اطلاعات کامل درباره ی کرکره برقی

m.sheykhi

کرکره برقی نمونه‌ای از درب اتوماتیک می‌ باشد که استفاده‌های گوناگونی می‌ توان از آن داشت. برای مثال درب پارکینگ‌ها، مغازه، فروشگاه، و… را نام برد. در تولید و ساخت کرکره برقی مهم‌ ترین جز تشکیل‌ دهنده تیغه‌های آن می‌ باشد که از جنس آلومینیوم آکسترود شده و سخت است.

کرکره برقی

ساخت کرکره برقی

کرکره برقی نمونه‌ای از درب اتوماتیک می‌ باشد که استفاده‌های گوناگونی می‌ توان از آن داشت. برای مثال درب پارکینگ‌ها، مغازه، فروشگاه، و… را نام برد. در تولید و ساخت کرکره برقی مهم‌ ترین جز تشکیل‌ دهنده تیغه‌های آن می‌ باشد که از جنس آلومینیوم آکسترود شده و سخت است. مقاومت بسیار بالایی در برابر تغییرات جوی و ضربه دارد و در رنگ‌های مختلفی تولید می‌ شود؛

که این عامل باعث شده تا به ‌عنوان درب اتوماتیک ضد سرقت شناخته شود که طرفداران بسیاری را در بین صاحبان مغازه و فروشگاه‌ها به دست آورد. در ادامه سایت هلی پن قصد دارد تا شما را در رابطه با باز کردن کرکره برقی بدون ریموت آشنا کند پس با ما همراه باشید.

باز کردن کرکره برقی بدون ریموت

مواقعی از باز کردن کرکره برقی بدون ریموت استفاده می‌شود که برق قطع باشد. و در این موارد از یو پی اس استفاده می کنند. در صورت قطع برق توسط یک آچار در جک‌ها برای خلاص کردن کرکره برقی استفاده می‌ کنیم. شما نیاز به آچار و یا کلید خلاص کن جک دارید. که در هنگام درخواست کرکره های برقی آچار جک برای خلاص کردن به شما داده می ‌شود.

برای شروع به انجام باز کردن کرکره بدون ریموت اول قفل مکانیکی را از درپوش برداشته و سپس آچار خلاص کن را در محل قفل مکانیکی قرار داده و آن را نیم دور در خلاف جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید تا حدی که آچار به انتهای بازه حرکت خود رسیده و دیگر نچرخد.

 

کرکره برقی

 

( گروه صنعتی هلی پن ، با بیش از سال ها تجربه در زمینه تولید

در و پنجره دوجداره upvc

در و پنجره آلومینیوم

تولید توری پلیسه

ملزومات توری پلیسه

بعنوان نمایندگی وین تک فعالیت می کند.

همچنین لازم به ذکر است که تیم کاری هلی پن در زمینه تعمیرات در و پنجره و توری پلیسه نیز فعالیت می کند و محصولات و خدمات خود را با گارانتی به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

با توجه به توضیحات داده شده ، جهت آشنایی بیشتر با تیم هلی پن ، نمونه کارهای این گروه را مشاهده کنید :

مشاهده کارخانه

نحوه برش گالوانیزه

نصب توری پلیسه

در و پنجره دوجداره

اگر قصد دیدن نمونه کارهای این شرکت یا پروژه های انجام شده توسط این تیم را دارید ، می توانید در قسمت پروژه های هلی پن ، این نمونه کارها را مشاهده کنید . )

در این حالت از باز کردن کرکره برقی بدون ریموت چرخ‌ دنده خروجی موتور از محل اصلی جداشده و جک آزاد می ‌شود و در نتیجه می ‌توان کرکره را با دست باز و بسته کرد و برای قفل ‌کردن کرکره های برقی، ابتدا کرکره را به صورت کامل به پایین برسانید

سپس آچار خلاص کن را در محل قفل مکانیکی قرار داده آچار را در جهت عقربه‌های ساعت نیم دور بچرخانید تا حدی که آچار به انتهای بازه حرکت خود رسیده و دیگر نچرخد. در قسمت بعدی درباره ی نحوه عیب یابی موتور کرکره برقی توضیحات مختصری خواهیم داد.

 

کرکره برقی

 

عیب‌ یابی موتور کرکره برقی

در طول استفاده از کرکره برقی ممکن است به دلیل برخی عوامل مختلف کارکرد موتور کرکره دچار اختلال و مشکل شود؛ که در این صورت باید به عیب ‌یابی کرکره های برقی با مشکلات احتمالی رخ ‌داده در زمان نصب و استفاده شناسایی و برای برطرف کردن آن‌ها تلاش کرد. برای عیب یابی موتور کرکره برقی درحالی‌ که دچار عیب باشد و به‌ شدت داغ شده است،

باید به بررسی سیم‌ پیچی داخلی موتور، استارت موتور پرداخت و در مواردی که موتور با صدای بلند کار می ‌کند باید به بررسی شل شدن پیچ‌ها و بلبرینگ پرداخت و به بررسی جای درست قرارگیری موتور، بررسی اصطکاک موتور از موارد دیگری است که باید بررسی شود. هنگام عیب ‌یابی کرکره های برقی به هرز کار کردن موتور، چرخ‌ دنده و کلید خلاص کن حد بالا و پایین موتور را عیب ‌یابی کرد.

درواقع با بررسی تمامی این عیب‌ها و برطرف کردن آن‌ها می ‌توان گفت که عیب‌ یابی کرکره برقی نیز انجام ‌شده است. در کارکرد این کرکره ها علاوه بر موتور، تیغه‌ها دخیل هستند. در صورت مواجه‌ شدن با ایرادی در آن‌ها باید به تعمیر آن‌ها پرداخت و از متصل بودن سنسور و کارکرد صحیح آن نیز باید مطمئن بود زیرا در این صورت کرکره به‌ درستی و به نحو احسن کار می‌ کند.

به‌ طورکلی عیب ‌یابی کرکره یک کار الزامی می ‌باشد تا از کارکرد صحیح آن اطمینان حاصل نمود. امیدواریم که این مطالبب شما عزیزان را به حدکافی راهنمایی کرده باشد . در صورت هرگونه راهنمایی درباره خرید و یا سفارش توری پنجره ، درب و پنجره دوجداره با شماره تلفن های درج شده در سایت هلی پن تماس حاصل فرمایید.