پنجره کشویی AS90 و مشخصات فنی

m.sheykhi

AS90

پنجره کشویی AS90 ترمال بریک آکپا از مهم ترین پنجره های آلومینیومی این روزها می باشد. پنجره های آلومینیومی بیشتر از هر چیزی به خاطر نمای زیبایی که دارند، مورد پسند متقاضیان قرار می گیرند. اما آن چه که موجب احساس رضایت خاطر افراد در زمان استفاده از پنجره کشویی AS90 می شود کیفیت و ساختار بی نظیر این پنجره های آلومینیومی جدید است. به طور کلی این نسل از پنجره های آلومینیومی علاوه بر آن که از عایق پذیری حمایت می کنند، دارای طول عمر طولانی ای نیز میباشند.

پنجره کشویی AS90 ترمال بریک Thermal Break sliding window

عرض فریم : ۹۰میلیمتر

عرض لنگه : ۳۸ میلیمتر

ضخامت شیشه : ۱۸ میلیمتر

ضخامت دیواره : ۱٫۳ – ۱٫۴

نمای ظاهری پروفیل : کرو و قوس دار از نمای بیرونی و داخلی

وزن لنگه : ماکسیمم وزن لنگه تا ۸۰ kg

نوع گونیای گوشه : گونیای النی

گسکتهای هوا بندی و آبندی از جنس ای پی دی ام

نوارها از جنس ای پی دی ام می باشد

قابلیت نصب لنگه توری

امکان استفاده از گونیاهای اکسترودی و دایکاستی

امکان نصب یراق های اروپایی

نوع بازشو : کشویی معمولی ۱۰۰ کیلوگرم در لنگه

AS90

( گروه صنعتی هلی پن ، با بیش از سال ها تجربه در زمینه تولید

در و پنجره دوجداره upvc

در و پنجره آلومینیوم

تولید توری پلیسه

ملزومات توری پلیسه

بعنوان نمایندگی وین تک فعالیت می کند.

همچنین لازم به ذکر است که تیم کاری هلی پن در زمینه تعمیرات در و پنجره و توری پلیسه نیز فعالیت می کند و محصولات و خدمات خود را با گارانتی به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

با توجه به توضیحات داده شده ، جهت آشنایی بیشتر با تیم هلی پن ، نمونه کارهای این گروه را مشاهده کنید :

مشاهده کارخانه

نحوه برش گالوانیزه

نصب توری پلیسه

در و پنجره دوجداره

اگر قصد دیدن نمونه کارهای این شرکت یا پروژه های انجام شده توسط این تیم را دارید ، می توانید در قسمت پروژه های هلی پن ، این نمونه کارها را مشاهده کنید.)

 

پنجره ترمال بریک کشویی

ترمال بریک که نام دیگر او گرمابند می باشد در واقع عایقی است که در سمت خارجی چارچوب درب و پنجره ها قرار میگیرد. پنجره کشویی AS90 نیز در دسته ترمال بریک قرار دارد. این عایق مانع از جابه‌ جایی حرارت میشود و برای جدا کردن سازه‌ هایی که هدایت حرارتی بالایی دارند مورداستفاده قرار می‌ گیرد. آلومینیوم رسانای خوبی از گرما و سرما است و می‌‌ تواند گرمای زیادی را از طریق پنجره و درباز دست بدهد، یا به دست آورد. مقاومت بالا و سختی زیاد آلومینیوم باعث شده است که این فلز به عنوان ماده اولیه درساخت درب و پنجره مورد استفاده قرار بگیرد.

آلومینیوم به تنهایی عایق سرما و گرما نیست ولی زمانی که تیغه پلی‌ آمید عایق در بین پروفیل دوخته می‌ شود، ارتباط جداره بیرونی با جداره داخلی قطع شده و که در نتیجه پروفیل آلومینیوم تبدیل به عایق یا همان ترمال بریک می‌ شود. به همین دلیل پنجره های ترمال بریک طراحی و به بازار عرضه شدند و تا حد زیادی ایراد پنجره‌ های آلومینیومی را برطرف کردند. پنجره ترمال بریک کشویی از با کیفیت ترین تیغه های پلی آمید بهره مند می باشند. این تیغه ها که از جنس شیشه متراکم می باشند به پنجره ها امکان تحمل فشار و بار و همچنین مقاومت تا دماهای ۳۰۰ درجه سانتیگراد را اضافه می کنند.