نصب پنجره آلومینیوم چگونه است ؟

m.sheykhi

نصب پنجره آلومینیوم با دوام و عملکرد آن رابطه مستقیمی دارد که نیم شرکت هلی پن در این زمینه با سال ها تجربه فعالیت می کند. مراحل نصب کردن پنجره آلومینیوم باید بطور حرفه ای و توسط نصاب آن انجام شود .

نصب پنجره آلومینیوم

نصب پنجره آلومینیوم با دوام و عملکرد آن رابطه مستقیمی دارد که تیم شرکت هلی پن در این زمینه با سال ها تجربه فعالیت می کند. مراحل نصب کردن پنجره آلومینیوم باید بطور حرفه ای و توسط نصاب آن انجام شود .

برای نصب پنجره های آلومینیومی ، موارد زیر باید در نظر گرفته شود :

نصب پنجره آلومینیوم باید بطوری باشد که قابلیت تحمل بارهایی که طی استفاده به آن وارد می شوند را دارا باشد باید درزبندی در نصب این پنجره آلومینیوم کامل شده باشد همچنین از رد و بدل شدن صوت و حرارت جلوگيری نماید نحوه ی باز و بسته شدن پنجره آلومینیوم باید به راحتی و بصورت مطمئن انجام شود

( گروه صنعتی هلی پن ، با بیش از سال ها تجربه در زمینه تولید

در و پنجره دوجداره upvc

در و پنجره آلومینیوم

تولید توری پلیسه

ملزومات توری پلیسه

بعنوان نمایندگی وین تک فعالیت می کند.

همچنین لازم به ذکر است که تیم کاری هلی پن در زمینه تعمیرات در و پنجره و توری پلیسه نیز فعالیت می کند و محصولات و خدمات خود را با گارانتی به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

با توجه به توضیحات داده شده ، جهت آشنایی بیشتر با تیم هلی پن ، نمونه کارهای این گروه را مشاهده کنید :

مشاهده کارخانه

نحوه برش گالوانیزه

نصب توری پلیسه

در و پنجره دوجداره

اگر قصد دیدن نمونه کارهای این شرکت یا پروژه های انجام شده توسط این تیم را دارید ، می توانید در قسمت پروژه های هلی پن ، این نمونه کارها را مشاهده کنید.

)

مرحله های نصب کردن پنجره آلومینیومی

قبل از نصب پنجره آلومینوم محلی که قرار است پنجره در آنجا نصب شود را تمیز کنید . سپس پنجره آلومینیوم را با محل آن تراز کنید . بعد از انجام این مراحل باید برای نصب پنجره آلومینیوم به ایجاد سوراخ های نصب روی فریم پنجره آلومینیوم بپردازید . که فاصله ی این سوراخ ها باید ۳۰ سانتی متر باشد .

سپس باید به چک کردن پنجره و نحوه ی باز و بسته شدن آن و دیگر عوامل احتمالی که ممکن است در عملکرد پنجره مشکلی بوجود بیاید ، پرداخت . دیگر مراحل نصب کردن پنجره آلومینیوم را بصورت موردی برای شما ذکر می کنیم :

ثابت کردن درب و پنجره آلومینیوم با استفاده از پیچ های مناسب در محل نصب با استفاده از تزریق فوم و چسب سیلیکون کار درزبندی نهایی را انجام دهید نصب شیشه های این پنجره و جا انداختن زهوار و رگلاژ آن

 

نصب پنجره آلومینیوم

 

نحوه نصب پنجره های آلومینیوم

قبل از نصب پنجره آلومینیوم باید از جابجایی بی مورد و بی احتیاط آن ها جلوگیری شود . پنجره های آلومینیومی در زمان نصب فشار شدیدی را تحمل می کند . اما این فشار در در دوران استفاده به آنها وارد نمی شود .

پنجره آلومینیوم خوش ساخت با یراق آلات و پروفیل استاندارد مخصوصا یراق آلات دو حالته و رگلاژ ، بعد از اینکه در جای خود نصب شد قادر به تحمل فشار و وزن بیش از یک صد کیلو گرم در یک لنگه خود می باشد . لازم به ذکر است که هیچ مشکلی در شیشه ، یراق ، پروفیل و اتصالات آن رخ نخواهد داد و از رگلاژ خارج نشود.

بعد و قبل از نصب کردن پنجره آلومینیوم و شیشه آن باید برچسب پروفیل قسمت هایی که پس از نصب شیشه به آنها دسترسی وجود ندارد کنده شود . که اگر نصاب این کار را انجام نداد لازم می باشد که این موضوع را به او گوش زد کنید .

برچسب بقیه قسمت ها باید در صورت تکمیل شدن ساختمان و عدم رسیدن گچ و خاک و سیمان و رنگ به سطح پروفیل در مدت زمان ۲ الی ۳ ماه پس از نصب کنده شود . به این خاطر که خشک شدن چسب برچسب های پنجره آلومینیوم به خصوص در ارتباط با آفتاب ، کندن آنها را پس از مدت طولانی سخت می کند .

نکاتی درباره ی نصب کردن پنجره دوجداره

مناسب ترین زمانی که شما عزیزان می توانید اقدام به نصب پنجره آلومینیوم کنید بعد از بتونه کاری و قبل از تمام شدن نقاشی است . همچنین نصب این پنجره ها توسط تیم هلی پن بدون هیچ گونه اسیب به محیط لنجام می شود .

بهتر است لنگه های این پنجره در زمان نصب تا جایی که امکان دارد با زیر شیشه ای رگلاژ شوند . همچنین نصاب باید دقت کند که پیچ های مورد استفاده در نصب پنجره باید کاملا مناسب ، استاندارد و فاصله های مناسب با اندازه و وزن پنجره باشد .

علاوه بر این به این خاطر که رگلاژ کردن پنجره ها در زمان نصب شیشه صورت می گیرد ، باید برای نصب شیشه ها از نصاب مجرب یو پی وی سی استفاده کرد. لازم به ذکر است که چون نصب پنجره ها و شیشه ها دو موضوع مرتبط با هم هستند ، باید هر دو بخش را نصاب یک تیم انجام دهد .

شرکت صنعتی هلی پن

با توجه به توضیحات داده شده در رابطه با پنجره آلومینیوم ، لازم است بدانید که این تیم در زمینه های دیگری مانند تولیید توری پلیسه ، ساخت و پنجره دوجداره یو پی وی سی با قیمتی مناسب ، و دیگر خدماتی که در دیگر مقالات این سایت مشاهده می کنید ، فعالیت می کند . شما عزیزان می توانید با تماس گرفتن با تیم مشاور هلی پن در رابطه با نوع انتخاب محصول خود و قیمت محصوصلات گفته شده ، اطلاعات کسب کنید .

ارتباط با هلی پن

تلگرام

اینستاگرام

واتس اپ

لینکدین

آپارات

آینوتی