نصب توری درب و پنجره یو پی وی سی و الومینیومی

m.sheykhi

نصب توری روی درب وپنجره کارمناسبی است زیرابرای نوردهی و ایجاد جریان هواوتهویه طبیعی خانه یامحل کاربهترین راه بازگذاشتن درب وپنجره یوپی وی سی والومینیومی است که تا از ورود حشرات و حیوانات آزارسان، پشه و مگس جلوگیری کنید، امروزه توری و درب و پنجره در قاب های آلومینیومی، یو پی وی سی، چوبی یا فلزی در انواع کشویی، پلیسه، ثابت و جمع شونده برای انواع درب و پنجره موجود می باشد.

نصب توری

نصب توری روی درب وپنجره کارمناسبی است زیرابرای نوردهی و ایجاد جریان هواوتهویه طبیعی خانه یامحل کاربهترین راه بازگذاشتن درب وپنجره یوپی وی سی والومینیومی است که تا از ورود حشرات و حیوانات آزارسان، پشه و مگس جلوگیری کنید، امروزه توری و درب و پنجره در قاب های آلومینیومی، یو پی وی سی، چوبی یا فلزی در انواع کشویی، پلیسه، ثابت و جمع شونده برای انواع درب و پنجره موجود می باشد. از جمله خدماتی که تیم کاری و مجرب هلی پن ارائه می کند فروش و نصب توری در انواع مختلف است و تحویل و نصب توری در کم ترین زمان و به بهترین شکل ممکن صورت می پذیرد.

توری از جنس الومینیومی

نصب توری ثابت آلومینیومی، توری ریلی آلومینیومی و توری لولایی آلومینیومی از جمله  توری های قدیمی آلومینیومی هستند که برای پنجره های آلومینیومی یا آهنی به کار می روند که مشکلات فراوانی از نظر زیبایی و پاکسازی  دارند و از ورود نور جلوگیری می کند.

توری از جنس یو پی وی سی

نصب توری ویژه یو پی وی سی از نوع خاصی از الیاف فایبر گلاس با فناوری نوین ساخته می شود که ضد گرد و غبار می باشد و دید را به طور چشمگیری کاهش نمی دهند، قاب توری های پنجره یو پی وی سی با پروفیل یو پی وی سی ساخته می شود که برای تقویت بیشتر،داخل پروفیل از گالوانیزه استفاده می شود و یا از جنس آلومینیوم می باشد.که هماهنگ با رنگ پنجره ها رنگ می شوند  و همچنین باید قبل از نصب، آگاهی کافی از انواع توری ها داشته باشید تا با توجه به احتیاجتان گزینه بهتری را انتخاب کنید.

گروه صنعتی هلی پن ، با بیش از سال ها تجربه در زمینه تولید

در و پنجره دوجداره upvc

در و پنجره آلومینیوم

تولید توری پلیسه

ملزومات توری پلیسه

بعنوان نمایندگی وین تک فعالیت می کند.

همچنین لازم به ذکر است که تیم کاری هلی پن در زمینه تعمیرات در و پنجره و توری پلیسه نیز فعالیت می کند و محصولات و خدمات خود را با گارانتی به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

با توجه به توضیحات داده شده ، جهت آشنایی بیشتر با تیم هلی پن ، نمونه کارهای این گروه را مشاهده کنید :

مشاهده کارخانه

نحوه برش گالوانیزه

نصب توری پلیسه

در و پنجره دوجداره

اگر قصد دیدن نمونه کارهای این شرکت یا پروژه های انجام شده توسط این تیم را دارید ، می توانید در قسمت پروژه های هلی پن ، این نمونه کارها را مشاهده کنید .

مشاهده ویدیو

مزیت توری های یو پی وی سی

  1. ۱- نصب آسان
  2. ۲- ضد اشتعال و ضد زنگ
  3. ۳- دور کننده ی گرد و غبار از بیرون به داخل
  4. ۴- جلوگیری از ورود حشرات و حیوانات موذی
  5. ۵- پایداری بالا در مقابل شرایط اب و هوایی
  6. ۶-  توانایی دید محیط خارج تا ۹۰%
  7. ۷-  قابل شستشو
  8. ۸- توانایی ساخت در ابعاد مختلف
  9. ۹- ثبات و استحکام بالا

در نسل توری های موجود در بازار به غیر از توری های لولایی ، ثابت ، پلیسه ای دو مدل دیگر نیز وجود دارد که عبارت اند از:

  1. ۱- توری رولینگ
  2. ۲- توری مگنتیک ( همانند توری پلیسه ای می باشد فقط در شستشو متفاوت هستند.)

توری پلیسه و توری رولینگ

توری پلیسه که با عنوان آکاردئونی نیز شناخته می‌شود، نوع دیگری از توری درب و پنجره یو پی وی سی است که در این نوع توری، از فنر استفاده نشده و جمع شدن توری به صورت اتوماتیک نیست توری پلیسه ای با توجه به نصب و کارایی آن بهترین توری برای تمامی پنجره ها،درب ها،تراس ها و محیط های بزرگ می باشد. که قابلیت نصب از چپ به راست و همچنین از راست به چپ را داراست و امکان خرابی این توری کم است و به آسانی پاره و خراب نخواهد شد،

توری رولینگ به صورت کرکره ای توانایی جمع شدن را دارد توری آن متحرک است ولی دارای فریم ثابت می باشد. توری لولایی به وسیله لولا قابلیت باز شدن را دارند مانند یک پنجره بازشو معمولی می باشد.

توری مگنتیک

همان طور که در بالا ذکر کردیم این نوع توری مانند توری پلیسه ای است و تفاوت آن در نحوه ی شستشوی آن می باشد، در شستشوی توری پلیسه لازم است توری را حتما با بخارشوی شسته ولی توری مگنتیک را می توان به راحتی به صورت جمع شده جدا کرده و شستشو دهید.

  1. از جمله مزیت های توری مگنتیک :
  2. ۱- نصب و مونتاژسریع آن و عرضه در ابعاد و اندازه های مختلف
  3. ۲- فرسایش کم و کاملا به صرفه ( شستشوی آسان درب وپنجره و توری وطراحی زیبا با توانایی جداسازی توری )
  4. ۳- بسته شدن خودکار توری ها به سبب بکارگیری قفل مگنتی و کاربرد آسان ( طول عمر بالا و همچنین امکان خرابی در این توری کم بوده  به آسانی پاره و خراب نمی شود )