مزایای نصب شیشه سکوریت چیست؟

m.sheykhi

مزایای نصب شیشه سکوریت در ساختمان نیز ایمنی،عایق بودن و جلوگیری از اتلاف انرژی می باشد.نصب شیشه سکوریت علاوه بر زیبایی از لحاظ عملکردی نیز به ساختمان کمک می کند. مقاومت ۵ برابری این شیشه نسبت به شیشه معمولی خود از دلایل اصلی استفاده از آن در ساختمان شده است. امروزه در صنعت ساختمان سازی سعی در استفاده از مواد و مصالح ایمن، مقاوم و عایق می باشد.

نصب شیشه سکوریت

مزایای نصب شیشه سکوریت

مزایای نصب شیشه سکوریت در ساختمان نیز ایمنی،عایق بودن و جلوگیری از اتلاف انرژی می باشد.نصب شیشه سکوریت علاوه بر زیبایی از لحاظ عملکردی نیز به ساختمان کمک می کند. مقاومت ۵ برابری این شیشه نسبت به شیشه معمولی خود از دلایل اصلی استفاده از آن در ساختمان شده است. امروزه در صنعت ساختمان سازی سعی در استفاده از مواد و مصالح ایمن، مقاوم و عایق می باشد. با استفاده از این مصالح خطرات جانی واتلاف انرژی به حداقل ممکن می رسد.

با نصب پارتیشن های شیشه سکوریت در ساختمان می توانیم بخش های مختلف را با زیبایی هر چه بیشتر از یکدیگر تفکیک کنیم. با نصب این محصول هدر رفت انرژی نیز کمتر می شود. با استفاده از شیشه های نمای سکوریت علاوه بر ایجاد زیبایی در نمای ظاهری ساختمان موجب ایجاد ایمنی بیشتر نیز شده ایم. در صورت بروز حوادث مقاومت لازم را برای مقابله با این حوادث داراست.در برابر حرارت تا حد زیادی مقاوم می باشدو هنگام شکستن نیز به تکه های بسیار ریز بی خطری تبدیل می شود.

گروه صنعتی هلی پن ، با بیش از سال ها تجربه در زمینه تولید

در و پنجره دوجداره upvc

در و پنجره آلومینیوم

تولید توری پلیسه

ملزومات توری پلیسه

بعنوان نمایندگی وین تک فعالیت می کند.

همچنین لازم به ذکر است که تیم کاری هلی پن در زمینه تعمیرات در و پنجره و توری پلیسه نیز فعالیت می کند و محصولات و خدمات خود را با گارانتی به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

با توجه به توضیحات داده شده ، جهت آشنایی بیشتر با تیم هلی پن ، نمونه کارهای این گروه را مشاهده کنید :

مشاهده کارخانه

نحوه برش گالوانیزه

نصب توری پلیسه

در و پنجره دوجداره

اگر قصد دیدن نمونه کارهای این شرکت یا پروژه های انجام شده توسط این تیم را دارید ، می توانید در قسمت پروژه های هلی پن ، این نمونه کارها را مشاهده کنید .

مشاهده ویدیو

نصب شیشه سکوریت

نصب شیشه سکوریت ارائه شده توسط شرکت هلی پن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. بدون موج و هیچگونه خط و خش و مطابق استانداردهای بین المللی. این شیشه محصولی ایمنی است که از طریق حرارت دادن شیشه های معمولی(آنیل) به وجود می آید.

شیشه سکوریت از شیشه های معمولی بسیار محکمتر و ضربه پذیرتر میباشد و به آسانی از نمی شکند. تحمل دمای بالا نیز یکی دیگر از خصوصیات شیشه سکوریت است. به دلیل مقاومت بالای ایجاد شده از این محصول در فضاهایی که نیاز به تامین امنیت بیشتر است مورد استفاده قرار می گیرد.

در مصارف گوناگون ماند  حمام، بالکن ، فروشگاه و یا درب های ورودی خروجی اتوماتیک و دستی قیمت شیشه سکوریت به عوامل گوناگونی چون ضخامت، رنگ و متراژ آن بستگی دارد . نوع یراق آلات مورد استفاده و طول مصافت نصب نیز بر قیمت نهایی پروژه تاثیر گذار است.

قیمت شیشه سکوریت

قیمت شیشه سکوریت بستگی به کیفیت شیشه سکوریت تولید شده دارد. همچنین در هنگام استفاده در ساختمان با توجه به ابعاد فضای مورد نظر قیمت شیشه سکوریت متفاوت می باشد. در صورت درست انجام شدن مراحل مقاوم سازی آن، این محصول کیفیت خوبی خواهد داشت. از شیشه سکوریت در صنعت ساختمان سازی و خودرو سازی استفاده می شود.

از شیشه میرال یا سکوریت معمولا برای شیشه عقب خوردو ها استفاده می گردد. این محصول در مقایسه با شیشه معمولی یا خام با ضخامت یکسان حدود ۵ برابر مقاومت بالاتری خواهد داشت. بنابراین قیمت آن با توجه به ایمنی آن و مقاومتش تعیین می شود. یکی از دلایل استفاده زیاد از این شیشه در ساختمان ایمنی آن به هنگام شکستن می باشد. بعد از ایجاد ضربه و شکستن به تکه های بسیار ریز و بی خطری تبدیل می شود.

اما شیشه معمولی در هنگام شکستن به قطعات بزرگ و خطرناک و برنده تبدیل می شود. همه این عوامل موجب تفاوت در قیمت شیشه معمولی و سکوریت شده می شود. امروزه شیشه سکوریت در رنگهای مختلف به صورت شفاف، مات و طرح دار و سند بلاست شده و شیشه های سکوریت رنگی به بازار عرضه می شود.

هر کدام از این نوع شیشه قیمت مخصوص به خود را دارد. برای خرید شیشه سکوریت باید روش تشخیص شیشه سکوریت از شیشه معمولی را بدانیم. در غیر این صورت ممکن است با مشکلاتی روبرو شویم. در حال حاضر شرکت های معتبری اقدام به تولید و نصب شیشه سکوریت می کنند.