یراق پنجره دوحالته

m.sheykhi

یراق پنجره دوحالته ، ویژگی این سیستم باز شدن بر روی دو محور به صورت عمودی و افقی است. این سیستم یا همان یراق پنجره دوحالته به گونه ای طراحی شده است که مانع بسیار مقاومی در برابر نفوذ آب باران، گرد و غبار، آلودگی هوا و کاهش آلودگی صوتی تا ۴۰ دسی بل با شیشه دوجداره استاندارد و۷۰ دسی بل با شیشه سه جداره می باشد.

یراق پنجره دوحالته

یراق پنجره دوحالته ، ویژگی این سیستم باز شدن بر روی دو محور به صورت عمودی و افقی است. این سیستم یا همان یراق پنجره دوحالته به گونه ای طراحی شده است که مانع بسیار مقاومی در برابر نفوذ آب باران، گرد و غبار، آلودگی هوا و کاهش آلودگی صوتی تا ۴۰ دسی بل با شیشه دوجداره استاندارد و۷۰ دسی بل با شیشه سه جداره می باشد.

عدم لرزش و ایجاد صدا به هنگام شدت باد و باران و طوفان ، بالا ترین میزان صرفه جویی در هزینه های سرمایشی و گرمایشی و استفاده از حالت دوم بازشو برای عدم درگیری با پرده ها و در عین حال گردش هوا و ثابت ماندن در حالت باز در حالت دوم حتی در هنگام وزش باد و طوفان از مزایای این سیستم است. یراق آلات پنجره دوحالته آلمانی برای عملکرد بهتر این سیستم بیشترپیشنهاد میشود. باید به این نکته دوباره اشاره کرد که یراق پنجره دو حالته به دوصورت افقی وعمودی باز وبسته می شود.

بازشوهای دوحالته :

یراق پنجره دوحالته به دو صورت افقی و عمودی باز و بسته میشود. در این نوع بازشوها برای تبادل هوا نیاز به باز کردن کل پنجره نیست و با باز کردن حالت دوم پنجره هوای اطراف کامل عوض شده و فضای محل زندگی شما را زیاد اشغال نمیکند و به پرده های شما آسیبی نمیزند یراق پنجره دوحالته ۸۰% از لنگه بازشوهای شما را در بر میگیرد و همین امر باعش شده تا در هنگام بستن دستگیره پنجره شما عایق بهتر و قویتری نسبت به سایر بازشوها داشته باشد.

گروه صنعتی هلی پن ، با بیش از سال ها تجربه در زمینه تولید

در و پنجره دوجداره upvc

در و پنجره آلومینیوم

تولید توری پلیسه

ملزومات توری پلیسه

بعنوان نمایندگی وین تک فعالیت می کند.

همچنین لازم به ذکر است که تیم کاری هلی پن در زمینه تعمیرات در و پنجره و توری پلیسه نیز فعالیت می کند و محصولات و خدمات خود را با گارانتی به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

با توجه به توضیحات داده شده ، جهت آشنایی بیشتر با تیم هلی پن ، نمونه کارهای این گروه را مشاهده کنید :

مشاهده کارخانه

نحوه برش گالوانیزه

نصب توری پلیسه

در و پنجره دوجداره

اگر قصد دیدن نمونه کارهای این شرکت یا پروژه های انجام شده توسط این تیم را دارید ، می توانید در قسمت پروژه های هلی پن ، این نمونه کارها را مشاهده کنید .

مشاهده ویدیو

مزایای یراق آلات پنجره دوجداره یو پی وی سی :

ماننده یراق آلات تک حالته برای تبادل هوا نیازی به باز کردن کامل لنگه به سمت چپ و راست نمی باشد ، می توان دستگیره پنجره را به سمت بالا چرخانده و بالای لنگه به سمت داخل خانه باز می شود با باز کردن قسمت بالای پنجره هوا به سه جهت حرکت کرده که این امر باعث می شود لنگه پنجره با پرده و اجسام جلوی پنجره برخوردی نداشته باشد.

یراق پنجره دو حالته ۸۰ درصد دور لنگه را در بر می گیرد که باعث می شود در هنگام بستن دستگیره تمام لنگه درون فریم فشره شده و عایق بسیار خوبی به پنجره بدهد. این نوع یراق پنجره دوحالته بر خلاف یراق تک حالته می توان تا عرض لنگه به سایز ۹۵ سانتی متر را اجرا کرد.

قطعات یراق پنجره دو حالته شامل :

  1. ۱٫ اسپانیولت ارتفاع: که در قسمت جلوی لنگه نصب می شود و جلوی لنگه پنجره را قفل و کیپ می نماید.
  2. ۲٫ اسپانیولت عرض و بازویی: این قطعه بالای لنگه نصب شده و بازویی قسمت دوحالته در آن تعبیه گردیده است که در زمانی که دستگیره به سمت بالا چرخانده می شود بازویی بالا آزاد شده و سر لنگه تا یک زاویه مشخص به داخل خانه باز می شود.
  3. ۳٫ اسپانیولت قفل پشتی: همانطور که از اسم این قطعه مشخص است در پشت لنگه قرار می گیرد و باعث آببند وکیپ شدن پشت لنگه می شود.
  4. ۴٫ لولای بالا و پایین: که همه لولاهای یراق پنجره دوحالته به صورت رگلاژی می باشد.
  5. ۵٫ کرنر بالای لنگه: که این قطعه وظیفه اتصال اسپانیولت ارتفاع به اسپانیولت عرض و بازویی را دارد.
  6. ۶٫ قفل پایین لنگه: که در پایین اسپانیولت ارتفاع قرار می گیرد و قسمت پایین لنگه را نگه داشته تا در زمانی که از حالت دوم لنگه باز میشود پایین لنگه در جای خود مانده و بالای لنگه به سمت داخل خانه حرکت می کند.
  7. ۷٫ مقابل قفلی ها: که باعث می شود تمام قفلی ها پشت آنها قرار بگیرد و پنجره قفل شود.
  8. ۸٫ کاور پوششی روی لولا: این کاور برای زیبایی و یکرنگ شدن یراق آلات می باشد.
  9. دستگیره آلومینیومی.