پنجره آلومینیوم دوجداره اختصاصی

m.sheykhi

پنجره آلومینیوم دوجداره اختصاصی ابتدا پروفیل های پنجره آلومینیوم دوجداره و قطعات در بسته های خاص قرار می گیرند، سپس این بسته ها بوسیله جرثقیل وارد وآن های مختلف شده و پس از طی زمان مشخص غوطه وری در هر یک مواد وان بعدی منتقل میگردند تا عملیات زیرسازی کامل شود.

تولید پنجره آلومینیوم دوجداره اختصاصی

مراحل تولید پنجره آلومینیوم دوجداره اختصاصی :

پنجره آلومینیوم دوجداره اختصاصی ابتدا پروفیل های پنجره آلومینیوم دوجداره و قطعات در بسته های خاص قرار می گیرند، سپس این بسته ها بوسیله جرثقیل وارد وآن های مختلف شده و پس از طی زمان مشخص غوطه وری در هر یک مواد وان بعدی منتقل میگردند تا عملیات زیرسازی کامل شود. پروفیل ها پس از خشک شدن آماده رنگ پذیری میباشند.

پنجره آلومینیوم دوجداره اختصاصی-min

واحد رنگ پنجره آلومینیوم دوجداره اختصاصی :

پروفیل های زیر سازی شده پس از نصب روی قرارهای معین که به کانوایر (نوار نقالی) متصل هستند به داخل کابین پاشش منتقل می گردند. در داخل کابین رنگ پودری بوسیله دستگاه های الکترواستاتیک باردار شده و به قطعات پاشیده میشوند.

پروفیل ها پس از گذر از کابین پاشش و ورود به کوره پخت رنگ، طول کوره را که دمای آن با دستورالعمل رنگ مورده استفاده تنظیم شده است طی ۱۵ دقیقه یا بیشتر می پیمایند. پروفیل ها پس از خروج از کوره و جدا شدن از قرارها و پس از کنترل به مرحله بعدی منتقل میشوند. بعداز ساخت این پنجره آلومینیوم دوجداره اختصاصی شرکت هلی پن این را در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

واحد آنودایز پنجره آلومینیوم دوجداره اختصاصی :

در واحد پنجره دوجداره آلومینیوم اختصاصی ، آنادایزینگ بهترین و ساده ترین راه مبارزه با خوردگی بوده و می توان ارتباط لایه زیرین فلز را تا اندازه ای با محیط قطع کرد و موجب محافظت فلز شده . لایه آنادایزینگ به سبب ویژگی های منحصر به فرد از قبیل سختی بالا ، سبکی، مقاومت در برابر خوردگی و سایش، رنگ پذیری، عایق الکتریسیته، هدایت گرمای بالا و… در ساخت اغلب چهار چوب های در و پنجره، اجزای ماشین ها، ورق، پروفیل ها و… استفاده نمود.

لایه آنادایزینگ در پنجره آلومینیوم دوجداره اختصاصی با رنگهای متنوع و افکتهای زیبا و بی نظیر : براش – پولیش و مات، پاسخگوی نیاز سلایق مختلف خواهد بود.

( گروه صنعتی هلی پن ، با بیش از سال ها تجربه در زمینه تولید

در و پنجره آلومینیوم

تولید توری پلیسه

ملزومات توری پلیسه فعالیت می کند.

همچنین لازم به ذکر است که تیم کاری هلی پن در زمینه تعمیرات در و پنجره و توری پلیسه نیز فعالیت می کند و محصولات و خدمات خود را با گارانتی به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

با توجه به توضیحات داده شده ، جهت آشنایی بیشتر با تیم هلی پن ، نمونه کارهای این گروه را مشاهده کنید :

مشاهده کارخانه

نحوه برش گالوانیزه

در و پنجره دوجداره

اگر قصد دیدن نمونه کارهای این شرکت یا پروژه های انجام شده توسط این تیم را دارید ، می توانید در قسمت پروژه های هلی پن ، این نمونه کارها را مشاهده کنید . )

واحد رنگ های پودری الکترو استاتیک پنجره آلومینیوم دوجداره اختصاصی :

رنگ های پودری الکترو استاتیک پنجره آلومینیوم دوجداره اختصاصی ، رنگ هایی هستند که قابل اجرا بر روی کلیه سطوح فلزی میباشند. از جمله مزایای رنگهای پودری می توان به تنوع رنگ و طرح، درصد براقیتهای متفاوت، سازگاری با محیط زیست، کیفیت و استحکام بالا دارا بودن قابلیت شستشو و مقرون به صرفه بودن آنها اشاره کرد،

همچنین به دلیل انجام عملیات زیر سازی و پخت قطعات در کوره هایی که با دمای ۲۰۰درجه سانتیگراد و استفاده از رزین های پایه پلی استر این رنگها در برابر گرما و اشعه یو وی از مقاومت بالاتری برخوردار می باشند.

مرحله برش کاری پنجره آلومینیوم دوجداره اختصاصی :

برش کاری پنجره آلومینیوم دوجداره اختصاصی براساس پروفیل های رنگ شده طبق ابعادی که بر حسب اندازه گیری انجام شده از ساختمان بوسیله رایانه محاسبه شده و توسط اره های خاص بریده میشوند.

این اره ها قابلیت تنظیم زوایا به صورت خودکار را دارند و فاصله بین دو فک اره نیز با یک خط کش الکترونیکی دقیق اندازه گیری میگردد. تیغه های ۵۰سانتی متری الماسه که در هنگام برش، روغنکاری میگردد نیز قابلیت برش پروفیل های قطور با کیفیت عالی را دارد.

مرحله فرزکاری پنجره آلومینیوم دوجداره اختصاصی :

پروفیل های برش خورده بر حسب نیاز برای تعبیه محل قفل یراق آلات مربوطه و ایجاد آبرونی پنجره ها به محل فرز کاری منتقل می گردند.

مرحله پرس کاری و سوراخکاری و شیار زنی پنجره آلومینیوم دوجداره اختصاصی :

در این مرحله شکافها و شیارهای مختلف مورد نیاز بر روی نقاط خاص پروفیل ها ایجاد میگردد.

مرحله مونتاژ پنجره آلومینیوم دوجداره اختصاصی :

مونتاژ در گروه صنعتی هلی پن نسبت به تیپ بندی پنجره ها به صورت های مختلفی انجام میگیرد که به اختصار می توان استفاده از گوشه های خاص، پیچ های آهنی، پانچ را نام برد که علاوه بر سرعت، دارای دقت، ظرافت و کیفیت بسیار بالا می باشند. لازم به ذکر است در مونتاژ هیچ یک از پنجره های شرکت از میلگرد آهنی استفاده نمیشود.