مقایسه ی پنجره های یو پی وی سی با پنجره های چوبی ، آلومینیوم و آهنی

ملیکا شیخی

مقایسه ی upvc با سایر پنجره ها :
پنجره های یو پی وی سی (upvc) : پنجره های یو پی وی سی (upvc) تایید شده بعنوان قاب استاندارد هستند . این پنجره ها عایق حرارت ، صوت و همچنین رطوبت هستند . پنجره های یو پی وی سی در برابر گرد و غبار عایق و در برابر طوفان ، لرزش و پوسیدگی بسیار مقاوم است .

یو پی وی سی

مقایسه ی upvc با سایر پنجره ها :

پنجره های یو پی وی سی (upvc) :

پنجره های یو پی وی سی (upvc) تایید شده بعنوان قاب استاندارد هستند .

این پنجره ها عایق حرارت ، صوت و همچنین رطوبت هستند . پنجره های یو پی وی سی در برابر گرد و غبار عایق و در برابر طوفان ، لرزش و پوسیدگی بسیار مقاوم است .

پنجره های چوبی :

پنجره های چوبی در برخی از موارد مانند عایق بودن در برابر صدا و حرارت را شامل می شوند اما در برابر گرد و غبار ، طوفان ، لرزش و پوسیدگی عملکرد کاملا متوسطی دارند ، همچنین در برابره رطوبت عملکرد بسیار ضعیفی دارد .

این در صورتی است که پنجره های upvc در بین دیگر پنجره ها از نظر عملکرد (عایق بودن در برابره طوفان ، گرد و غبار ، لرزش ، پوسیدگی ، نظافت و … ) بسیار پسندیده تری نسبت به سایر پنجره ها دارد .

( گروه صنعتی هلی پن ، با بیش از سال ها تجربه در زمینه تولید

در و پنجره دوجداره upvc

در و پنجره آلومینیوم

تولید توری پلیسه

ملزومات توری پلیسه

بعنوان نمایندگی وین تک فعالیت می کند.

همچنین لازم به ذکر است که تیم کاری هلی پن در زمینه تعمیرات در و پنجره و توری پلیسه نیز فعالیت می کند و محصولات و خدمات خود را با گارانتی به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

با توجه به توضیحات داده شده ، جهت آشنایی بیشتر با تیم هلی پن ، نمونه کارهای این گروه را مشاهده کنید :

مشاهده کارخانه

نحوه برش گالوانیزه

نصب توری پلیسه

در و پنجره دوجداره

اگر قصد دیدن نمونه کارهای این شرکت یا پروژه های انجام شده توسط این تیم را دارید ، می توانید در قسمت پروژه های هلی پن ، این نمونه کارها را مشاهده کنید . )

 

پنجره چوبی

 

پنجره های آلومینیومی :

در رابطه با پنجره های آلومینیومی باید گفت که به عنوان قالب استاندارد تایید شده است ( مانند پنجره های چوبی و پنجره های upvc ) اما در برابر موارد دیگر به ترتیب عملکرد ضعیف و متوسطی دارد .

 

پنجره آلومینیومی

 

پنجره های آهنی :

این در صورتی است که پنجره های آهنی شامل هیچکدام از موارد ذکر شده در توضیحات بالا نمی باشد .

بنابراین استفاده از پنجره های یو پی وی سی از همه لحاظ به نفع شماست .

با توجه به این شرایط شرکت  هلی پن در نظر دارد با تولید درب و پنجره های upvc با شرایط مرغوب و با توجه به معماری منزل یا محل مورد نظر شما ، بهترین و با کیفیت ترین محصول خود را ارائه دهد .

 

 

پنجره آهنی