مراحل نصب توری پنجره دوجداره

m.sheykhi

بعد از سفارش توسط مشتری و تعیین ابعاد از طرف سرویسکار نصب توری درب و پنجره دوجداره تولید شده و نصب توری آماده می گردد.توری های پنجره یو پی وی سی و الومینیوم در انواع مختلف موجود می باشندوکارفرمامطابق با سلیقه و نیاز خود اقدام به استفاده از ان ها می کند اما پیشنهاد تیم کاری ما توری پنجره یو پی وی سی از جنس پلیسه ای است زیرا هم قیمت توری به صرفه است و هم از مزایای بی شماری برخوردار است و می تواند خواسته شما را به بهترین شکل براورده کند

مراحل نصب توری پنجره دوجداره

بعد از سفارش توسط مشتری و تعیین ابعاد از طرف سرویسکار نصب توری درب و پنجره دوجداره تولید شده و نصب توری آماده می گردد.توری های پنجره یو پی وی سی و الومینیوم در انواع مختلف موجود می باشندوکارفرمامطابق با سلیقه و نیاز خود اقدام به استفاده از ان ها می کند اما پیشنهاد تیم کاری ما توری پنجره یو پی وی سی از جنس پلیسه ای است زیرا هم قیمت توری به صرفه است و هم از مزایای بی شماری برخوردار است و می تواند خواسته شما را به بهترین شکل براورده کند.

بعد از مرحله تولید توری پنجره دوجداره نوبت به نصب توری می رسد در این زمان سرویسکار نصب توری که دارای سابقه و تجربه زیادی در این زمینه است توری را در محل های مشخص شده قرار داده. برای نصب توری پلیسه ای با استفاده از پیچ های مخصوص و ابزار مورد نیاز توری پلیسه ای پنجره یو پی وی سی را در جای خود محکم می کند. سپس عملیات رگلاژ دقیق توری را انجام داده یعنی بعداز نصب و از درست بودن عملکرد ان  مطمئن می شود و اموزش های لازم را برای شست شو و نگه داری می دهد.

 

مراحل نصب توری پنجره دوجداره

 

قیمت نصب توری

نکته ای که لازم است به ان شاره کنیم بحث قیمت نصب توری پنجره یو پی وی سی میباشد که افراد زیادی بعد از تماس باما در مورد ان سوال میکنند و میتوان گفت که بحث قیمت نصب توری همواره مورد ابهام بوده است. باید خدمت تان عرض کنیم; که توری پلیسه ای که تیم کاری ما بر خرید ان تاکید دارد دارای ساختار ویژه ای است که سبب گشته تا عمر طولانی و کارایی بالایی را به وجود اورد.

گروه صنعتی هلی پن ، با بیش از سال ها تجربه در زمینه تولید

در و پنجره دوجداره upvc

در و پنجره آلومینیوم

تولید توری پلیسه

ملزومات توری پلیسه

بعنوان نمایندگی وین تک فعالیت می کند.

همچنین لازم به ذکر است که تیم کاری هلی پن در زمینه تعمیرات در و پنجره و توری پلیسه نیز فعالیت می کند و محصولات و خدمات خود را با گارانتی به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

با توجه به توضیحات داده شده ، جهت آشنایی بیشتر با تیم هلی پن ، نمونه کارهای این گروه را مشاهده کنید :

مشاهده کارخانه

نحوه برش گالوانیزه

نصب توری پلیسه

در و پنجره دوجداره

اگر قصد دیدن نمونه کارهای این شرکت یا پروژه های انجام شده توسط این تیم را دارید ، می توانید در قسمت پروژه های هلی پن ، این نمونه کارها را مشاهده کنید .

مشاهده ویدیو

ارتباط با هلی پن

تلگرام

اینستاگرام

واتس اپ

لینکدین

آپارات

آینوتی

 

در بحث قیمت نصب توری نیز با توجه به مزایای بی نظیر نوع این توری کاملا مناسب بوده. شما می توانید با یک بار هزینه و خرید توری تا چند سال از شر حشرات موزی خلاص شوید و از نظر معماری داخلی و خارجی از  نمای ساختمان خود لذت ببرید. به علت شست شوی راحت این نوع توری ها بدون هیچ زحمت و خسارتی از ان استفاده کنید.

 

نصب توری در و پنجره

 

خرید توری پلیسه ای از تیم کاری ما مزایای دارد که به چند مورد اشاره می کنیم :

  1. ۱- خرید مستقیم توری پنجره دوجداره از تولید کننده و حذف واسطه و کاهش هزینه ها
  2. ۲- نصب تضمینی توسط افراد متخصص در این حوزه
  3. ۳- ضمانت طول عمر این توری پنجره یو پی وی سی و الومینیوم بعد از نصب توسط تیم کاری شرکت هلی پن
  4. ۴- دادن اموزش های لازم برای شست شوی توری پنجره دوجداره یو پی وی سی و الومینیوم
  5. ۵- تحویل فوری توری یوپی وی سی در کمترین زمان ممکن

ماندگاری و دوام توری پلیسه

یکی از مهمترین مسائلی که باعث ماندگاری و کارایی توری پنجره یو پی وی سی می شود بحث جنس و موادی است که برای ساخت توری پنجره دوجداره و نصب توری به کار رفته است و علت اصلی تفاوت قیمت توری پنجره این موضوع می باشد بدون شک با خریداری توری پنجره دوجداره با کیفیت بدون کوچک ترین مشکل برای چندین سال از ان بهره خواهید برد.

تاکید می کنیم که نصب این محصول که تیم کاری ما ارائه می کند کاملا با استانداردهای موجود طراحی و ساخته شده و کیفیت محصول در اولویت قرار گرفته است. پس این موضوع را در نظر بگیرید که اگر در بازار  این توری در قیمت های پایین نیز موجود بود دلیل قیمت پایین ان کیفیت و جنس نامرغوب است که کام شیرین استفاده از توری های پلیسه ای را برای شما تلخ خواهد کرد.

در هنگام اعلام قیمت توسط تیم کاری ما ، هزینه حمل و نصب توری نیز در متراژ توری یو پی وی سی لحاظ می شود و دیگر نیازی نیست هزینه اضافی بابت این موارد پرداخت کنید و تضمین خدمات مهمترین ویژگی تیم کاری هلی پن می باشد.