معرفی انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی

ملیکا شیخی

پنجره دو جداره یو پی وی سی دارای انواع مختلفی از لحاظ ظاهری و رنگی می باشد قطعا در صورتی که  شما مدل پنجره دوجداره یو پی وی سی را تشخیص دهید بهتر می توانید انتخاب کنید که  کدام نوع  پنجره دوجداره یو پی وی سی می تواند مناسب با نیاز شما باشد البته قیمت کرکره برقی نیز با توجه به مدل های آن می تواند متفاوت باشد بنابراین شرکت هلی پن در این پست اموزشی در مورد انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی برای شما توضیحاتی را ارائه می دهد تا به واسته این آموزش ها بتوانید مدل مد نظر خود را انتخاب کنید :

پنجره دو جداره یو پی وی سی دارای انواع مختلفی از لحاظ ظاهری و رنگی می باشد قطعا در صورتی که  شما مدل پنجره دوجداره یو پی وی سی را تشخیص دهید بهتر می توانید انتخاب کنید که  کدام نوع  پنجره دوجداره یو پی وی سی می تواند مناسب با نیاز شما باشد البته قیمت کرکره برقی نیز با توجه به مدل های آن می تواند متفاوت باشد بنابراین شرکت هلی پن در این پست اموزشی در مورد انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی برای شما توضیحاتی را ارائه می دهد تا به واسطه این آموزش ها بتوانید مدل مد نظر خود را انتخاب کنید :

انواع پنجره دوجداره

۱- پنجره دوجداره یو پی وی سی ثابت :

پنجره دو جداره یو پی وی سی ثابت معمولا به حالت ثابت می باشد هدف از واژه ثابت این است که پنجره باز و بسته نمی شود و به صورت ثابت در روی زوار پنجره قرار می گیرد در نوع پنجره یو پی وی سی حداقل اتلاف انرژی وجود دارد و سر و صدا نیز به سختی از این نوع پنجره یو پی وی سی عبور می کند. معمولا پنجره دوجداره یو پی وی سی ثابت با ترکیب های مدل های مختلف مانند پنجره دو جداره یو پی وی سی کشویی و… مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت پنجره دو جداره یو پی وی سی ثابت معمولا مناسب بوده و برای موارد خاصی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

 

انواع پنجره دوجداره

 

۲- پنجره دوجداره یو پی وی سی کشویی با لنگه ثابت :

پنجره دوجداره یو پی وی سی کشویی معمولا دارای دوکنگه می باشد حال این لنگه می تواند ثابت باشد یا متحرک در مدل لنگه ثابت یک لنگه در حال حرکت می باشد و لنگه  ثابت نیز به صورت ثابت و بدون تحرک در یک قسمت می ایستد. این نوع مدل یو پی وی سی یکی از مدل هایی می باشد که قبلا بسیار مورد استفاده قرار می گرفته است هرچند الان نیز به عنوان یکی از مدل های معروف یو پی وی سی مورد استفاده قرار می گیرند بیشتر این مدل با استفاده از پنجره دوجداره آلومینیومی ساخته می شود که از دارای کیفیت بالاتری می باشد.

گروه صنعتی هلی پن ، با بیش از سال ها تجربه در زمینه تولید

در و پنجره دوجداره upvc

در و پنجره آلومینیوم

تولید توری پلیسه

ملزومات توری پلیسه

بعنوان نمایندگی وین تک فعالیت می کند.

همچنین لازم به ذکر است که تیم کاری هلی پن در زمینه تعمیرات در و پنجره و توری پلیسه نیز فعالیت می کند و محصولات و خدمات خود را با گارانتی به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

با توجه به توضیحات داده شده ، جهت آشنایی بیشتر با تیم هلی پن ، نمونه کارهای این گروه را مشاهده کنید :

مشاهده کارخانه

نحوه برش گالوانیزه

نصب توری پلیسه

در و پنجره دوجداره

اگر قصد دیدن نمونه کارهای این شرکت یا پروژه های انجام شده توسط این تیم را دارید ، می توانید در قسمت پروژه های هلی پن ، این نمونه کارها را مشاهده کنید .

 

انواع پنجره دوجداره

 

۳- پنجره دوجداره یو پی وی سی کشویی با دو لنگه متحرک :

این نوع از پنجره یو پی وی سی یکی از مدل های معروفی می باشد که بسیار مورد استفاده قرار می گیرند دو لنگه متحرک می باشند یعنی شما می توانید پنجره را از سمت چپ به راست و از راست به چپ حرکت دهید. قطعا این مدل می تواند به شما فضای بیرونی بیشتری را دهد چرا که در مدل لنگه ثابت شما تنها با استفاده از یک لنگه می توانستید بیرون را مشاهده کند اما در این مدل یو پی وی سی شما قادر هستید از دو طرف بیرون را مشاهده کنید قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی کشویی با دولنگه متحرک نسبت به لنگه ثابت کمی متفاوت می باشد و ممکن است کمی گران تر باشد.

۴- پنجره دو جداره یو پی وی سی سایبانی :

یکی دیگر از مدل های معروف پنجره دوجداره یو پی وی سی مدل سایبانی می باشد این مدل که معمولا برای راه پل های ، نورگیر ها و… مورد استفاده قرار می گیرد. به گونه ای می باشد که یک لنگه وجود دارد که متحرک می باشد و به بالا و پایین حرکت می کند این نوع از پنجره یو پی وی سی همان گونه که گفته شد فقط برای موارد خاص مورد استفاده قرار می گیرد.

۵- پنجره دو جداره یو پی وی سی آکاردئونی :

اگر پنجره دوجداره یو پی وی سی شما دارای فضایی بیش از اندازه می باشد و نمی توانید از مدل های مختلفی پنجره یو پی وی سی برای آن استفاده نمایید قطعا این مدل بسیار مناسب می باشد. این مدل همانند درب آکاردئونی می باشد و باز و بسته شدن آن شبیه آن می باشد، پنجره دوجداره یو پی وی سی آکاردئونی از چندین قطعه تشکیل شده است که این قطعات اندازه هم بوده  و روی هم جمع آوری می شود در صورتی که فضای پنجره یو پی وی سی شما زیاد می باشد این مدل بسیار مناسب می باشد.