اجرای انواع شیشه دوجداره مات

m.sheykhi

سرو صدا، نور خورشید، گرد و غبار و هوای آلوده از مشکلات زیست محیطی هستند که جهت ارتقاء سلامت و بهبود کیفیت زندگی بایستی با آنها توجه نمود. آلودگی های زیست محیطی نقش بسیار مهمی در سلامت افراد یک جامعه داشته و بر کارایی و بهروری آنها بسیار تاثیر گذار می باشند.

اجرای شیشه دوجداره مات در ساختمان

سرو صدا، نور خورشید، گرد و غبار و هوای آلوده از مشکلات زیست محیطی هستند که جهت ارتقاء سلامت و بهبود کیفیت زندگی بایستی با آنها توجه نمود. آلودگی های زیست محیطی نقش بسیار مهمی در سلامت افراد یک جامعه داشته و بر کارایی و بهروری آنها بسیار تاثیر گذار می باشند.

لذا لازم است که به آنها توجه نموده و راه هایی برا ی کاهش و یا حذف شان مهیا نماییم. اجرای شیشه دوجداره مات در ساختمان یکی از این راهکارها می باشد. به کمک این شیشه های دوجداره می توان از ورود آلودگی صوتی و گرد و غبار و همچنین اتلاف انرژی پیشگیری نمود. شیشه های دوجداره مات در کمتر از چند ثانیه قادرند تا جلوی ورود نور اضافه را گرفته و شیشه ها به صورت مات در بیایند.

به این طریق شما از مزیت حفظ حریم خصوصی نیز برخوردار شده و از این امکان استفاده نمایید. برای اجرای شیشه دو جداره کات در خانه ی شما می توانید با شماره تماس های شرکت هلی پن تماس گرفته تا شرکت تیم حرفه ای خود را برای اندازه گیری قسمت مربوطه فرستاده تا به نحوه احسنت شیشه مات دو جداره خانه شما آماده و برای نصب اقدام کنند.

 

شیشه دوجداره مات در ساختمان

 

( گروه صنعتی هلی پن ، با بیش از سال ها تجربه در زمینه تولید

در و پنجره دوجداره upvc

در و پنجره آلومینیوم

تولید توری پلیسه

ملزومات توری پلیسه

بعنوان نمایندگی وین تک فعالیت می کند.

همچنین لازم به ذکر است که تیم کاری هلی پن در زمینه تعمیرات در و پنجره و توری پلیسه نیز فعالیت می کند و محصولات و خدمات خود را با گارانتی به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

با توجه به توضیحات داده شده ، جهت آشنایی بیشتر با تیم هلی پن ، نمونه کارهای این گروه را مشاهده کنید :

مشاهده کارخانه

نحوه برش گالوانیزه

نصب توری پلیسه

در و پنجره دوجداره

اگر قصد دیدن نمونه کارهای این شرکت یا پروژه های انجام شده توسط این تیم را دارید ، می توانید در قسمت پروژه های هلی پن ، این نمونه کارها را مشاهده کنید.

تلگرام :

https://t.me/helipen_co/

اینستاگرام :

https://www.instagram.com/helipen_co/

واتس اپ :

https://wa.me/09364948617

لینکدین :

https://www.linkedin.com/in/heli-pen-33a4a4190

آپارات :

https://www.aparat.com/v/fHgXo

آینوتی :

https://inoti.com/icv/%D8%AF%D8%B1-%D9%88-%D9%BE%D9%86%D8%AC%D8%B1%D9%87-upvc-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

)

مزایای شیشه دوجداره مات

بیش از ۲۰۰ سال از پیدایش و یا ابداع شیشه های دوجداره می گذرد و روز به روز بر مصارف مختلف این محصول اضافه می شود. به علت قابلیت های مختلفی که به صنعت شیشه سازی در این زمینه اضافه شده است کاربردهای متنوع و متعددی بر آن افزوده شده است.

شیشه دوجداره به عنوان یک عایق حرارت، نور و صدا به طور کلی مورد استفاده قرار می گیرد. اما شیشه دوجداره مات علاوه بر مزایایی که شیشه های دو جداره دارند دارای قابلیت های بیشتری نیز شده است که از جمله آن ها حفظ حریم خصوصی و ایجاد یک فضای امن از نگاه دیگران را می توان نام برد.

البته با استفاده از مواد دیگری به این شیشه ها از آنها به عنوان شیشه ضد گلوله نیز استفاده می شود. مکان های مختلفی همچون اورژانس بیمارستان ها ، هتل ها و یا سالن های اداری از شیشه دوجداره مات استفاده می کنند.

 

انواع شیشه مات

 

انواع شیشه های دوجداره مات

از سه ماده آهک، سیلیس و کربنات سدیم شیشه ساخته شده است ، سالهای متمادی از این جنس(شیشه) در وسایل مختلفی استفاده کرده ایم. اما مهم ترین و پرکاربرد ترین مصرف آن در درب و پنجره سازی بوده است و کاربردهای متفاوتی در صنایع گوناگون از شیشه شده است.

و این موضوع باعث شده تا تغییراتی در مواد تشکیل دهنده آن و یا خواص آن به وجود بیاید مانند شیشه دوجداره که به عنوان عایق حرارتی و صوتی به کار می رود. شیشه دو جداره نیز بسته به مصارف گوناگونی که پیدا نموده است نیز تغییراتی یافته که خواص مختلفی را به آن داده است.

شیشه دوجداره مات کاربردهایی همچون حفظ و امنیت فضای شخصی، زیبایی(شیشه های رنگی و آینه ای)، سکوریت ، لمینت و سند بلاست و غیره را می توان برشمرد. برای هریک از انواع شیشه های نام برده شده موارد مصرف خاصی در نظر گرفته شده که مهندسین به کار می ‌برند.