استفاده از شیشه دوجداره رفلکس در ساختمان

m.sheykhi

شیشه دوجداره رفلکس یکی از پرمصرف ترین نوع در شیشه های که در پنجره دو جداره مورد استفاده قرار می گیرند می باشد که در رنگ های گوناگون مانند طلایی ، برنز ، سبز ، آبی، … وجود دارند و می تواند متناسب با رنگ و نمای ساختمان مورد استفاده قرار گیرد ؛ مهم ترین و اصلی ترین خاصیت شیشه دوجداره رفلکس این است که با ایجاد یک لایه آیینه ای باعث دیده نشدن آن سمت شیشه می شود ؛ البته باید خاطر نشان کرد که این خاصیت به این صورت است که هر سمت که نور بیشتری وجود داشته باشد آن سمت قابل رویت خواهد بود.

شیشه رفلکس

شیشه دوجداره رفلکس یکی از پرمصرف ترین نوع در شیشه های که در پنجره دو جداره مورد استفاده قرار می گیرند می باشد که در رنگ های گوناگون مانند طلایی ، برنز ، سبز ، آبی، … وجود دارند و می تواند متناسب با رنگ و نمای ساختمان مورد استفاده قرار گیرد ؛

مهم ترین و اصلی ترین خاصیت شیشه دوجداره رفلکس این است که با ایجاد یک لایه آیینه ای باعث دیده نشدن آن سمت شیشه می شود ؛ البته باید خاطر نشان کرد که این خاصیت به این صورت است که هر سمت که نور بیشتری وجود داشته باشد آن سمت قابل رویت خواهد بود ، به طور مثال در روز که نور بیرون بیشتر از داخل منزل است می توان بیرون را کاملا مشاهده کرد و داخل دیده نمی شود و در شب نیز این عملکرد معکوس شده و داخل منزل دیده نمی شود و بیرون به سختی دیده می شود .

انواع رنگ های شیشه دوجداره رفلکس

شیشه دوجداره رفلکس که یکی از دسته بندی های شیشه های دو جداره می باشد دارای رنگ های مختلف می باشد. که از معمول ترین و پر استفاده ترین آنها می توان به برنز ، طلایی ، سبز ، آبی ، نقره ای ، دودی اشاره کرد ، البته رنگ های دیگر نیز با هر طیف رنگی قابل اجرا می باشد ولی می بایست به صورت اختصاصی تولید شود.

که شامل هزینه های بالایی می باشد ، اما رنگ هایی که در بالا ذکر شد عمومیت داشته و در بازار به صورت آماده و تولید شده می باشند ؛ معمولا رنگ های شیشه دوجداره رفلکس هر شرکت تولید کننده شیشه در یک طیف رنگ می باشد ؛ اما مقدار کمی نیز دارای اختلاف رنگ ( تیره یا روشن ) می باشند ؛ به همین دلیل بهتر است در یک پروژه از تولید یک شرکت استفاده نمود تا تفاوت رنگ وجود نداشته باشد .

گروه صنعتی هلی پن ، با بیش از سال ها تجربه در زمینه تولید

در و پنجره دوجداره upvc

در و پنجره آلومینیوم

تولید توری پلیسه

ملزومات توری پلیسه

بعنوان نمایندگی وین تک فعالیت می کند.

همچنین لازم به ذکر است که تیم کاری هلی پن در زمینه تعمیرات در و پنجره و توری پلیسه نیز فعالیت می کند و محصولات و خدمات خود را با گارانتی به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

با توجه به توضیحات داده شده ، جهت آشنایی بیشتر با تیم هلی پن ، نمونه کارهای این گروه را مشاهده کنید :

مشاهده کارخانه

نحوه برش گالوانیزه

نصب توری پلیسه

در و پنجره دوجداره

اگر قصد دیدن نمونه کارهای این شرکت یا پروژه های انجام شده توسط این تیم را دارید ، می توانید در قسمت پروژه های هلی پن ، این نمونه کارها را مشاهده کنید .

مشاهده ویدیو

ارتباط با هلی پن

تلگرام

اینستاگرام

واتس اپ

لینکدین

آپارات

آینوتی

قیمت شیشه دوجداره رفلکس

شیشه های رفلکس نیز مانند شیشه های دیگر چه به صورت دو جداره چه به صورت تک جداره به صورت متر مربع محاسبه می شوند، تفاوت قیمت در شیشه ها معمولا در ضخامت آن ها ایجاد می شود ؛ به این صورت که هرچه ضخامت بیشتر باشد قیمت نیز افزایش پیدا می کند.

ولی در شیشه های رفلکس جدا از بحث ضخامت که در قیمت تاثیر گذار است. بحث رنگ شیشه ها نیز دخیل در قیمت هستند. معمولا با توجه به نیاز و عمومیت استفاده شیشه رفلکس رنگ های طلایی و برنز قیمت پایین تر و رنگ های سبز. آبی ؛ نقره ای و … به دلیل استفاده محدود تر دارای قیمت بالاتر می باشند ، رنگ های خاص نیز که می بایست به صورت سفارشی تولید شود مانند قرمز. بنفش و یا هر رنگ دیگری دارای بالاترین قیمت شیه های رفلکس می باشند که دلیل اصلی آن تولید اختصاصی می باشد .

معایب و مزایای استفاده از شیشه دوجداره رفلکس

با توجه به اینکه استفاده از شیشه های دو جداره و همچنین پنجره های دو جداره در حال افزایش روز افزون می باشد. تنوع شیه ها نیز از این امر مستثنی نیست و انواع و اقسام شیشه دوجداره رفلکس مورد استفاده قرار می گیرند که شیشه های رفلکس یکی از انواع شیشه ها می باشد ۱که هم دارای مزایا و هم دارای معایبی می باشند که به مهم ترین مزایای ان می توان به زیبایی و کاهش دید در روز اشاره نمود. که در بعضی از مکان ها بسیار مهم می باشد و به مهم ترین عیب آن نیز می توان به کاهش نور داخل واحد اشاره کرد که مقدار نسبتا زیادی از نور ورودی را کاهش می دهد که این امر در مکان های کم نور آزار دهنده می باشد .