یراق تک حالته

m.sheykhi

یراق تک حالته بدون تردید در مواقع تولید عدم رعایت معیارها و ملاک های دقیق تاثیرگذار بر کیفیت و استاندارد یراق‌آلات مورد نظر میتواند تاثیر مستقیم و البته منفی بر کیفیت در و پنجره داشته باشد، چرا که نه فقط بدلیل باز و بسته شدن همیشگی در و پنجره های یوپی وی سی که به واقع بخاطر نقشی که یراق تک حالته برمزایای این محصول ازحیث عایق بندی دربرابر هدر رفت انرژی و جلوگیری از ورود آلایندهها دارد،میتوان گفت که انتخاب یک یراق دارای استاندارد جهانی و البته نصب صحیح آن میتواند تضمینی بر ارتقای کیفیت در و پنجره یوپی وی سی باشد. از این رو بدليل تنوع یراق تک حالته درب و پنجره یو پی وی سی با کيفيتها و قيمتهای متفاوت،اين وظيفه را به عهده خود دانستيم تا اطلاع رسانی کاملی به تمامی توليدکنندگان درب و پنجره جهت شناخت يراق آلات مناسب و استاندارد داشته باشيم.

یراق تک حالته

یراق تک حالته بدون تردید در مواقع تولید عدم رعایت معیارها و ملاک های دقیق تاثیرگذار بر کیفیت و استاندارد یراق‌آلات مورد نظر میتواند تاثیر مستقیم و البته منفی بر کیفیت در و پنجره داشته باشد، چرا که نه فقط بدلیل باز و بسته شدن همیشگی در و پنجره های یوپی وی سی که به واقع بخاطر نقشی که یراق تک حالته برمزایای این محصول ازحیث عایق بندی دربرابر هدر رفت انرژی و جلوگیری از ورود آلایندهها دارد،

میتوان گفت که انتخاب یک یراق دارای استاندارد جهانی و البته نصب صحیح آن میتواند تضمینی بر ارتقای کیفیت در و پنجره یوپی وی سی باشد. از این رو بدليل تنوع یراق تک حالته درب و پنجره یو پی وی سی با کيفيتها و قيمتهای متفاوت،اين وظيفه را به عهده خود دانستيم تا اطلاع رسانی کاملی به تمامی توليدکنندگان درب و پنجره جهت شناخت يراق آلات مناسب و استاندارد داشته باشيم.

اطلاعات فنی یراق پنجره تک حالته

یراق تک حالته فقط به صورت افقی باز و بسته می شود.یعنی برای باز کردن لنگه باید تمام فضای چپ و یا راست لنگه خالی باشد تا بتوان آن را باز کرد. یراق تک حالته مخصوص پنجره یو پی وی سی می باشد که فقط به صورت افقی باز و بسته می گردد. این نوع اسپانیولت متال یراق پنجره یو پی وی سی باز شدن بر روی یک محور به صورت افقی میباشد و با نام پنجره دوجداره لولایی نیز معرفی می شوند. کیفیت خوب یراق آلات پنجره دوجداره و همچنین رگلاژ مناسب آن باعث عمر طولانی تر پنجره و همچنین روان بودن در هنگام باز و بسته شدن یراق تک حالته پنجره دوجداره میشود.

گروه صنعتی هلی پن ، با بیش از سال ها تجربه در زمینه تولید

در و پنجره دوجداره upvc

در و پنجره آلومینیوم

تولید توری پلیسه

ملزومات توری پلیسه

بعنوان نمایندگی وین تک فعالیت می کند.

همچنین لازم به ذکر است که تیم کاری هلی پن در زمینه تعمیرات در و پنجره و توری پلیسه نیز فعالیت می کند و محصولات و خدمات خود را با گارانتی به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

با توجه به توضیحات داده شده ، جهت آشنایی بیشتر با تیم هلی پن ، نمونه کارهای این گروه را مشاهده کنید :

مشاهده کارخانه

نحوه برش گالوانیزه

نصب توری پلیسه

در و پنجره دوجداره

اگر قصد دیدن نمونه کارهای این شرکت یا پروژه های انجام شده توسط این تیم را دارید ، می توانید در قسمت پروژه های هلی پن ، این نمونه کارها را مشاهده کنید .

ارتباط با هلی پن

تلگرام

اینستاگرام

واتس اپ

لینکدین

آپارات

آینوتی

اجزای تشکیل دهنده یراق تک حالته پنجره دو جداره :

۱- اسپانیولت زاماک یا اسپانیولت گالوانیزه

اسپانیولت برای قفل کردن و آببندی لنگه استفاده می گردد.زمانی که دستگیره به سمت پایین چرخانده می شود قفلی های روی اسپانیولت به پشت قطعه ای به نام زاماک می رود و لنگه را داخل لاستیک فریم فشرده می سازد،قفلی ها و زاماک طوری طراحی گردیده است که باعث کیپ شدن لاستیک لنگه و فریم روی هم می شود.

۲- لولای پنجره دوجداره یو پی وی سی

جنس و نوع این قطعه بسیار مهم می باشد زیرا تمام وزن لنگه بر روی این قطعه می باشد.دو مدل لولا در پنجره یو پی وی سی است. لولای معمولی که سایز این لولا به نسبت ابعاد و وزن لنگه متغییر می باشد اما این شرکت فقط از لولای ۱۰ سانتی برای هر نوع لنگه ای استفاده می نماید تا از به هم خوردن رگلاژ پنجره جلوگیری نمایند. لولای قابل رگلاژ که می توان در زمانی که لنگه پنجره دوجداره افت نمود به راحتی آن را با این مدل لولا به حالت اولیه خود برگرداند تا لنگه به بهترین حالت باز و بسته شود.

۳- زاماک یا همان مقابل قفلی

این قطعه در مقابل قفلی های اسپانیولت قرار گرفته و باعث بسته شدن و آببندی لنگه با فریم می شود.

۴- دستگیره پنجره

دستگیره در پنجره دوجداره دارای دو جنس می باشد یکی پلاستیکی و دیگری آلومینیومی،دستگیره حتما باید از جنس آلومینیوم باشد تا در مقابل فشار مقاومت نشان داده و نشکند دستگیره های پلاستیکی مقاومت کمی دارد و به مرور زمان میشکند.

پیشنهاد شرکت هلی پن در رابطه با این یراق آلات ، این است که بهتر است از یراق تک حالته برای عرض لنگه با نهایتا ۷۰سانتی متر استفاده شود تا هم لنگه آببند مناسب و هم استحکام استاندارد داشته باشد