روش اندازه گیری توری پنجره

m.sheykhi

دقت در اندازه گیری توری پنجره از جمله فعالیت هایی هستند که در کیفیت نصب پنجره UPVC و رضایت مشتری تاثیر زیادی دارد و مسئولیت آن بر عهده شرکت تولید کننده می باشد.

نحوه اندازه گیری توری پلیسه

نحوه ی اندازه گیری توری پنجره :

دقت در اندازه گیری توری پنجره از جمله فعالیت هایی هستند که در کیفیت نصب پنجره UPVC و رضایت مشتری تاثیر زیادی دارد و مسئولیت آن بر عهده شرکت تولید کننده می باشد. اما شما می توانید با در نظر گرفتن نکاتی که ذکر شده است ، خودتان اندازه گیری توری را انجام دهید و جهت سفارش با شرکت هلی پن تماس بگیرید.

برای اندازه گیری ابعاد توری پنجره ، ابتدا لنگه های بازشویی را که قصد نصب توری بر روی آن را دارید مشخص می کنید. بعداز پایین ترین نقطه آن تا بالاترین نقطه لنگه بازشو را اندازه گیری می کنیم. عدد بدست آمده ارتفاع بازشو است. عرض لنگه بازشو را نیز از انتهای سمت چپ تا انتهای سمت راست اندازه می گیریم. در شکل محل اندازه گیری مشخص شده است. عرض و ارتفاع بدست آمده را باید با ۴ سانتی متر جمع کنیم.

انتخاب توری در و پنجره مناسب

در و پنجره یو پی وی سی هلی پن

نحوه اندازه گیری توری پنجره

اندازه گیری توری پنجره

  •  عرض توری پنجره : پشت تا پشت عرضی قسمت بازشو به سانتی متر + ۴ سانتی متر
  •  ارتفاع توری پنجره : پشت تا پشت ارتفاع قسمت بازشو به سانتی متر + ۴ سانتی متر

ابعادی که به دست آورده اید ، ابعاد توری پنجره می باشد که شما می توانید با انتخاب نوع توری ، سفارش خود با شرکت صنعتی هلی پن درمیان بگذارید.

پنجره upvc از کجا بخریم

نکاتی در اندازه گیری توری پنجره وجود دارد که باید رعایت شود :

  • ✔ مشاوره حالت های بازشو و تعیین آن با درخواست مشتری
  • ✔ در نظر گرفتن موانع نصب یا باز شدن لنگه پنجره
  • ✔ هماهنگی طرح پنجره های قدیمی با پنجره های دوجداره
  • ✔ مشاوره در موردخرید توری
  • ✔ دقت در اندازه گیری

(گروه صنعتی هلی پن ، با بیش از سال ها تجربه در زمینه تولید

در و پنجره آلومینیوم

تولید توری پلیسه

ملزومات توری پلیسه

بعنواننمایندگی وین تک فعالیت می کند.

مشاهده کارخانه

نحوه برش گالوانیزه

نصب توری پلیسه

در و پنجره دوجداره

ارتباط با هلی پن

تلگرام

اینستاگرام

واتس اپ

لینکدین

آپارات

آینوتی

)

 

نحوه اندازه گیری توری پنجره

 

اندازه گیر توری پلیسه ، باید به چه نکاتی توجه کند :

  1. ۱٫ کسی که کار اندازه گیری توری پنجره را بر عهده می گیرد موظف است همیشه دستورالعملی را بین خود و مسئول نصاب شرکت تنظیم نماید.
  2. ۲٫ اندازه گیر باید در پروژه هاي بازسازي و تعویض پنجره توجه داشته باشد که اصولا انواع پنجره ها برای بازسازی در ساختمان ها در سه گروه بیشتر جاي نمی گیرند.
  3. ۳٫ اندازه گیر موظف است پس از طراحی در یا پنجره و اندازه گیري دقیق محل نصب آن، تمامی نقشه ها را با حالت هاي بازشو موردنظر شامل راست بازشو یا چپ بازشو کنترل و سپس به تایید کارفرما برساند تا از هر گونه اشتباه جلوگیري شود.
  4. ۴٫ اندازه گیر موظف است در هنگام اندازه گیري پروژه ها محل نصب در و پنجره را به دقت مورد بررسی قرار دهد که این امر به ویژه در آشپزخانه از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین، توجه به محل قرارگیري پرده و سقف هاي کاذب بسیار ضروري است. در همین راستا، اندازه گیر اقدام به طراحی کتیبه بالای پنجره براي محل نصب پرده و کتیبه پایین یا پنجره کشویی براي آشپزخانه می نماید.
  5. ۵٫ در صورت سفارش در یا پنجره یک تکه، ابتدا اندازه گیر باید مطمئن شود که در یا پنجره بعد از ساخت قابلیت حمل و نقل به محل نصب را از راه پله ها یا محل هاي دیگر داشته باشد. در غیر این صورت، لازم است کارفرما را نسبت به تغییر نقشه در یا پنجره سفارش داده شده متقاعد نمایید.
  6. ۶٫چنانچه هنگام طراحی در و پنجره UPVC، به درخواست کارفرما پنجره یا در، در ابعادی خارج از استاندارد سفارش داده شود، اندازه‌گیر باید کارفرما را به صرف‌نظر از این درخواست متقاعد کند و در غیر اینصورت ، با گرفتن تعهد کتبی از کارفرما در قرارداد فی مابین تمامی عواقب و احتمالات پیش‌بینی نشده را از عهده خود ساقط و به کارفرما محول می نماید.
  7. ۷٫ اندازه‌گیر موظف است تصاویر و ابعاد در و پنجره را براساس انتخاب مشتری و همچنین با توجه به تصاویر موجود طراحی نماید.