پنجره دوجداره کشویی

m.sheykhi

بازشوهای لنگه پنجره دوجداره کشویی همانطور که از نامش پیداست به طور کشویی می باشد درواقع لنگه ها به صورت موازی و روی ریل مربوط به خودشان جا به جا می شوند به همین خاطر معمولا در مکان هایی که محدودیت فضا برای باز و بسته شدن پنجره وجود دارد ، از پنجره دوجداره کشویی استفاده می کنند . پنجره دوجداره کشویی بهینه ترین حالت بازشوی درب و پنجره می باشد و یکی از مهمترین مزایای این پنجره ، عدم ایجاد فضای مزاحم در هنگام باز شدن است .

پنجره دوجداره کشویی

بازشوهای لنگه پنجره دوجداره کشویی همانطور که از نامش پیداست به طور کشویی می باشد درواقع لنگه ها به صورت موازی و روی ریل مربوط به خودشان جا به جا می شوند به همین خاطر معمولا در مکان هایی که محدودیت فضا برای باز و بسته شدن پنجره وجود دارد ، از این نوع پنجره استفاده می کنند . پنجره دوجداره کشویی بهینه ترین حالت بازشوی درب و پنجره می باشد و یکی از مهمترین مزایای این پنجره ، عدم ایجاد فضای مزاحم در هنگام باز شدن است .

پنجره دوجداره کشویی یو پی وی سی ، از محبوب ترین مدل های پنجره دوجداره UPVC است که دارای بیشترین طرفدار در زمینه پنجره دوجداره است که بیشتر نصب پنجره دوجداره کشویی برای مکان هایی مانند اتاق خواب که نیازمند گردش هوا است ، صورت می گیرد .

پنجره دوجداره کشویی

گروه صنعتی هلی پن ، با بیش از سال ها تجربه در زمینه تولید

در و پنجره دوجداره upvc

در و پنجره آلومینیوم

تولید توری پلیسه

ملزومات توری پلیسه

بعنوان نمایندگی وین تک فعالیت می کند.

همچنین لازم به ذکر است که تیم کاری هلی پن در زمینه تعمیرات در و پنجره و توری پلیسه نیز فعالیت می کند و محصولات و خدمات خود را با گارانتی به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

با توجه به توضیحات داده شده ، جهت آشنایی بیشتر با تیم هلی پن ، نمونه کارهای این گروه را مشاهده کنید :

مشاهده کارخانه

نحوه برش گالوانیزه

نصب توری پلیسه

در و پنجره دوجداره

اگر قصد دیدن نمونه کارهای این شرکت یا پروژه های انجام شده توسط این تیم را دارید ، می توانید در قسمت پروژه های هلی پن ، این نمونه کارها را مشاهده کنید .

یکی دیگر از مکان هایی که معمولا از پنجره دوجداره کشویی استفاده می شود ، آشپزخانه ها هستند ( زمانی که محل قرار گرفتن پنجره در بالای سینک ظرفشویی یا کابینت ها باشد ) استفاده از این نوع پنجره ها باعث باز و بسته شدن راحتتر پنجره می شود به این خاطر که هیچ فضای داخلی و خارجی اشغال نمی شود .

پنجره دوجداره کشویی در ۲ نوع تولید و نصب می شود :

  1. ۱٫یک لنگه بازشو : یکی از لنگه های پنجره ، به صورت کشویی باز می شود
  2. ۲٫دو لنگه بازشو : هر دو لنگه ی این پنجره ، قابلیت باز شدن را به صورت کشویی دارد
  3. ۳٫پنجره دوجداره کشویی دو لنگه بازشوپنجره دوجداره کشویی یک لنگه بازشو هلی پن

 

پنجره دوجداره کشویی

 

طرح ها و ترکیب های پنجره کشویی upvc :

  1. ۱٫پنجره دو لنگه کشویی با ابعاد یکسان
  2. ۲٫پنجره دو لنگه کشویی کوچک و بزرگ
  3. ۳٫پنجره دو لنگه کشویی در بالا
  4. ۴٫پنجره دو لنگه کشویی در پایین

سیستم پنجره دوجداره کشویی به چه صورت است ؟

۱) قطعات پنجره کشویی

پروفیل فریم کشویی از ریل هایی تشکیل شده است که با استفاده از غلطک ، لنگه بازشو بر روی آن حرکت می کند همچنین در بین پروفیل فریم کشویی و پروفیل لنگه کشویی، غلطک هایی قرار می گیرد که موجب آسان شدن حرکت لنگه بازشو می گردد. در سیستم پنجره Upvc دوجداره ریلی قطعاتی بکار رفته است که هر کدام وظایف مختص به خود را دارند.

تمامی وزن شیشه و لنگه بازشو بر روی غلطک های مورد استفاده در پنجره دوجداره کشویی می باشد . به همین خاطر این غلطک های کشویی در روان بودن حرکت لنگه آن بر روی ریل ، تاثیر زیادی دارد .

۲) انواع پروفیل پنجره Upvc کشویی

در بهترین برندهای این پنجره ، دو نوع پروفیل تک ریل و جفت ریل وجود دارد که از لحاظ عایق بندی و کارایی تفاوت ها و شباهت هایی دارند .