نمایندگی آکپا تهران

m.sheykhi

گروه صنعتی هلی پن یکی از شرکت های موفق و دارای نمایندگی آکپا تهران است که در زمینه تولید در و پنجره آلومینیوم ترمال و نرمال فعالیت می کند. در ادامه در رابطه با شرکت آکپا ایران صحبت خواهیم کرد.

نمایندگی آکپا ایران

گروه صنعتی هلی پن یکی از شرکت های موفق و دارای نمایندگی آکپا تهران است که در زمینه تولید در و پنجره آلومینیوم ترمال و نرمال فعالیت می کند. در ادامه در رابطه با شرکت آکپا ایران صحبت خواهیم کرد.

شرکت آکپا ایران

شرکت آکپا ایران تولید کننده انواع پروفیل های اختصاصی آلومینیومی نرمال و ترمال بریک و رنگ کاری فلزات به روش های الکترواستاتیک یا همان پودری، دکورال و آنادایزینگ در سال ۱۳۸۷ در زمینی به مساحت ۵۳۰۰۰ متر مربع، واقع در شهرک سرمایه گذاری خارجی، با سرمایه گذاری بخش خصوصی و مشارکت شرکت آکپای ترکیه به بهره برداری رسید.

شرکت آکپا ایران که شرکت هلی پن دارای نمایندگی آکپا تهران است را می توان در زمره موفق ترین تولید کنندگان پروفیل های آلومینیومی در ایران دانست که با استفاده از گنجینه علمی و تجربی مدیران خود و اتکاء برسیاست مشتری مداری و ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی توانسته است در کوتاه ترین مدت، بیشترین حجم تولید پروفیل های اختصاصی آلومینیوم کشور را به خود اختصاص دهد، به طوری که امروزه شاهد افزایش ۷۰۰ درصدی توان تولید نسبت به زمان بهره برداری می باشیم.

از آنجا که ارتقاء سطح کیفی محصولات تولیدی همواره یکی از ارکان مدیریت سیستم کیفیتشرکت آکپا ایران می باشد، لذا این شرکت با استقرار و پیاده سازی دستورالعمل ها و روش های اجرایی لازم، موفق به اخذ گواهینامهاستاندارد ملی ایران، گواهینامه فنی در زمینه تولید پروفیل های آلومینیومی حرارت شکن از مرکز تحقیقات وزارت راه، مسکن و شهرسازیاز سال ۱۳۹۱ الی ۱۴۰۱ و گواهینامه های سیستم مدیریت کیفیت به شرح ذیل گردیده است؛

ISO 9001:2015 – ISO 14001:2015 – ISO 45001:2018 – ISO 10002:2018 – ISO 10004:2018 – ISO 50001:2011 – 5S – CE

مشتری مداری یکی از اصلی ترین سیاست های شرکت آکپا ایران بوده و همواره توجه خود را به حمایت از مصرف کنندگان معطوف نموده است.

( گروه صنعتی هلی پن ، با بیش از سال ها تجربه در زمینه تولید

در و پنجره دوجداره upvc

در و پنجره آلومینیوم

تولید توری پلیسه

ملزومات توری پلیسه

بعنوان نمایندگی وین تک فعالیت می کند.

همچنین لازم به ذکر است که تیم کاری هلی پن در زمینه تعمیرات در و پنجره و توری پلیسه نیز فعالیت می کند و محصولات و خدمات خود را با گارانتی به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

با توجه به توضیحات داده شده ، جهت آشنایی بیشتر با تیم هلی پن ، نمونه کارهای این گروه را مشاهده کنید :

مشاهده کارخانه

نحوه برش گالوانیزه

نصب توری پلیسه

در و پنجره دوجداره

اگر قصد دیدن نمونه کارهای این شرکت یا پروژه های انجام شده توسط این تیم را دارید ، می توانید در قسمت پروژه های هلی پن ، این نمونه کارها را مشاهده کنید.)

از سایر افتخارات شرکت آکپا می توان به موارد ذیل اشاره نمود؛

برند برتر تولید پروفیل های آلومینیومی از طرف سندیکای صنایع آلومینیوم ایران طی ده سال متوالی از سال ۱۳۹۰ الی ۱۴۰۰

واحد نمونه استانی در سال های ۸۹-۹۲-۹۷-۹۸-۱۴۰۰ (۵ دوره)

کارآفرین برتر در سالهای ۸۹-۹۳-۹۵-۹۷-۹۹ (۵ دوره)

تندیس طلائی رعایت حقوق مصرف کنندگان ۵ سال متوالی