پنجره مونوریل آلومینیومی (Monorail)

m.sheykhi

پنجره مونوریل آلومینیومی (Monorail) یکی دیگر از انواع درب و پنجره های آلومینیومی است که به خاطر مزیت هایی که نسبت به پنجره های کشویی (Sliding) دارد، جایگزینی مناسب برای آن ها به شمار می رود.

پنجره مونوریل
پنجره مونوریل آلومینیومی (Monorail) یکی دیگر از انواع درب و پنجره های آلومینیومی است. این نوع پنجره به خاطر مزیت هایی که نسبت به پنجره های کشویی (Sliding) دارد، جایگزینی مناسب برای آن ها به شمار می رود.
پنجره مونوریل یکی از بهترین محصولاتی است که در بازار عرضه می شود که شما می توانید این محصول را خریداری کنید.
این محصول در ابتدا برای مناطقی طراحی شد که آب و هوای مدیترانه ای دارند که البته شباهت بسیار زیادی به پنجره های ریلی دارد با عایق بندی بسیار مناسب. پنجره مونوریل با استحکام و مقاومت بسیار زیادی که دارد یکی از بهترین انتخاب ها برای تمامی ساختمان ها محسوب می شود.
پنجره مونوریل را می توان به عنوان یک جایگزین بسیار مناسب برای پنجره های کشویی دانست.
این سری پنجره با کیفیت و عایق بندی بسیار بهتری نسبت به انواع پنجره کشویی معمولی تولید شده است که به راحتی می توانید از طریق شرکت هلی پن این نوع پنجره را برای پروژه خود سفارش دهید.
تحمل وزن یک تنی این محصول باعث می شود تا کارایی آن بیشتر شده و در کنار آن می توان گفت که زیبایی بیشتر این محصول باعث می شود تا کاربران بیشتری به این محصول روی بیاورند. این محصول در مدل های مختلفی تولید شده است که می تواند عملکرد بسیار بالایی برای شما داشته باشد.

( گروه صنعتی هلی پن ، با بیش از سال ها تجربه در زمینه تولید

در و پنجره دوجداره upvc

در و پنجره آلومینیوم

تولید توری پلیسه

ملزومات توری پلیسه

به عنوان نمایندگی وین تک فعالیت می کند.

همچنین لازم به ذکر است که تیم کاری هلی پن در زمینه تعمیرات در و پنجره و توری پلیسه نیز فعالیت می کند و محصولات و خدمات خود را با گارانتی به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

با توجه به توضیحات داده شده ، جهت آشنایی بیشتر با تیم هلی پن ، نمونه کارهای این گروه را مشاهده کنید :

مشاهده کارخانه

نحوه برش گالوانیزه

نصب توری پلیسه

در و پنجره دوجداره

اگر قصد دیدن نمونه کارهای این شرکت یا پروژه های انجام شده توسط این تیم را دارید ، می توانید در قسمت پروژه های هلی پن ، این نمونه کارها را مشاهده کنید. )

پنجره مونوریل ( Monorail ) چیست؟

پنجره های کشوئی یا همان پنجره های مونوریل (Monorail Sliding) برای مرتفع کردن نیاز های مناطق مدیترانه ای و شرایط مشابه آن طراحی شده است.
پنجره مونوریل دقیقا شبیه به پنجره های ریلی می باشد و تفاوت آنها در خصوص آبندی و هوابندی آن هاست.
پنجره های مونوریل نسبت به پنجره های ریلی، عایق تر هستند.
به عبارتی می توان گفت میزان عایق بودن آن ها ۵۰ درصد بیشتر است.
از این نوع پنجره ها می توان برای استفاده در مکان هایی که به پنجره ای با ارتفاع تا ۳ متر و تحمل وزن (تا) ۹۰۰ کیلوگرم برای هر لنگه نیاز است، مناسب باشد.
پنجره مونوریل جایگزینی است برای پنجره کشویی، یراق آلات در این نوع پنجره دوحرکت را انجام میدهد، بلند شدن بازشو از ریل و دیگری حرکت کشویی بازشو بر روی ریل.
با توجه به نوع یراق آلات مصرفی در این گروه از محصولات، تا حد بسیار بالایی معضلات سیستم های کشویی از نظر هوابند بودن و عایق بودن مرتفع گردیده است.
درب و پنجره های لیفت نوعی پنجره کشویی هستند که تحمل وزن تا یک تن را دارند.
این پنجره ها نیازی به کتیبه یا نگهدارنده نداشته و برای زیبایی بیشتر نما و استفاده در ابعاد بزرگ شیشه مناسب هستند.
همان طور که گفته شد از جمله مزیت های پنجره منوریل نسبت به پنجره های ریلی معمولی، آببندی و هوابندی کاملتر آن است.
همچنین این تنوع را در پنجره ایجاد می کند که پنجره ریلی بصورت یک لنگه ریلی و یک لنگه بازشو همزمان در یک چهارچوب قرار داشته باشند.
انواع پنجره مونوریل و جفت ریل با توجه به نوع کاربردی که دارند در ساختمان های امروزی مورد استفاده قرار می گیرند و شما می توانید از آن استفاده داشته باشید.
پنجره مونوریل نسبت به پنجره جفت ریل دارای عملکرد بسیار زیادی می باشد و شما می توانید بر این اساس نسبت به خرید و استفاده از انواع پنجره اقدام کنید.

قیمت پنجره مونوریل آلومینیومی :

قیمت درب و پنجره آلومینیومی بر حسب اندازه (متر مربع) و همچنین کیفیت متریال موردنیاز در ساخت آن محاسبه می شود.
عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت پنجره مونوریل آلومینیومی عبارتند از : ابعاد و نوع پنجره (یا درب)، پروفیل آلومینیومی و یراق آلات لازم
امروزه استفاده از پنجره مناسب به عنوان یکی از مهم ترین مسائل پیش روی سازندگان تبدیل شده است و می توان گفت که انواع پنجره مونوریل در مدل های مختلفی تولید شده و در بازار عرضه می شود. در نظر داشته باشید که انتخاب و خریداری بهترین مدل پنجره مونوریل یا جفت ریل می تواند تاثیر بسیار زیادی در ساختمان داشته باشد.