انواع توری پنجره دو جداره

m.sheykhi

انواع توری پنجره دوجداره موضوعی می باشد که هلی پن در این مطلب می خواهد درباره آن به شما کاربران توضیح دهد. برای جلوگیری از ورود گرد و غبار و حشرات موذی به درون خانه ها بر روی پنجره دوجداره یو پی وی سی توری نصب می کنند. این توری ها اغلب از جنس فایبر گلاس با رزین پلی استر بوده و به گونه ای ساخته می شوند که آنتی استاتیک می باشند یعنی حشرات و حیوانات را دور می کنند.

انواع توری

انواع توری پنجره دوجداره

انواع توری پنجره دوجداره موضوعی می باشد که هلی پن در این مطلب می خواهد درباره آن به شما کاربران توضیح دهد. برای جلوگیری از ورود گرد و غبار و حشرات موذی به درون خانه ها بر روی پنجره دوجداره یو پی وی سی توری نصب می کنند. این توری ها اغلب از جنس فایبر گلاس با رزین پلی استر بوده و به گونه ای ساخته می شوند که آنتی استاتیک می باشند یعنی حشرات و حیوانات را دور می کنند. این توری ها دارای فریمی ظریف بوده که زیبایی آن ها را بیشتر می کند. شرکت هلی پن و تیم مجرب آن این فریم ها را به گونه ای طراحی کرده اند که کاملا هم رنگ با شیشه دو جدارمی باشند

گروه صنعتی هلی پن ، با بیش از سال ها تجربه در زمینه تولید

در و پنجره دوجداره upvc

در و پنجره آلومینیوم

تولید توری پلیسه

ملزومات توری پلیسه

بعنوان نمایندگی وین تک فعالیت می کند.

همچنین لازم به ذکر است که تیم کاری هلی پن در زمینه تعمیرات در و پنجره و توری پلیسه نیز فعالیت می کند و محصولات و خدمات خود را با گارانتی به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

با توجه به توضیحات داده شده ، جهت آشنایی بیشتر با تیم هلی پن ، نمونه کارهای این گروه را مشاهده کنید :

مشاهده کارخانه

نحوه برش گالوانیزه

نصب توری پلیسه

در و پنجره دوجداره

اگر قصد دیدن نمونه کارهای این شرکت یا پروژه های انجام شده توسط این تیم را دارید ، می توانید در قسمت پروژه های هلی پن ، این نمونه کارها را مشاهده کنید .

مشاهده ویدیو

همچنین توری های فایبر گلاس از ورود گرد و غبار نیز جلوگیری می کنند و نیازی به شستشو نداشته و محدودیتی در دید ایجاد نمی کنند. توری های فایبر گلاس با رزین پلی استر، علاوه بر نصب بر روی پنجره های دو جداره یو پی وی سی قابلیت نصب بر روی پنجره های دو جداره آلومنیومی، چوبی و آهنی را نیز دارند. شرکت هلی پن و تیم این شرکت توری های مخصوص پنجره های دو جداره یو پی وی سی با توجه به نوع باز شدنشان به ۳ نوع تقسیم می کند :

۱- توری ثابت

توری های ثابت پنجره های دو جداره یو پی وی سی به شکل ثابت نصب می شوند و همان طور که از اسم این نوع از توری ها مشخص است این توری ها غیر قابل باز شدن هستند. این توری ها قیمتی در حدود نصف قیمت توری های متحرک دارند به دلیل این که غیر قابل باز شدن هستند و در صورتی که باز شدن توری برای مشتری مهم نباشد به دلیل قیمت پایین این نوع توری ها ترجیح داده می شوند. البته هنگام شستشو می توان این توری ها را جدا نمود.

۲- توری لولایی

توری های پنجره های دو جداره یو پی وی سی جدید اغلب بازشو هستند و توری های رولینگ یا لولایی از انواع توری های بازشو هستند. این نوع توری ها حالت فنری دارند و درست پس از رها شدن از قفل سریعا به جای خود بر می گردند. توری های لولایی قیمتی بالاتر از توری های ثابت داشته و استقامت و عمر بالایی دارند. این تورها مانع از مزاحت در دید می شوند.

۳- توری پلیسه ای

این توری ها که به آن ها توری آکاردئونی نیز گفته می شوند برخلاف توری های رولینگ یا همان توری لولایی فنر ندارند و به شکل غیر اتوماتیک به صورت خود به خود جمع می شوند. تورهای پلیسه ای دوام و استقامت بسیار بالا , زیبایی خاصی به نمای پنجره و ساختمان ها می دهند به همین دلیل قیمت به نسبت بالایی در مقابل دیگر توری ها دارند. توری های پلیسه ای به شکل افقی و به سمت راست و چپ حرکت می کنند و در هر ابعادی قابل سفارش و ساخت می باشند.

توری های پلیسه ای نیازی به شستشو ندارند زیرا گرد و غبار را به خود نمی گیرند و تنها برای تمیزکردن آن ها کافی است از جارو برقی استفاده کنید. با نصب توری بر روی پنجره های دو جداره می توان در طول روز بدون نگرانی از ورود گرد و غبار و حشرات مزاحم و اخلال در آسایش اهل خانه چند ساعتی پنجره ها را باز گذاشت تا تهویه مناسبی برای خانه جریان داشته باشد.