نرده شیشه ای و جان پناه شیشه ای

m.sheykhi

جان‌پناه، محافظی دیوار مانند که به صورت ساختاری ممتد، يكپارچه، محكم و استوار از جنس شیشه، آجر، سنگ، بتن، چوب يا فلز و…ساخته می‌شود.ضخامت ديواردرمقايسه باطول وارتفاع نازك بوده ومعمولاً بعنوان جداكننده فضاهاازيكديگر بصورت مجزاعمل می ‌کند يابعنوان محافظ يك فضا است.

جان پناه شیشه ای

جان‌ پناه شیشه‌ ای

جان‌پناه، محافظی دیوار مانند که به صورت ساختاری ممتد، يكپارچه، محكم و استوار از جنس شیشه، آجر، سنگ، بتن، چوب يا فلز و…ساخته می‌شود.ضخامت ديواردرمقايسه باطول وارتفاع نازك بوده ومعمولاً بعنوان جداكننده فضاهاازيكديگر بصورت مجزاعمل می ‌کند يابعنوان محافظ يك فضا است. دراین میان جان پناهی ازجنس شیشه رامی ‌توانیم نام ببریم؛

استفاده ازجان ‌پناه شیشه‌ ای از جمله راهکارهایی است که علاوه برزیباسازی محیط، شفافیت وامکان نورپردازی‌های خلاقانه در محیط، به دلیل نصب سریع و بدون نیاز به تخریب و مقاومت و دوام بالا توانسته به‌ راحتی جای مناسبی را در ذهن طراحان و معماران بیابد.

درباره پنجره دوجداره upvc شرکت هلی پن

استفاده از پنجره های دوجداره UPVC هلی پن

تعویض پنجره آپارات

قیمت خرید در و پنجره آپارات

همچنین بسته به نوع طراحی معماری مدنظر می‌ توان از جان‌ پناه شیشه‌ای ثابت ومتحرک بهره برد.برای ساخت جان ‌پناه شیشه‌ ای اصولاً از دو شیشه لمینیت شده حدود ۸ میلی ‌متر و یا شیشه ضخیم‌ ترسکوریت شده استفاده می‌ شود. بسته به نوع طراحی داخلی مورد نظر می‌ توان با استفاده ازخواسته خریدارعمل نمود.

 

نرده شیشه ای

 

( گروه صنعتی هلی پن ، با بیش از سال ها تجربه در زمینه تولید

در و پنجره دوجداره upvc

در و پنجره آلومینیوم

تولید توری پلیسه

ملزومات توری پلیسه

بعنوان نمایندگی وین تک فعالیت می کند.

همچنین لازم به ذکر است که تیم کاری هلی پن در زمینه تعمیرات در و پنجره و توری پلیسه نیز فعالیت می کند و محصولات و خدمات خود را با گارانتی به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

با توجه به توضیحات داده شده ، جهت آشنایی بیشتر با تیم هلی پن ، نمونه کارهای این گروه را مشاهده کنید :

مشاهده کارخانه

نحوه برش گالوانیزه

نصب توری پلیسه

در و پنجره دوجداره

اگر قصد دیدن نمونه کارهای این شرکت یا پروژه های انجام شده توسط این تیم را دارید ، می توانید در قسمت پروژه های هلی پن ، این نمونه کارها را مشاهده کنید . )

نرده شیشه‌ ای

استفاده از نرده شیشه ‌ای ازجمله مواردی است که علاوه بر زیبایی، شفافیت و امکان نورپردازی‌های خلاقانه، به دلیل نصب سریع و بدون نیاز به تخریب، آهن‌ کشی و جوشکاری خاص و نیز مقاومت و دوام سیار مناسب در برابر اشعه خورشید، رطوبت و حرارت بالا توانسته به‌ راحتی جای مناسبی را در ذهن معماران بیابد.

نرده شیشه ‌ای هزینه نگهداری بسیار پایینی داشته و می‌توان به‌ عنوان نرده برای بالکن و پشت‌ بام ساختمان‌ها، نرده داخلی مجتمع‌های تجاری و اداری، حاشیه استخر و کنار فضای سبز شهری مورد استفاده قرار گیرد. استیل و شیشه بهترین مواد برای مصارف خانگی هستند، زیرا به ‌راحتی تمیز می ‌شوند.

 

جان پناه شیشه ای

 

نرده‌ شیشه‌ ای در ۲ مدل اجرا می‌ شود:

  1. ۱- شیشه سکوریت
  2. ۲- شیشه لمینت

درصورتی‌ که از شیشه سکوریت در نرده شیشه‌ ای استفاده شود معمولاً ضخامت شیشه ۸ تا ۱۲ میلی ‌متر و برای پایه‌ ها از پروفیل آلومینیوم یا استیل استفاده می‌ شود. این پروفیل‌ها بر اساس ارتفاع هندریل با فاصله‌های معینی از یک دیگر قرار می‌ گیرند. پایه‌ها نیز با بست شیشه گیر ثابت و فیکس می‌ شوند. و درصورتی‌ که از شیشه لمینیت استفاده شود،حداکثر ارتفاع در نرده‌های شیشه لمینت ۱۵۰ سانتی‌ متر می ‌باشد.

این نوع نرده به‌ صورت نرده‌های تمام شیشه عرضه می‌ گردند، یعنی فقط از شیشه استفاده می‌ شود، هم به‌ عنوان پایه نرده و هم به‌ عنوان گارد محافظ به کار گرفته می‌ شود. ضخامت شیشه ۸ میلی‌ متر بوده و از هندریل استیل و آلومینیوم و چوبی استفاده می‌ شود. برای اماکن عمومی مانند بیمارستان‌ها ، دانشگاه‌ها، فرودگاه، مجتمع تجاری و هتل‌ها مناسب است.

حصار شیشه‌ ای

به منظور جلوگیری از خطر سقوط افراد از پشت ‌بام و محافظت آن‌ها، یک دیوار کوتاه تحت عنوان حصار یا محافظ دور تا دور ساختمان بنا می ‌گردد. امروزه مالکان و کارفرمایان با انبوهی از امکانات و تنوع در انتخاب‌هایشان برای ساخت‌ و ساز مواجه‌اند. همان‌ طور که این مسئله امکانات بسیاری برایمان فراهم کرده است، برخی دشواری‌ها را برایمان ایجاب نموده است؛

من جمله تنوع کیفیت و کاربرد محصولات، که می‌ تواند انتخاب گزینه مناسب برای نیازمان را به امری دشوار سازد. حفاظ (حصار): عنصر یا مجموعه‌ ای از عناصر ساختمان که در مجاورت لبه‌های آزاد سطوح مرتفع که محل رفت‌ و آمد هستند، قرار داده می ‌شود تا احتمال سقوط از این سطوح به حداقل برسد. هرجا که نصب حفاظ الزامی باشد، باید مقرراتی اجرا شود:

  1. ۱- ارتفاع حصار شیشه ای از سطح فضا یا بام در دسترس، باید حداقل ۱۱۰ سانتی ‌متر و از لبۀ پله یا سطح شیب ‌دار حداقل ۹۰ سانتی‌ متر باشد.
  2. ۲- استفاده از شیشۀ ایمن ( سکوریت ) و غیر ریزش ( لمینیت ) در حصار شیشه‌ای الزامی است.