انواع شیشه سکوریت

m.sheykhi

شیشه سکوریت نوع ریلی خود در سه نوع شیشه سکوریت فریم دار، فکی و اسپایداری تولید و نصب می شود که بسیار در بازار مورد استقبال قرار می گیرند. همانطور که از نام شیشه سکوریت ریلی مشخص است بر روی ریلی باز و بسته می شود. هر مدل از شیشه سکوریت ریلی دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشد که حرکت بر روی ریل ویژگی مشترک این محصول می باشد.

شیشه سکوریت

شیشه سکوریت نوع ریلی

شیشه سکوریت نوع ریلی خود در سه نوع شیشه سکوریت فریم دار، فکی و اسپایداری تولید و نصب می شود که بسیار در بازار مورد استقبال قرار می گیرند. همانطور که از نام شیشه سکوریت ریلی مشخص است بر روی ریلی باز و بسته می شود. هر مدل از شیشه سکوریت ریلی دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشد که حرکت بر روی ریل ویژگی مشترک این محصول می باشد.

شیشه سکوریت ریلی قابل استفاده در انواع درب های ریلی، شیشه بالکن و پارتیشن های شیشه ای است. جهت مشاوره برای انتخاب شیشه سکوریت ریلی با کارشناسان حرفه ای شرکت ما تماس حاصل فرمایید. شیشه سکوریت ریلی هلی پن با استفاده از بهترین کیفیت شیشه و یراق آلات، توسط نصاب حرفه ای و با برنامه ریزی دقیق نصب می گردد.

شیشه سکوریت نوع ریلی فکی

شیشه سکوریت ریلی در مناطق مختلفی از دنیا مورد استفاده قرار می گیرد، از جمله جنوب اروپا و قاره آمریکا که محبوبیت بسیار بالایی در بین عموم دارد. از شیشه سکوریت ریلی فکی می توان در فروشگاه ها، اتاق هتل ها، آپارتمان ها و … استفاده نمود. به دلیل عدم وجود فریم در شیشه سکوریت ریلی فکی، این مدل شیشه سکوریت ریلی، قیمت مناسب تری نسبت به ۲ مدل دیگر دارد. شیشه سکوریت استفاده شده در شیشه سکریت ریلی فکی می تواند به ۲ صورت مات و شفاف استفاده گردد.

طرح های مختلفی را با استفاده از سندبلاست می توان بر روی این مدل شیشه سکوریت ایجاد کرد که علاوه بر زیبایی می تواند جلوی دیده شدن فضای داخل را نیز بگیرد. استفاده از یراق آلات با کیفیت و مرغوب بر عملکرد بهتر شیشه سکوریت ریلی فکی تاثیر بسیار زیادی می تواند بگذارد. از مهم ترین یراق آلات مدل ریلی فکی، ریل و فک آن می باشد که عمل باز و بسته شدن درب توسط آن ها انجام می شود.

گروه صنعتی هلی پن ، با بیش از سال ها تجربه در زمینه تولید

در و پنجره دوجداره upvc

در و پنجره آلومینیوم

تولید توری پلیسه

ملزومات توری پلیسه

بعنوان نمایندگی وین تک فعالیت می کند.

همچنین لازم به ذکر است که تیم کاری هلی پن در زمینه تعمیرات در و پنجره و توری پلیسه نیز فعالیت می کند و محصولات و خدمات خود را با گارانتی به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

با توجه به توضیحات داده شده ، جهت آشنایی بیشتر با تیم هلی پن ، نمونه کارهای این گروه را مشاهده کنید :

مشاهده کارخانه

نحوه برش گالوانیزه

نصب توری پلیسه

در و پنجره دوجداره

اگر قصد دیدن نمونه کارهای این شرکت یا پروژه های انجام شده توسط این تیم را دارید ، می توانید در قسمت پروژه های هلی پن ، این نمونه کارها را مشاهده کنید .

مشاهده ویدیو

شیشه سکوریت نوع ریلی اسپایدری

شیشه سکوریت نوع ریلی اسپایدری زیبا ترین مدل این نوع درب ها می باشد. شیشه سکوریت ریلی اسپایدری همانند شیشه سکوریت ریلی فکی، بر روی ریل حرکت می کند با این تفاوت که بر روی ریل توسط یراق اسپایدری (قرقره) به حرکت در میاد. شیشه سکوریت ریلی از زیبا ترین نوع این مدل شیشه ها می باشد.

از جمله ویژگی های شیشه سکوریت ریلی اسپایدری، اجرا و نصب آسان آن می باشد. برای نصب شیشه سکوریت ریلی اسپایدری دیگر دردسر های اتصال فک و ریل که در مدل ریلی فکی باعث اذیت می شود وجود ندارد و باعث می شود در حداقل زمان نصب و اجرا شود. یراق آلات نیز اهمیت بالایی در نحوه عملکرد شیشه سکوریت ریلی اسپایدری دارند و هرچه کیفیت این یراق آلات بالاتر باشد، عملکرد بهتری از مدل ریلی اسپایدری خواهیم دید.

قیمت شیشه سکوریت ریلی اسپایدری نسبت به مدل ریلی فکی بالاتر می باشد که دلیل آن تفاوت قیمت یراق آلات می باشد. یراق آلات مدل ریلی اسپایدری تماما استیل می باشد که در مدل ریلی فکی از آلومنیوم استفاده شده است.

شیشه سکوریت نوع ریلی فریم دار

شیشه سکوریت ریلی فریم در ظاهر به دلیل وجود فریم نسبت به ۲ مدل دیگر تفاوت دارد اما همانند سایر مدل ها بر روی ریل به حرکت در میاد. شیشه سکوریت دارای لبه های بسیار حساسی می باشد که در صورت اثابت اشیا به سرع خرد می شود. وجود فریم در شیشه سکوریت ریلی فریم دار باعث می شود که اشیا با لبه شکننده شیشه سکوریت اثابتی نداشته باشند که یکی از مهم ترین ویژگی های مدل ریلی فریم دار می باشد.

از شیشه سکوریت ریلی فریم دار در اماکن پر تردد مانند بیمارستان ها، هتل ها، آپارتمان ها و … استفاده می گردد. این مدل می تواند به صورت تک پانل و یا چند پانل اجرا شود. وزن تقریبی هر پانل شیشه سکوریت ریلی فریم دار ۱۰۰ کیلوگرم می باشد که به دلیل وجود فریم، از سایر ۲ مدل سنگین تر می باشد.

شیشه سکوریت نوع لولایی

ازخیلی پیشتر درب های شیشه ای با ظهور درب شیشه لولایی در بازار جای خود را باز نمودند. این نوع درب شیشه سکوریت فروشگاهی و اماکن مسکونی به درستی شناخته شده است و سرآغازی برای استفاده از انواع شیشه سکوریت فروشگاه شد. بهترین راه برای جذب مشتری بیشتر در فروشگاه ها وجود یک ویترین با ظاهری جذاب و زیباست. اگر شما از یک شیشه ی خوب برای فروشگاهتان استفاده کنید قطعا بسیاری از مسائل شما حل خواهد شد مثل کنترل ترافیک ورود و خروج مشتریان.

درب های شیشه سکوریت ریلی یا کشویی هلی پن جهت مکان هایی که برای بازو بسته شدن درب دارای محدودیت هستند بسیار مناسب است و درب های شیشه ای لولایی درب هایی هستند که به صورت دستی بازو بسته می شوند و از نظر هزینه مقرون به صرفه می باشند.