پنجره های دو جداره به جای هرگونه آلودگی ها و مصرف انرژی

ملیکا شیخی

چرا پنجره های دو جداره upvc موجب صرفه جویی در مصرف انرژی می شود؟

در دنیای امروز با بزرگ شدن شهرها و صنعتی شدن آنها و همچنین افزایش چشمگیر قیمت انرژی در سال های اخیر باید برای جلوگیری از مصرف انرژی از راه حل هایی استفاده کنیم. یکی از روش ها برای جلوگیری از اتلاف انرژی استفاده از پنجره های دو جداره است ، چون پنجره و شیشه‌های ساختمان ها مهمترین بخش هدردهنده انرژی به‌شمار می‌روند

به علاوه پنجره های دو جداره کاربرد های فراوان دیگری هم دارد

در فصل زمستان که هوا به شدت سرد میشود ، به جای استفاده زیاد از سیستم های گرمایشی برای گرم نگه داشتن فضای داخل در طول روز و یا استفاده از لباس های زیاد میتوان با استفاده از راه های ساده تری فضای داخل را گرم نگه داریم که مهمترین این راه حل استفاده از پنجره های دوجداره است

در سال های اخیر به خاطر زیاد شدن ماشین ها، آلودگی هوا به شدت افزایش یافته است و پنجره های دو جداره میتواند تا حدی از این آلودگی ها و ورود گرد و غبار به محیط داخل خانه و محل کار جلوگیری کند پس استفاده از شیشه‌های چند جداره از مهمترین روش‌های کاهش این آلودگی به ویژه در شهرهای بزرگ به‌شمار می‌رود.

 

گروه صنعتی هلی پن ، با بیش از سال ها تجربه در زمینه تولید

در و پنجره دوجداره upvc

در و پنجره آلومینیوم

تولید توری پلیسه

ملزومات توری پلیسه

بعنوان نمایندگی وین تک فعالیت می کند.

همچنین لازم به ذکر است که تیم کاری هلی پن در زمینه تعمیرات در و پنجره و توری پلیسه نیز فعالیت می کند و محصولات و خدمات خود را با گارانتی به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

با توجه به توضیحات داده شده ، جهت آشنایی بیشتر با تیم هلی پن ، نمونه کارهای این گروه را مشاهده کنید :

مشاهده کارخانه

نحوه برش گالوانیزه

نصب توری پلیسه

در و پنجره دوجداره

اگر قصد دیدن نمونه کارهای این شرکت یا پروژه های انجام شده توسط این تیم را دارید ، می توانید در قسمت پروژه های هلی پن ، این نمونه کارها را مشاهده کنید .

به جز آلودگی هوا و گرد و غبار ما در طول روز با آلودگی های صوتی هم مواجه هستیم که این موضوع باعث صلب آسایش ما و تمام افراد خانواده میشود ، حق طبیعی ماست که بعد از زمان هایی که در بیرون سپری میکنیم و با همچین مواردی مواجه هستیم بتونیم در مواقع های که در خانه هستیم با آرامش تمام استراحت کنیم ، به همین دلیل پنجره های دو جداره با بالاترین عايق صوتی و موثرترین نوع پنجره در کاهش آلودگي صوتی و ایجاد محیط آرام برای کار و زندگی بهترین گزینه باشد

در یک مقایسه بصری ساده اگر ما پنجره های یو پی وی سی و فلزی را کنار یکدیگر قرار دهیم ساختار پنجره های یو پی وی سی خود کاملا گویای قابلیت عایق بودن را دارد و هر بیننده میتواند اذعان نماید که این محصول میتواند عایق مناسبی برای ما باشد .

ولیکن در نگاه تخصصی مشاهده میکنیم که پروفیل UPVC به سبب دارا بودن استراکچر داخلی شبکه ای و کانالهای داخلی میتواند مانع بسیار مناسبی برای تبادل هوای بیرون و داخل باشد و از طرفی شیشه های دو جداره نیز که با یک اسپیسر بیکدیگر کلاف شده و داخل آنها نیز دارای گاز آرگون میباشد نقش بسیار موثری در کنترل انرژی داشته و مانع از برون رفت گرما و سرما از محیط میگردد .

این ترکیب موجب گشته که ما شاهد محصولی بسیار مناسب برای کنترل گرما و سرما و همچنین مانع مناسبی برای آلودگیهای صوتی می باشد.