پنجره کشویی دوجداره

m.sheykhi

قیمت پنجره کشویی دوجداره نیز مانند دیگر محصولات درب و پنجره Upvc بستگی به پروفیل، یراق آلات و شیشه بکار رفته در آن می باشد . اصلی ترین عاملی که بر قیمت پنجره کشویی دوجداره Upvc ، تاثیر می گذارد ، پروفیل کشویی مصرفی آن است . لازم به ذکر است که وزن پروفیل upvc ، مبنای قیمت گذاری آن می باشد همچنین توجه داشته باشید که پروفیل کشویی از پروفیل های دیگر بزرگتر است که همین امر موجب افزایش قیمت ۵۰ – ۷۰ درصدی نسبت به پروفیل فریم نوسازی سری ۶۰ خواهد شد.

پنجره کشویی دوجداره

قیمت پنجره دوجداره کشویی

قیمت پنجره کشویی دوجداره نیز مانند دیگر محصولات درب و پنجره Upvc بستگی به پروفیل، یراق آلات و شیشه بکار رفته در آن می باشد .

اصلی ترین عاملی که بر قیمت پنجره کشویی دوجداره Upvc ، تاثیر می گذارد ، پروفیل کشویی مصرفی آن است . لازم به ذکر است که وزن پروفیل upvc ، مبنای قیمت گذاری آن می باشد همچنین توجه داشته باشید که پروفیل کشویی از پروفیل های دیگر بزرگتر است که همین امر موجب افزایش قیمت ۵۰ – ۷۰ درصدی نسبت به پروفیل فریم نوسازی سری ۶۰ خواهد شد.

( گروه صنعتی هلی پن ، با بیش از سال ها تجربه در زمینه تولید

در و پنجره دوجداره upvc

در و پنجره آلومینیوم

تولید توری پلیسه

ملزومات توری پلیسه

بعنوان نمایندگی وین تک فعالیت می کند.

همچنین لازم به ذکر است که تیم کاری هلی پن در زمینه تعمیرات در و پنجره و تعمیرات توری پلیسه نیز فعالیت می کند و محصولات و خدمات خود را با گارانتی به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

با توجه به توضیحات داده شده ، جهت آشنایی بیشتر با تیم هلی پن ، نمونه کارهای این گروه را مشاهده کنید :

مشاهده کارخانه

نحوه برش گالوانیزه

نصب توری پلیسه

در و پنجره دوجداره

اگر قصد دیدن نمونه کارهای این شرکت یا پروژه های انجام شده توسط این تیم را دارید ، می توانید در قسمت پروژه های هلی پن ، این نمونه کارها را مشاهده کنید . )

میزان عایق بندی پنجره دوجداره کشویی

پنجره کشویی دوجداره عایق بندی کمتری نسب به دیگر حالت های بازشو پنجره دوجداره دارد به این خاطر که دارای منافذ و حالت ریلی می باشد اما لازم به ذکر است که پنجره کشویی دوجداره نسبت به پنجره های آهنی ، چوبی و آلومینیومی از عایق بندی بالاتری بهره مند می باشد .

برای آب بندی و عایق بندی بهتر این نوع پنجره ها ، از نوار درزگیر مویی استفاده می شود که کارایی این نوار مویی به این صورت است که در حد فاصل لنگه و فریم کشویی قرار می گیرد که عایق بندی را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد .

در واقع اگر به دنبال عایق بندی نزدیک به ۱۰۰ درصدی از درب و پنجره خود هستید بهتر است از پنجره دوحالته، تک حالته و یا فولکس واگنی استفاده کنید اما در برخی موارد مانند وجود شیرآلات ظرفشویی و یا کابینت باید از پنجره دوجداره کشویی استفاده کنید .

 

پنجره کشویی دوجداره

 

ابعاد استاندارد پنجره دوجداره کشویی

در تعیین عرض و ارتفاع لنگه بازشو در پنجره دوجداره کشویی این نکته را مدنظر قرار دهید که عرض لنگه بازشو، حداقل باید یک سوم ارتفاع باشد. این تناسب بدلیل جلوگیری از افتادن لنگه و خارج شدن آن از ریل است.

 

پنجره دوجداره کشویی

 

نحوه بیرون آوردن لنگه پنجره کشویی

برای نظافت پنجره کشویی ، ابتدا باید لنگه بازشو را از چارچوب فریم کشویی خارج کرد. برای بیرون آوردن لنگه بازشو این پنجره ، ابتدا پیچ قطعه گردگیری که در قسمت بالای لنگه بازشو است را باز می کنیم و گردگیر را از لنگه جدا می کنیم. سپس لنگه بازشو را به به سمت بالا بلند می کنیم و آن را از ریل پایین خارج می کنیم.

هنگام در آوردن لنگه کشویی احتیاط کنید که بدلیل سنگینی وزن شیشه دوجداره و لنگه از دست خارج نشود و سقوط نکند.