نمایشگاه صنعت ساختمان ۹۸

m.sheykhi

گروه صنعتی هلی پن تولید کننده در و پنجره دو جداره upvc و آلومینیوم در تمامی نمایشگاه های صنعت ساختمان و درب و پنجره حضور فعالی دارد.

صنعت ساختمان 98

حضور گروه صنعتی هلی پن در نمایشگاه صنعت ساختمان مرداد ۹۸

گروه صنعتی هلی پن تولید کننده در و پنجره دو جداره upvc و آلومینیوم هر ساله،  حضور فعال و پررنگی در نمایشگاه صنعت ساختمان و درب و پنجره دارد. گروه صنعتی هلی پن مجهز به پیشرفته ترین و بروزترین دستگاه ها برای تولید درب و پنجره و همچنین توری پلیسه می باشد.  در تمامی نمایشگاه هایی که گروه هلی پن شرکت می کنند، مدیرعامل و مدیر فروش این مجموعه نشستی با بعضی از مدیران شرکتهای مختلف برای تامین مواد اولیه دارند.

گروه صنعتی هلی پن ، با بیش از سال ها تجربه در زمینه تولید

در و پنجره دوجداره upvc

در و پنجره آلومینیوم

تولید توری پلیسه

ملزومات توری پلیسه

بعنوان نمایندگی وین تک فعالیت می کند.

همچنین لازم به ذکر است که تیم کاری هلی پن در زمینه تعمیرات در و پنجره و توری پلیسه نیز فعالیت می کند و محصولات و خدمات خود را با گارانتی به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

با توجه به توضیحات داده شده ، جهت آشنایی بیشتر با تیم هلی پن ، نمونه کارهای این گروه را مشاهده کنید :

مشاهده کارخانه

نحوه برش گالوانیزه

نصب توری پلیسه

در و پنجره دوجداره

اگر قصد دیدن نمونه کارهای این شرکت یا پروژه های انجام شده توسط این تیم را دارید ، می توانید در قسمت پروژه های هلی پن ، این نمونه کارها را مشاهده کنید .

ارتباط با هلی پن

تلگرام

اینستاگرام

واتس اپ

لینکدین

آپارات

آینوتی

بررسی مهمترین فاکتورهای وضعیت پنجره در ساختمان

وضعیت پنجره ها در ساختمان، باید دارای ویژگی هایی باشد که در ادامه توضیح خواهیم داد:

Air Leakage

یا همان نرخ نشت هوا ، اتلاف حرارتی و گرمای خورشید ورودی به ساختمان سبب جابجایی هوا از روزنه ها و درز های موجود در قسمت های مختلف پنجره می شود. به منظور مقایسه کارایی پنجره ها از پارامتر نرخ نشت هوا (AL) استفاده می شود. AL کمتر بیانگر جابجایی کمتر هوا از میان درزهای پنجره است.

Visible Transmittance

یا همان ضریب عبور نور ، به خصوصیات اپتیکی لایه شیشه مورد استفاده در پنجره بستگی دارد. ضریب عبور نور بیشتر در پنجره بیانگر عبور نور مرئی در طول روز است. پنجره های با عبور نور بیشتر به منظور دید بهتر و حداکثر استفاده از روشنایی در طول روز مناسبتر است.

Solar Heat Gain Coefficient

یا همان ضریب گرمایی ورودی تابش خورشید ، SHGC بیانگر بخشی از انرژی گرمایی تابش مستقیم خورشید است که از میان پنجره عبور می کند و وارد اتاق می شود و یا در شیشه جذب می شود و سپس به اتاق انتقال می یابد. SGHC کمتر بیانگر ورودی گرمای کمتر خورشید به داخل ساختمان است.

U-Factor

یا همان ضریب انتقال حرارتی کلی ، افت حرارتی از پنجره با ضریب انتقال حرارتی کلی پنجره بیان می شود. مقدار عایق بودن پنجره در برابر عبور گرما با ضریب عایق حرارتی R-Value بیان می شود. ضریب عایق حرارتی عکس ضریب انتقال حرارت است. ضریب عایق حرارتی بزرگتر در پنجره ها بیانگر تبادل حرارت کمتر میان اتاق و محیط بیرون از طریق پنجره است.