبکی متداول شده است چرا که با افزوده شدن تعداد شیشه های موجود، لازم است به طریقی وزن ساختمان را کاهش دهیم و لذا در این مقوله آلومینیوم فلز مناسبی به نظر می رسد. همچنین استفاده از پرده کرکره های عایق در فصول سرد باعث محدودیت در تلفات انرژی بالاخص در هنگام شب خواهد شد. علاوه بر آن تنوع و زیبایی یک سیستم پوشش و رنگ آمیزی یعنی آنادایز تنها در آلومینیوم قابل استحصال است.

گروه صنعتی هلی پن ، با بیش از سال ها تجربه در زمینه تولید

در و پنجره دوجداره upvc

در و پنجره آلومینیوم

تولید توری پلیسه

ملزومات توری پلیسه

بعنوان نمایندگی وین تک فعالیت می کند.

همچنین لازم به ذکر است که تیم کاری هلی پن در زمینه تعمیرات در و پنجره و توری پلیسه نیز فعالیت می کند و محصولات و خدمات خود را با گارانتی به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

با توجه به توضیحات داده شده ، جهت آشنایی بیشتر با تیم هلی پن ، نمونه کارهای این گروه را مشاهده کنید :

مشاهده کارخانه

نحوه برش گالوانیزه

نصب توری پلیسه

در و پنجره دوجداره

اگر قصد دیدن نمونه کارهای این شرکت یا پروژه های انجام شده توسط این تیم را دارید ، می توانید در قسمت پروژه های هلی پن ، این نمونه کارها را مشاهده کنید .

در تولید پنجره آلومینیومی دوجداره باید چندین نکته مورد بررسی قرار گیرد:

  1. ۱- وزن مخصوص پروفیل آلومینیوم و نوع آلیاژ و میزان خلوص آن
  2. ۲- شکل ظاهری مقطع و تعداد کانالها – حتما از بیلت ۶۳-۶۰ استفاده شود.
  3. ۳- ضخامت و پنهار پلی آمید
  4. ۴- استفاده از پانچ در گوشه های پنجره تولید شده و عدم استفاده از پانچ
  5. ۵- نوع لاستیک آب بندی که حتما از جنس EPDM باشد.
  6. ۶- کیفت دوخت پلی آمید که یکی از موازد بسیار مهم می باشد.
  7. ۷- عدم استفاده از PVC  بجای پلی امید
  8. ۸- کیفیت رنگ و یا آنادایز انجام شده.

پنجره ترمال بریک لیفت اند اسلاید

به جرأت میتوان گفت امروزه کاملترین و بهترین پنجره ای که بتواند تمام نیازهای مارا پاسخ بدهد پنجره ترمال بریک لیفت اند اسلاید است.

  • -شکیل بودن
  • -ابعاد بسیار بزرگ
  • -آب بندی وهوابندی کامل
  • -اشغال نشدن فضای داخلی ساختمان

این ها همه از فواید این نوع پنجره آلومینیومی می باشد .

اما لازم به ذکر است که یکی از بهترین قابلیت های پنجره ترمال بریک لیفت اسلاید که بسیارجلب توجه میکند امکان ساخت این پنجره با ارتفاع وعرض بازشوبه میزان ۳ متراست که میتواند نمایی زیبا درظاهرساختمان ایجاد کند.

در پنجره ترمال بریک لیفت اسلاید شما قادرخواهید بود ابعاد بزرگ را بدون نیاز به کتیبه یا پروفیل تقویتی و بدون هیچگونه محدودیتی اجرا ونصب نمایید. درواقع این قابلیت میتواند دید بسیار خوبی را از نمای بیرونی ساختمان برای انسان ایجاد کند.

ارتباط با هلی پن

تلگرام

اینستاگرام

واتس اپ

لینکدین

آپارات

آینوتی

پنجره ترمال بریک لیفت اند اسلاید میتواند گزینه بسیار خوب و کاملی برای ویلاها باشد.

پنجره ترمال بریک لیفت اسلاید قادراست وزن لنگه بازشو را تا میزان ۴۰۰ کیلوگرم تحمل نماید. علی رقم وزن و لنگه بازشو بزرگ در پنجره ترمال بریک لیفت اسلاید باز و بسته کردن آن بسیار آسان بوده و با اعمال کمترین نیروی مکانیکی بر روی دستگیره این عملیات انجام خواهد شد.

پروفیل آلومینیوم پنجره ترمال بریک لیفت اند اسلاید

از آنجایی که عموماً پنجره ترمال بریک لیفت اسلاید در ابعاد بزرگ ساخته میشود وزن، فشار فیزیکی ومکانیکی وارده بر روی پروفیل آلومینیومی بسیار زیاد است.شما در انواع پنجره های ترمال بریک از جمله پنجره ترمال بریک فولکس واگنی، لولایی و یا کشویی قادر نخواهید بود ابعاد بسیار بزرگ را اجرا نمایید،

در نتیجه پروفیل آلومینیومی پنجره ترمال بریک لیفت اسلاید میبایست از نظر هندسه ومقاومت دربرابرفشار نیروهای وارده متفاوت باشد. عرض پروفیل آلومینیومی ترمال بریک لیفت اسلاید در حالت استاندارد بنا به تک ریل و یا دو ریل بودن آن میتواند از نوع ۱۱۶ میلیمتر تا ۲۲۱ میلیمتر باشد،

این در حالیست در حالت عادی در پنجره های ترمال بریک لولایی و پنجره ترمال بریک کشویی درضخامت پروفیل آلومینیومی بین ۶۰ تا ۷۷۵ میلیمتر است و این مسئله حکایت از متفاوت بودن هندسه و وزن آلومینیومی مصرفی در پنجره ترمال بریک لیفت اسلاید با سایر محصولات ترمال بریک را دارد.

همچنین نوع آلیاژمصرفی درپنجره ترمال بریک لیفت اسلاید بسیارحائزاهمیت است.باید به این مسئله اهمیت داد که آلیاژ مصرفی پنجره ترمال بریک لیفت اسلاید ازگرید ۶۰۶۳ باشد وازمتریال اولیه استاندارد تولید شده باشد وازبازیافت پروفیلهای ضایعاتی تبدیل به پروفیل آلومینیوم پنجره لیف اسلاید نشده باشد.

بیلت آلومینیوم یاهمان شمش خام میتواند با روشهای نورد،ریخته گری واکستروژن تبدیل به پروفیل پنجره ترمال بریک لیفت اسلایدگردد.بهترین راه برای ساخت پروفیل آلومینیومی درپنجره ترمال بریک لیفت اسلاید نوع اکستروژن آن میباشد اگردرساخت پروفیل آلومینیومی پنجره ترمال بریک لیفت اسلاید ازمتریالی که اعلام شد استفاده شود

شما میتوانید پروفیل آلومینیومی با راکول وسختی ۱۲الی ۱۴ دریافت نمایید که این میزان سختی پروفیل آلومینیوم درپنجره ترمال بریک لیفت اسلاید لازم واستاندارد میباشد. دربازار رقابتی امروزه استفاده ازمتریال دست دوم وجود دارد ولی باید این مسئله را مدنظر قرارداد که این امرمیتواند درآینده پنجره ترمال بریک لیفت اسلاید را دچارمشکل سازد درنتیجه انتظارات مورد نظرشما ازیک پنجره کامل برآورده نخواهد شد.