پروفیل TH78 ترمال بریک آکپا هیدن ونت

m.sheykhi

پنجره لولایی ترمال بریک مدل TH78 یکی از بهترین مدل های موجود است که می توانید به گروه تولیدی ما سفارش دهید. این پروفیل لولایی با نفوذ پذیری هوا Class 4 EN12215 و آب بندی Class 9A EN 12216 و عرض 78 میلی متر تولید می شود

th78

پنجره لولایی ترمال بریک مدل TH78 یکی از بهترین مدل های موجود است که می توانید به گروه تولیدی ما سفارش دهید. این پروفیل لولایی با نفوذ پذیری هوا Class 4 EN12215 و آب بندی Class 9A EN 12216 و عرض ۷۸ میلی متر تولید می شود که گزینه بسیار مناسبی به شمار می رود. این پنجره ترمال بریک قابلیت انتقال حرارت UF: 1.87 w/m2k و مقاومت در برابر باد C2-C5 EN12217 دارد. عایق صوتی آن با قدرت Rw=35 dB و عایق حرارتی آن Uf=2.58 W/m2K است. پنجره لولایی ترمال بریک در مدل های لولایی تک حالته ، لولایی سویچی ، لولایی سرویس بهداشتی ، لولایی هوشمند ، لولایی کلنگی ، لولایی فرانسوی قابل تولید است.

درب و پنجره ترمال بریک لولایی لنگه مخفی TH78

یکی دیگر از سری درب و پنجره های ترمال بریک لولایی آکپا ، پروفیل TH78 ترمال بریک لنگه مخفی یا همان HIDDEN VENT است. از مهم ترین قابلیت های این نوع پروفیل مخفی بودن لنگه در پشت فریم الومنیومی دور درب و پنجره است که باعث می شود نمای درب و پنجره های تولید شده با این سیستم پروفیل ها از بیرون نما ، به صورت یکدست تر دیده شده و در واقع لنگه بازشو از بیرون رویت نشود. از دیگر پروفیل های لنگه مخفی یا هیدن ونت می توان به سری های TH55L ,TH68 اشاره کرد که در سایر مطالب سایت در رابطه با هر کدام توضیحات مختصری داده شده است.

 

( گروه صنعتی هلی پن ، با بیش از سال ها تجربه در زمینه تولید

در و پنجره دوجداره upvc

در و پنجره آلومینیوم

تولید توری پلیسه

ملزومات توری پلیسه

بعنوان نمایندگی وین تک فعالیت می کند.

همچنین لازم به ذکر است که تیم کاری هلی پن در زمینه تعمیرات در و پنجرهو توری پلیسه نیز فعالیت می کند و محصولات و خدمات خود را با گارانتیبه شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

با توجه به توضیحات داده شده ، جهت آشنایی بیشتر با تیم هلی پن ، نمونه کارهای این گروه را مشاهده کنید :

مشاهده کارخانه

نحوه برش گالوانیزه

نصب توری پلیسه

در و پنجره دوجداره

اگر قصد دیدن نمونه کارهای این شرکت یا پروژه های انجام شده توسط این تیم را دارید ، می توانید در قسمت پروژه های هلی پن ، این نمونه کارها را مشاهده کنید . )

 

مشخصات فنی پروفیل TH78

نوع بازشو : لولایی
مدل یراق : تک حالته، کلنگی، سویچی
زیبایی رخ پروفیل : تخت و صاف
حداکثر تحمل وزن : بر اساس ابعاد استاندارد
تنوع مدل فریم : ساده
ضخامت پروفیل : ۱٫۷ میلیمتر
کشور سازنده : ایران
قابلیت نصب توری : پلیسه ای
اندازه عرض لنگه : ۸۵ میلیمتر
اندازه عرض فریم : ۷۸ میلیمتر
یراق آلات قابل نصب : تک حالته، کلنگی، سویچی
ضخامت شیشه : ۲۲ میلیمتر, ۵۴ میلیمتر
اندازه پلی آمید : ۵۴، ۲۰