مزیت های بالکن شیشه ای چیست ؟

m.sheykhi

به طور کلی برترین مزیت بالکن شیشه ای متحرک عبارتند از: استفاده صحیح از محیط و گسترش دادن زیربنای ساختمان، شستشوی راحت دو طرف شیشه ها ، جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و همچنین، جلوگیری از نشت آب باران و برف به داخل محیط ...

بالکن شیشه ای

به طور کلی برترین مزیت بالکن شیشه ای متحرک عبارتند از:

  1. ۱- استفاده صحیح از محیط و گسترش دادن زیربنای ساختمان
  2. ۲- شستشوی راحت دو طرف شیشه ها
  3. ۳- جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و همچنین جلوگیری از نشت آب باران و برف به داخل محیط
  4. ۴- جلوگیری از ورود حشرات موزی و همچنین مانع از لانه گذاری پرندگان و جانوران دیگر می شود
  5. ۵- قابلیت اجرا در هر نوع از بالکن و تراس در انواع ساختمان
  6. ۶- عایق بسیار مناسب جهت جلوگیری از اتلاف انرژی حرارتی
  7. ۷- عایق صوتی جهت جلوگیری از ورود صداهای مزاحم مثل صدای خیابان
  8. ۸- کاملا منطبق با سلیقه مشتری و شخصی سازی آن که زیبایی منحصر به فرد، مدرن و دلخواهی را برای شما به ارمغان می آورد
  9. ۹- عمر طولانی به دلیل مستحکم بودن پروفیل و جنس مرغوب شیشه
  10. ۱۰- امنیت بالا به دلیل نشکن بودن، چرا که پس از شکسته شدن شیشه ها، هیچ صدمه و آسیبی به افرادی که در آن محل حضور دارند نخواهد رسید
  11. ۱۱- سهولت استفاده و کاربرد آن در سازه های تجاری و مسکونی

نصب و راه اندازی بالکن شیشه ای ریلی تاشو

بالکن شیشه ای ریلی تاشو به عنوان یک محافظ یا پوشش برای تراس و بالکن می باشد که از دو پروفیل آلومینیوم که به صورت افقی بر روی کف و سقف نصب می شود و دو پروفیل عمودی که در طرفین بالکن قرار می گیرد و توسط یک زنجیر درب شیشه ای به قفل ها متصل می گردد و با کشیده شدن آن، درب باز شده و به سمت بیرون هدایت می شود. بخش آلومینیومی با پوششی از پودر الکترواستاتیک  و آنادایز مات جهت سفارش در دسترس مشتری می باشد.

 

بالکن شیشه ای

 

پس از انجام مراحل برشکاری و مونتاژ، شما به عنوان مشتری باید مطمئن شوید که جهت نصب شیشه بالکن در تراس ساختمان خود، فضای کافی وجود داشته باشد در غیر این صورت امکان پیاده سازی آن وجود نخواهد داشت و با مشکل مواجه خواهید شد. لازم به ذکر است که در بالکن های بزرگ کار نصب زمان بر و پیچیده خواهد بود و در واقع زمان بیشتری جهت راه اندازی آن نیاز دارد.

درباره پنجره دوجداره upvc شرکت هلی پن

استفاده از پنجره های دوجداره UPVC هلی پن

تعویض پنجره آپارات

قیمت خرید در و پنجره آپارات

تعویض پنجره قدیمی با دوجداره

کاربرد بالکن شیشه ای ریلی متحرک

یکی از مهم ترین ویژگی های استفاده از بالکن های شیشه ای، نمای ظاهری آن است که به صورت کاملا یک دست  و بدون مانع یا ستون می باشد که با امکان تا خوردن از هر دو طرف می توان به راحتی آن را جمع کرد و در فصل مناسبی مثل بهار یا تابستان، از هوای آزاد و دلپذیر بیرون بهرمند گشت. از جمله موارد کاربرد بالکن شیشه ای می توان به چند مورد مهم اشاره کرد:

گل خانه ها، پنت هاوس، پارتیشن بندی ادارات و منزل، سالن های کنفراس، مراکز خرید، استخر و ویترین فروشگاه ها، که از این نوع شیشه ها برای جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و هم چنین به عنوان یک عایق صوتی مناسب که قابلیت جلوگیری از اتلاف انرژی و حرارت را نیز دارد استفاده می شود.

( گروه صنعتی هلی پن ، با بیش از سال ها تجربه در زمینه تولید

در و پنجره دوجداره upvc

در و پنجره آلومینیوم

تولید توری پلیسه

ملزومات توری پلیسه

بعنوان نمایندگی وین تک فعالیت می کند.

همچنین لازم به ذکر است که تیم کاری هلی پن در زمینه تعمیرات در و پنجره و توری پلیسه نیز فعالیت می کند و محصولات و خدمات خود را با گارانتی به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

با توجه به توضیحات داده شده ، جهت آشنایی بیشتر با تیم هلی پن ، نمونه کارهای این گروه را مشاهده کنید :

مشاهده کارخانه

نحوه برش گالوانیزه

نصب توری پلیسه

در و پنجره دوجداره

اگر قصد دیدن نمونه کارهای این شرکت یا پروژه های انجام شده توسط این تیم را دارید ، می توانید در قسمت پروژه های هلی پن ، این نمونه کارها را مشاهده کنید . )

 

بالکن شیشه ای

 

خصوصیات یک بالکن شیشه ای تاشو

از خصوصیت های بارز بالکن های شیشه ای، امکان طراحی و پیاده سازی آن به شکل دلخواه و طبق سلیقه مشتری است که از لحاظ اندازه، طراحی و همچنین جنس متریالی که در ساخت آن به کار گرفته می شود، قابل سفارشی سازی و گزینش می باشد. در واقع سیستم بالکن یا تراس شیشه ای در همه ی اشکال هندسی که عبارتند از زاویه دار، گرد، سهمی و یا هر مدل دیگری که تصور کنید قابل ساخت و پیاده سازی می باشد.

شیشه ها توسط نواری به شکل جوینت که از جنس پلاستیک است و از بهترین نوع مواد ساخته می شود و در یک دیگر قفل شده و بین آنها هیچ درزی باقی نخواهد ماند که این خود باعث جلوگیری از نفوذ سرما و گرد و غبار به محیط داخلی بالکن یا تراس شما خواهد شد.