پنجره های دو جداره upvc در کدام حالت بهترین گزینه برای ما هست ؟

ملیکا شیخی

پنجره دو جداره upvc در طول تاریخ از لحاظ فرهنگی برای ما ایرانان بسیار مهم بوده است،امروزه در کل دنیا دکوراسیون و دیزاین بسیار مهم است به طوری که پنجره و رسیدن تعداد نور به خانه نیز مورد بررسی قرار می گیرد. افرادی که طراح منازل هستند یا مردم عادی می تواند پنجره های قدیمی یا پنجره های عادی(پنجره دو جداره)انتخاب کنند. تنها تفاوت پنجره ها ظاهر و نمایی که به منازل می دهند است.

پنجره دو جداره upvc در طول تاریخ از لحاظ فرهنگی برای ما ایرانان بسیار مهم بوده است،امروزه در کل دنیا دکوراسیون و دیزاین بسیار مهم است به طوری که پنجره و رسیدن تعداد نور به خانه نیز مورد بررسی قرار می گیرد. افرادی که طراح منازل هستند یا مردم عادی می تواند پنجره های قدیمی یا پنجره های عادی(پنجره دو جداره)انتخاب کنند. تنها تفاوت پنجره ها ظاهر و نمایی که به منازل می دهند است.

 

انتخاب مدل پنجره دو جداره upvc  مسکونی در چه مواردی زا ریز نظر داشته باشیم؟!

همان طور که می دانید،معماری ایرانی جز قوی تین معماری در دنیاست که پنجره نشانگر فرهنگ و قوی بودن معماری را نشان می دهد،اما متاسفانه در جهان امروز تفاوت ها از بین رفته لازمبه ذکر است باید به آب و هوا،رطوبت و …… توجه کنیم.

پنجره های بلند و قوی :

این پنجره ها بیشتر نما و ظاهر بسیار خوبی به فضا می دهد،اما همیشه انتخاب خوبی نیست به طور مثال زمانی که نور آفتاب زیاد هست باید از پنجره های کوچک استفاده کرد. پنجره های بلند به شما view  یا دید خوبی به فضای بیرون می دهند و اگر ساختمانی فضای بسته داشته باشد به جای زیبایی و ظاهر خوب موجب آزار و اذیت می شود.

از بدی های این نوع پنجره قیمت بسیار بالا و همچنین برای تمیز کردن پنجره کار بسیار سخت می باشد

 

پنجره شیشه رنگی :

همانطور که از اسم آن پیداست شیشه های رنگی هستند که طیف نورهای مختلفی را در فضای منزل یا خانه ما وارد می کند. متاسفانه زندگی مدرن باعث شده است که استفاده از این نوع پنجره کنار رفته، زیرا این نوع پنجره ها از شدت تیزی نور آفتاب جلوگیری می کند که بیشتر این نوع پنجره ها برای مناطق گرم و بیابانی استفاده می شود

یکی از بدی های این نوع پنجره،چون باید از قاب چوبی استفاده شود قیمت این نوع پنجره ها متناسب با قیمت روز این نوع چوب بالا می رود.

گروه صنعتی هلی پن ، با بیش از سال ها تجربه در زمینه تولید

در و پنجره دوجداره upvc

در و پنجره آلومینیوم

تولید توری پلیسه

ملزومات توری پلیسه

بعنوان نمایندگی وین تک فعالیت می کند.

همچنین لازم به ذکر است که تیم کاری هلی پن در زمینه تعمیرات در و پنجره و توری پلیسه نیز فعالیت می کند و محصولات و خدمات خود را با گارانتی به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

با توجه به توضیحات داده شده ، جهت آشنایی بیشتر با تیم هلی پن ، نمونه کارهای این گروه را مشاهده کنید :

مشاهده کارخانه

نحوه برش گالوانیزه

نصب توری پلیسه

در و پنجره دوجداره

اگر قصد دیدن نمونه کارهای این شرکت یا پروژه های انجام شده توسط این تیم را دارید ، می توانید در قسمت پروژه های هلی پن ، این نمونه کارها را مشاهده کنید .

پنجره با اشکال هندسی مختلف :

شاید باور کردنش سخت باشه ولی پنجره با ابعاد و اشکال مختلف نیز وجود دارد،پنجره هایی با قاب مثلثی یا چند ضلعی،دایره،بیضی،نیز در دنیای امروز وجود دارند و جلوه بسیار زیبایی به منازل می دهند.

 

پنجره های کشویی یا ریلی :

پنجره هایی که به صورت ریلی جابه جا می شوند حتی با وجود داشتن پرده یا هر وسیله دیگری در جلوی آن،یکی از بزرگترین ایرادهای آن عایق صدا نیست و اتلاف انرژی به خوبی جلوگیری نمی کند.

 

پنجره با قاب چوبی :

پنجره هایی که از چوب استفاده می کنند حس دلنشین و خوبی به ما می دهند. همانطور که می دانیم،در برابر انرژی و صدا عایق هستند،طول عمر بالا و قابلیت شستشو دارند.

پنجره با قاب فلزی :

از آلومینیوم یا آهن استفاده می شوند که در برابر صدا عایق خوبی نیستند،همانطور که می دانیم در برابر ضربه خوردن محکم نیستند و به داخل فرو نمی روند تنها مزیت قیمت پایین این نوع پنجره ها است.

 

پنجره با قاب کامپوزیت :

کامپوزیت جز پنجره های مدرن محسوب می شوند و با توجه به دنیای امروزی طراحی و تولید شده اند یکی از معتبرترین آن ها فایبرگلاس است و تمام ویژگی های یک پنجره خوب و استاندارد را داراست، از جمله می توان به عایق صدا و جلوگیری از هدر رفتن انرژی و قابلیت شستشو  نام برد.

 

برای انتخاب مدل پنجره دو جداره upvc مسکونی چه مواردی دیگر اهمیت دارد؟

همانطور که در اوایل توضیحات بیان کردیم پنجره بسیار مهم و حیاتی برای دیزاین خانه است با دسته بندی چندین پنجره متوجه شدیم

که علاوه بر قیمت پارامترهای عایق صدا ، اتلاف انرژی ، قابل شستشو و ……….. دارای اهمیت بسیار بالایی هستند زیرا پولی که پرداخت می کنیم بهتر است پنجره دو جداره upvc  با کیفیت بالا مد نظر قرار بدهیم تا علاوه بر داشتن تمام ویژگی های بالا دارای قیمت بسیار مناسب نیز باشد،بعد از انتخاب پنجره ما باید لوازم دکوراسیون منزل یا شرکت و….. متناسب با دکور و دیزاین بچینیم تا جلوه بسیار خوبی از تمام وسایل بگیریم .