تعویض در و پنجره آلومینیومی و آهنی با upvc

m.sheykhi

همانطور که در دیگر مقالات گروه صنعتی هلی پن گفته شد، از مهمترین امتیازاتی که گروه کاری هلی پن برخوردار می باشد علاوه بر تعویض پنجره قدیمی با دوجداره ، امکان تعویض در و پنجره آلومینیومی یا اهنی با upvc آن هم بدون کوچکترین تخریبی است. البته لازم به ذکر است که اگر ساختمان شما در حال نوسازی و یا تعمیر می باشد پیشنهاد ما برای تعویض در و پنجره آهنی این است که فریم آهنی قدیمی از داخل دیوار خارج شود تا پنجره استاندارد ساختمانی نصب شود.

تعویض در و پنجره

تعویض در و پنجره آلومینیومی و آهنی

همانطور که در دیگر مقالات گروه صنعتی هلی پن گفته شد، از مهمترین امتیازاتی که گروه کاری هلی پن برخوردار می باشد علاوه بر تعویض پنجره قدیمی با دوجداره ، امکان تعویض کردن در و پنجره آلومینیومی یا اهنی با upvc آن هم بدون کوچکترین تخریبی است. البته لازم به ذکر است که اگر ساختمان شما در حال نوسازی و یا تعمیر می باشد پیشنهاد ما برای تعویض دروپنجره آهنی این است که فریم آهنی قدیمی از داخل دیوار خارج شود تا پنجره استاندارد ساختمانی نصب شود.

در غیر این صورت پیشنهاد می کنیم کار تعویض در و پنجره بدون خرابی و بنایی را انتخاب کنید تا از صرفه هزینه های اضافی نیز جلوگیری شود. برای انجام تعویض دروپنجره آلومینیومی و یا آهنی کافیست فریم های درب و پنجره های قدیمی در چارچوب خود باقی بماند و تمام اجزای داخلی ان ها جدا شود تا درب و پنجره یو پی وی سی بنا بر سلیقه شما و مشاوره گروه هلی پن برای پوشاندن فریم قبلی ساخته شده و به وسیله تعمیرکاران متخصص ما تعویض درب و پنجره قدیمی با درب و پنجره دوجداره بدون تخریب به بهترین نحو صورت گیرد.

تعویض پنجره قدیمی

گروه صنعتی هلی پن ، با بیش از سال ها تجربه در زمینه تولید

در و پنجره دوجداره upvc

در و پنجره آلومینیوم

تولید توری پلیسه

ملزومات توری پلیسه

بعنوان نمایندگی وین تک فعالیت می کند.

همچنین لازم به ذکر است که تیم کاری هلی پن در زمینه تعمیرات در و پنجره و توری پلیسه نیز فعالیت می کند و محصولات و خدمات خود را با گارانتی به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

با توجه به توضیحات داده شده ، جهت آشنایی بیشتر با تیم هلی پن ، نمونه کارهای این گروه را مشاهده کنید :

مشاهده کارخانه

نحوه برش گالوانیزه

نصب توری پلیسه

در و پنجره دوجداره

اگر قصد دیدن نمونه کارهای این شرکت یا پروژه های انجام شده توسط این تیم را دارید ، می توانید در قسمت پروژه های هلی پن ، این نمونه کارها را مشاهده کنید .

مشاهده ویدیو

ارتباط با هلی پن

تلگرام

اینستاگرام

واتس اپ

لینکدین

آپارات

آینوتی

نحوه تعویض پنجره های قدیمی

تعویض در و پنجره قدیمی به راحتی صورت می گیرد که در واقع ساده ترین عملیات مربوط به ساختمان است.برای تعویض دروپنجره‌قدیمی با درب و پنجرهupvc و الومینیوم احتیاج به مصالح ساختمانی نبوده و درب و پنجره به وسیله پیچ و فوم های مخصوص روی فریم درب و پنجره قدیمی نصب میشود.

به این ترتیب که درب و پنجره هاي قدیمی با فرز بریده شده و درب و پنجره هاي دوجداره upvc و الومینیوم بوسيله پيچ هاي مخصوص بر روي فریم (قاب) درب و پنجره هاي قبلي نصب مي گردد و توسط  فوم و چسب مخصوص درزگیری می شود.

تعویض در و پنجره

در تعویض پنجره‌های قدیمی بدون تخریب ، لنگه ها و شیشه های پنجره‌قدیمی برداشته شده و فریم دورتا دور پنجره یا به عبارتی فریم محیطی پنجره که در دیوار فرو رفته باقی می ماند و پنجره دوجداره یو پی وی سی یا الومینیومی به فریم محیطی باقی مانده پیچ می شود ، به دلیل استفاده از پروفیل های مخصوص تعویضی (پروفیل بازسازی) معمولا قسمت کمتری از فریم محیطی بعد از نصب پنجره‌دوجداره یو پی وی سی یا الومینیومی دیده می شود .

قیمت تعویض در و پنجره قدیمی

پارامترهایی که در قیمت تعویض پنجره‌قدیمی بدون تخریب در رده های بالاتری قرار دارند می توان از جنس پروفیل ، یراق الات ، ابعاد پنجره اهنی و قدیمی ، شیشه دوجداره و سلایق کارفرما نام برد.

تاثیر تعویض پنجره قدیمی در عایق بندی

امروزه عایق بندی ساختمان ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است که در این رابطه در و پنجره‌های دوجداره upvc و آلومینیوم نقش بسیار کاربردی و پررنگی دارد به این خاطر که تعویض در و پنجره‌های‌قدیمی با پنجرهupvc در بین اقشار مختلف جامعه احساس میشود چون ورود سرما ، گرما ، ریزگردها و الودگی ها در روزهای مختلف سال در کلان شهرها باعث ایجاد مشکلات زیادی میشود.

علت عایق نبودن پنجره‌های قدیمی دلایل فراوانی دارد که پنجره‌های دوجداره کاملا این معایب را پوشش داده و بعد از تعویض پنجر‌ه‌قدیمی با upvc خواهید دید که چگونه دمای محیط تنظیم شده و از ورود سرما در زمستان و گرما در تابستان جلوگیری خواهد شد و علاوه بر کاهش هزینه های مصرف انرژی از مزایای بی نظیر درب و پنجره‌های upvc و الومینیوم بهره مند خواهید شد.