توری پلیسه پنجره دوجداره

m.sheykhi

مزایای توری پلیسه پنجره دوجداره : آسان بودن نصب توری-دارای تنوع رنگی بالا-باعث جلوگیری از ورود و نفوذ حشرات و گرد و غبار-قابلیت نصب روی همه نوع درب و پنجره

توری پلیسه پنجره دوجداره

مزایای توری پلیسه پنجره دوجداره :

  1. ۱- آسان بودن نصب توری
  2. ۲- دارای تنوع رنگی بالا
  3. ۳- باعث جلوگیری از ورود و نفوذ حشرات و گرد و غبار
  4. ۴- قابلیت نصب روی همه نوع درب و پنجره
  5. ۵- امکان سفارش ابعاد بزرگ و مورد نظر
  6. ۶- حرکت در جهت افقی و عمودی
  7. ۷- مقاوم در برابر محیط
  8. ۸- تعمیر و رگلاژ آسان
  9. ۹- قابلیت جمع شدن تور و اشغال فضای کم
  10. ۱۰- ماندگاری بالای توری
  11. ۱۱- عدم زنگ زدگی
  12. ۱۲- نیاز به شستشو ندارد و با بخارشوی یا جاروبرقی تمیز میشود.

نکته ای که وجود دارد این است که این توری ها یک فریم محافظ دارند که در هنگام عدم نیاز به توری بهتر است آن را داخل فریمش جمع کنیم تا آسیبی نبیند.

در و پنجره دوجداره با گارانتی

گروه صنعتی هلی پن ، با بیش از سال ها تجربه در زمینه تولید

در و پنجره دوجداره upvc

در و پنجره آلومینیوم

تولید توری پلیسه

ملزومات توری پلیسه

بعنوان نمایندگی وین تک فعالیت می کند.

همچنین لازم به ذکر است که تیم کاری هلی پن در زمینه تعمیرات در و پنجره و توری پلیسه نیز فعالیت می کند و محصولات و خدمات خود را با گارانتی به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

با توجه به توضیحات داده شده ، جهت آشنایی بیشتر با تیم هلی پن ، نمونه کارهای این گروه را مشاهده کنید :

مشاهده کارخانه

نحوه برش گالوانیزه

نصب توری پلیسه

در و پنجره دوجداره

اگر قصد دیدن نمونه کارهای این شرکت یا پروژه های انجام شده توسط این تیم را دارید ، می توانید در قسمت پروژه های هلی پن ، این نمونه کارها را مشاهده کنید .

مشاهده ویدیو

تلگرام :

https://t.me/helipen_co/

اینستاگرام :

https://www.instagram.com/helipen_co/

واتس اپ :

https://wa.me/09364948617

لینکدین :

https://www.linkedin.com/in/heli-pen-33a4a4190

آپارات :

https://www.aparat.com/v/fHgXo

آینوتی :

https://inoti.com/icv/%D8%AF%D8%B1-%D9%88-%D9%BE%D9%86%D8%AC%D8%B1%D9%87-upvc-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

 

توری پلیسه پنجره دوجداره

 

شستشوی توری پلیسه پنجره دوجداره

یکی از مهمترین ویژگی های توری پلیسه پنجره دوجداره ،بحث شستشوی بی دردسر و آسان ان است که موجب جلب توجه خریداران نیز شده است، اما بدلیل اطلاعات کم درمورد این موضوع همواره در هنگام خرید از تیم کاری شرکت هلی پن این سوال مطرح میشود که :

به چه صورت توری را تمیز کنیم تا به آن آسیبی نرسد ؟

بدلیل استفاده ازمواد فایبرگلاس و قابلیت انعطاف بامقاومت بالا در ساختار توری پلیسه پنجره دوجداره یو پی وی سی و الومینیوم شما بدون هیچ نگرانی میتوانید توری را از داخل چهارچوب خارج کرده و با اب وصابون شستشو دهید.

البته درصورت دارا بودن ابزار کافی میتوانید بدون خارج کردن وبا دستگاه بخارشوی اینکار را انجام داده و نگران اسیب های جزئی و کلی به توری نشوید. توری پلیسه ای دارای مزایای بی نظیر زیادی است که در بخشها ومقالات مختلف درمورد این مسئله بصورت تحلیلی ومفصل صحبت کردیم،اما برخی از ویژگیهای این ابزار کاربردی بقدری حیاتی وخاص است که لازم است به ان اشاره شود.

چطوری توری پلیسه رو تمیز کنیم؟

توری پلیسه پنجره دوجداره

 

قیمت توری پنجره دوجداره

قیمت توری پنجره دوجداره با توجه به ملزومات و متعلقات و قطعات متعددی که دارد تعیین می شود و از شفافیت هزینه ای برخوردار است و با توجه به مزایا و طول عمر ان کاملا مناسب بوده و اسایش را به ارمغان می اورد.در بحث شستشو دقت کنید که به هیچ وجه اسیبی به ریل و لاستیک و تسمه ان وارد نکنید زیرا تحمل فشار بر روی این قسمتها کمتر از بخشهای دیگر است و ممکن است هنگام خارج کردن و یا جا به جایی دچار ایراد شوند.

علاوه بر خود توری ، پروفیل ان نیز قابل شستشو است که براحتی میتوانید با مواد شوینده اقدام به تمیز کردن کنید و بدلیل ساختاری که دارد به سادگی کثیف نمیشود و در صورت کثیفی نیز به راحتی پاکیزه میشود. شرکت هلی پن قیمت توری های دوجداره پلیسه ای خود را به گونه ای محاسبه میکند که به نفع و رضایت مشتری باشد. استاندارد سازی در قسمت های مختلف توری پلیسه پنجره دوجداره یو پی وی سی و الومینیوم موجب گردیده تا در تمامی موارد از استفاده تا تعویض و تعمیر و شستشو دارای انعطاف باشد.

دو نوع توری پلیسه وجود دارد: توری های آلفا که برای پنجره های کوچک و کم ارتفاع در جهت عمودی ساخته میشود و توری های بتا که برای درب و پنجره های بزرگ در جهت افقی ساخته میشود. توری های پلیسه هنگامی که در داخل قاب آلومینیومی خود قرار میگیرند هیچ مزاحمتی برای شیشه ایجاد نمیکنند در نتیجه هنگام مشاهده از داخل ساختمان اینطور به نظر می آید که توری وجود ندارد. توری پلیسه بخاطر سهولت و راحتی در نصب زبان زد هستند. در ادامه ی مطالب به توضیحات کامل این موضوع از سایت شرکت هلی پن می پردازیم.