توری پلیسه ضد حشرات هلی پن برای در و پنجره

ملیکا شیخی

توری پلیسه ضد حشرات قابلیت نصب بر روی انواع درب و پنجره UPVC و همچنین در و پنجره های دیگر را دارد . این نوع توری پلیسه ضد حشرات مزیت های منحصر به فردی به نسبت دیگر توری های مشابه دارد . جنس این نوع توری پلیسه ضد حشرات پلی استرن می باشد و در برابر نور خورشید و همچنین پوسیدگی بسار مقاوم است . توری پلیسه ضد حشرات همانگونه که از نامش پیدا است مانع ورود حشرات به منزل شما می شود لازم به ذکر است که توری پلیسه ضد حشرات مانع ورود گرد و غبار نیز می شود .

توری پلیسه ضد حشره

توری پلیسه ضد حشرات :

توری پلیسه ضد حشرات قابلیت نصب بر روی انواع درب و پنجره UPVC و همچنین در و پنجره های دیگر را دارد . این نوع توری پلیسه ای مزیت های منحصر به فردی به نسبت دیگر توری های مشابه دارد . جنس این نوع توری پلی استرن می باشد و در برابر نور خورشید و همچنین پوسیدگی بسار مقاوم است .

( گروه صنعتی هلی پن ، با بیش از سال ها تجربه در زمینه تولید

در و پنجره دوجداره upvc

در و پنجره آلومینیوم

تولید توری پلیسه

ملزومات توری پلیسه

بعنوان نمایندگی وین تک فعالیت می کند.

همچنین لازم به ذکر است که تیم کاری هلی پن در زمینه تعمیرات در و پنجره و توری پلیسه نیز فعالیت می کند و محصولات و خدمات خود را با گارانتی به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

با توجه به توضیحات داده شده ، جهت آشنایی بیشتر با تیم هلی پن ، نمونه کارهای این گروه را مشاهده کنید :

مشاهده کارخانه

نحوه برش گالوانیزه

نصب توری پلیسه

در و پنجره دوجداره

اگر قصد دیدن نمونه کارهای این شرکت یا پروژه های انجام شده توسط این تیم را دارید ، می توانید در قسمت پروژه های هلی پن ، این نمونه کارها را مشاهده کنید . )

درباره توری پلیسه ضد حشرات

توری پلیسه ضد حشرات همانگونه که از نامش پیدا است مانع ورود حشرات به منزل شما می شود لازم به ذکر است که توری پلیسه ضد حشره مانع ورود گرد و غبار نیز می شود . در رابطه با توری پلیسه ضد حشره باید بگوییم که این نوع توری ، قابلیت بازشدن و قابلیت دسترسی به پنجره بیرونی را دارد و جلوی دید را نخواهد گرفت در صورتی که توری های مشابه مانند توری ثابت ، دارای قابلیت بازشدن نیست ، دسترسی به قسمت های بیرونی پنجره نخواهید داشت و علاوه بر این ها جلوی دید را خواهد گرفت .

در و پنجره یو پی وی سی

توری پلیسه ، در زمان استفاده ، جلوی لنگه را به طور کامل می پوشاند و در زمان عدم نیاز به توری پلیسه ضد حشرات ، درون کاور خود به راحتی جمع می شود و دیگر جایی را اشتغال نمی کند و دیگر دیده نمی شود . علاوه بر مزایای گفته شده در رابطه با توری پلیسه ضد حبرای در و پنجره ، این مزیت گفته شده ، به تنهایی موجب افزایش طول عمر توری ها خواهد شد .

توری پلیسه

درباره ی توری پلیسه ضد حشرات :

توری پلیسه ضد حشره نسل جدیدی از توری های پلیسه برای در و پنجره دوجداره UPVC می باشد که نحوه حرکت آن به این صورت است که به صورت دستی در جهت چپ و راست حرکت می کند. این توری از جنس پلی استرن است که دوده ، چربی و گرد و غبار را به به خود می گیرد همچنین لازم به ذکر است که به دلیل نوع جنس توری نیازی به شستشو ی آن نیست اما در صورت تمیز کردن آن ، با جارو برقی می توان این کار را انجام داد .

توری پلیسه ضد حشرات دارای یک قاب محافظ است که در زمان عدم نیاز در قاب خود جمع خواهد شد .

توری پلیسه ای دارای دیگر مزایایی نیز می باشد که در ادامه بصورت موردی ، این مزیت ها را برای شما ذکر خواهیم کرد .

نمایندگی فروش وین تک

مزایای توری پلیسه ای :

  • *این توری پلیسه ای بر خلاف توری رولینگ محدودیت های ابعاد را نداشته و در ابعادهای بزرگ نیز قابل اجرا خواهد بود .
  • *جنس توری مصرفی به طوری می باشد که در مقابل نور خورشید مقاوم بوده و گام ها به مرور زمان باز نمی شود .
  • *نظافت این نوع توری پلیسه ضد حشرات بسیار آسان است.
  • *در قسمت بالا و پایین مکانیزم متحرک قلطک قرار داده می شود که باعث روان تر شدن متحرک می گردد .
  • *یراق آلات توری تولید ترکیه و آلومینیوم ها تولید ایران می باشد .
  • *توری پلیسه در و پنجره تولید شده در شرکت هلی پن شامل رنگ های مشکی ، سفید ، طرح چوب و آنادایز می باشد .

روش اندازه گیری توری

نحوه اندازه گیری توری پلیسه

گروه صنعتی هلی پن بن مقاله ای تحت عنوان نحوه اندازه گیری توری پلیسه برای شما آماده گرده است که با مطالعه این مطلب می توانید خودتان توری را اندازه گیری کنید و با ارائه این اندازه ها به کارشناسان ما ، از قیمت نصب و ارائه توری مطلع شوید .