تعویض بدون تخریب پنجره ها چگونه ممکن است؟

m.sheykhi

یکی از کارهای مهم در ساختمان ها برای جلوگیری از اتلاف انرژی استفاده از پنجره های دوجداره است. اگر منزل شما پنجره دوجداره ندارد، می توانید با تعویض بدون تخریب پنجره های منزل خود را دوجداره کنید. انجام این کار با پروفیل مخصوص بازسازی پنجره های قدیمی صورت می گیرد که بدون تخریب دیوار و در سریع ترین زمان ممکن امکان پذیر است که البته مزایای فراوانی نیز دارد.

تعویض در و پنجره

یکی از کارهای مهم در ساختمان ها برای جلوگیری از اتلاف انرژی استفاده از پنجره های دوجداره است. اگر منزل شما پنجره دوجداره ندارد، می توانید با تعویض بدون تخریب پنجره های منزل خود را دوجداره کنید. انجام این کار با پروفیل مخصوص بازسازی پنجره های قدیمی صورت می گیرد که بدون تخریب دیوار و در سریع ترین زمان ممکن امکان پذیر است که البته مزایای فراوانی نیز دارد.

لازم به ذکر است که برای انجام این کار نیازی به کندن و یا تخریب فریم اصلی پنجره نیست. کافیست قوطی آهنی، و تسمه های بیرونی و داخلی که جوش داده شده و یا با پیچ بسته شده را با سنگ فرز برش داده و از جا در آورده و توسط کارشناسان پنجره دوجداره UPVC یا پنجره دوجداره آلومینیومی  نصب شود.

تعویض بدون تخریب پنجره های قدیمی با دوجداره چه لزومی دارد؟

جلوگیری از هدر رفت گرما و سرما

زیبایی و تنوع در رنگ

عایق صوتی

کاهش هزینه های اقتصادی و انرژی

افزایش طول عمر درب و پنجره

تعویض شیشه قدیمی پنجره دوجداره برای افزایش کارایی در مصرف انرژی

تنوع در انتخاب درب و پنجره و یراق آلات

مقاومت در برابر نفوذ آب باران

عدم تغییر رنگ و حالت در برابر تابش اشعه خورشید

غیر قابل اشتعال در آتش سوزی ها و دوام و استحکام بالا

وزن کم، قابلیت بازیافت ، سهولت در نظافت و سرعت در نصب

 

( گروه صنعتی هلی پن ، با بیش از سال ها تجربه در زمینه تولید

در و پنجره دوجداره upvc

در و پنجره آلومینیوم

تولید توری پلیسه

ملزومات توری پلیسه

بعنوان نمایندگی وین تک فعالیت می کند.

همچنین لازم به ذکر است که تیم کاری هلی پن در زمینه تعمیرات در و پنجره و توری پلیسه نیز فعالیت می کند و محصولات و خدمات خود را با گارانتی به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

با توجه به توضیحات داده شده ، جهت آشنایی بیشتر با تیم هلی پن ، نمونه کارهای این گروه را مشاهده کنید :

مشاهده کارخانه

نحوه برش گالوانیزه

نصب توری پلیسه

در و پنجره دوجداره

اگر قصد دیدن نمونه کارهای این شرکت یا پروژه های انجام شده توسط این تیم را دارید ، می توانید در قسمت پروژه های هلی پن ، این نمونه کارها را مشاهده کنید . )

 

برای تعویض پنجره های قدیمی از چه پروفیل هایی استفاده می شود؟

۱- پروفیل مخصوص بازسازی پنجره
معمولا پهنای بال پروفیل های بازسازی از ۲ سانت تا ۴٫۵ سانت می باشد که در هر پروژه از اندازه ی مربوط به همان پروفیل استفاده می شود. این پروفیل ها که به اسم بال پروازی هم شناخته شده اند با بالی که دارند برای پوشش فریم آهنی قدیمی را گرفته و عایق بندی بسیار مناسب هستند همچنین ظاهری زیبا و شکیل به دیوار می دهد.
۲- پروفیل سش فریم
​​​پهنای بال پروفیل سش فریم که به آن بازشو پنجره نیز گفته می شود ۲ سانت بوده که از این نوع پروفیل ها برای بازسازی پنجره های قدیمی به upvc جاهایی که فاصله کم باشد استفاده می شود.
​۳ – پروفیل مولیون
پهنای بال پروفیل مولین یا وادار نیز مانند پروفیل سش فریم ۲ سانت است. این نوع پروفیل ها در مکان هایی کاربرد دارد که کارفرما بخواهد درب یا پنجره به سمت بیرون باز شود.

آیا تعویض بدون تخریب پنجره ها تاثیری در عایق بندی دارد؟​​​​​​​​​​​​​​

قطعا می دانید که ​در گذشته درب و پنجره های قدیمی آلومینیومی آهنی و چوبی ضعف ها و ایراداتی داشتند که از جمله این ایرادات عایق نبودن پنجره ها بود که نقش بسیار زیادی در اتلاف انرژی خانه داشت. امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن و بدون تخریب دیوار پنجره های قدیمی خود را با کمک سه نوع پروفیلی که در بالا گفته شد تعویض نمایید تا مشکل هدررفت انرژی در منزل شما برطرف شود.
همانطور که همه می دانیم در و پنجره ها از اصلی ترین موارد اتلاف انرژی در ساختمان هستند بنابراین عایق بندی پنجره ها نقش بسیار مهمی در ساختمان ها دارد. بخصوص با سرد شدن هوا در فصل پاییز و زمستان و همچنین ورود گرد و خاک و آلودگی صوتی در کلانشهر و ساختمان های كنار اتوبان و بزرگراه باعث آزار مردم می شود.