درباره پنجره دوجداره upvc شرکت هلی پن

ملیکا شیخی

شرکت هلی پن با استفاده از مواد اولیه درجه یک به ساخت درب و پنجره دوجداره upvc می پردازد. انتظار می رود پنجره ای را انتخاب کنید که از نفوذ آلودگی و گرد و غبار به داخل جلوگیری و در برابر طوفان و لرزش مقاوم باشد .با سفارش درب و پنجره های دوجداره upvc از شرکت هلی پن از از سفارش خود مطمئن باشید.

شرکت هلی پن

شرکت هلی پن با استفاده از مواد اولیه درجه یک به ساخت درب و پنجره دوجداره upvc می پردازد. انتظار می رود پنجره ای را انتخاب کنید که از نفوذ آلودگی و گرد و غبار به داخل جلوگیری و در برابر طوفان و لرزش مقاوم باشد . به همین دلیل شرکت هلی پن برای رفع این نگرانی ها استفاده از پنجره های دوجداره یو پی وی سی را به شما توسعه می کند که در عین زیبایی ظاهری و متنوع بودن ، از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است.

پنجره های دوجداره در سال ۱۹۶۰ به بازارها آمدند که جایگزین بسیار مناسبی برای پنجره های چوبی  و فلزی به شمار می روند.

پنجره یو پی وی سی

نمونه اي از پنجره يو پي وي سي در آشپزخانه

 

شست و شوی پنجره های دوجداره شرکت هلی پن به چه صورت می باشد؟

یکی از ویژگی های بسیار خوب پنجره های دوجداره شستوشوی راحت و آسان است. کافی است پنجره را ببندید و با شلنگ آب آن را بشویید . این در صورتی است که یک قطره آب هم از پنجره عبور نخواهد کرد. باید در هنگام نصب دقت کنید تا به طور کامل زهکشی شودو کاملا به سمت آبچکان ، شیب داشته باشد  که در مواقع شست و شو به مشکل برنخورید.

 

فرق بین پنجره های دوجداره و سه جداره در چیست؟

پنجره های سه جداره مقدار صداگیری بیشتری نصب به پنجره های دوجداره دارند که بیشتر در مصارف صنعتی که آلودگی صوتی زیادی برای اطراف دارند استفاده می شود.

پنجره سه جداره

 

پنجره های دوجداره شرکت هلی پن از جنس upvc بعد از گذشت زمان دچار افتادگی می شوند یا خیر؟

مواد پلاستیکی هستند و خود به خود دچار تغییر شکل می شوند به خصوص که درب و پنجره دوجداره سنگین هستند. برای جلوگیری از به وجود آمدن این مشکل باید داخل پروفیل از ورقه گالوانیزه با ضخامت مناسب استفاده شود.

البته برخی از شرکت ها این کار را انجام نمی دهند و درب و پنجره های تولیدی آنها بعد از مدتی دچار افتادگی می شود و مشتریان خود را ناراضی نگه می دارند . اما شرکت هلی پن با تولید درب و پنجره های مقاوم و مستحکم ، استفاده از ورقه های گالوانیزه به مقدار کافی ، استفاده از مواد اولیه درجه یک سعی به جلب کردن رضایت مشتریان خود را دارد.

 

با سفارش درب و پنجره های دوجداره upvc از شرکت هلی پن از از سفارش خود مطمئن باشید.