نمایشگاه صنعت ساختمان مرداد ماه ۱۴۰۱

m.sheykhi

یکی از جذاب ترین و مهمترین رویداد های نمایشگاهی ایران نمایشگاه صنعت ساختمان است مخصوصا برای سازندگان و پیمانکاران. بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در تاریخ ۲۱ تا ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۱ با توجه به روند کاهش بیماری کرونا با استقبال پر شور متقاضیان و عموم مردم مواجه شد

نمایشگاه صنعت ساختمان

بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان مرداد ماه ۱۴۰۱

یکی از جذاب ترین و مهمترین رویداد های نمایشگاهی ایران نمایشگاه صنعت ساختمان است مخصوصا برای سازندگان و پیمانکاران. بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در تاریخ ۲۱ تا ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۱ با توجه به روند کاهش بیماری کرونا با استقبال پر شور متقاضیان و عموم مردم مواجه شد که این موضوع بسیار خشنود برای شرکت کنندگان در نمایشگاه بود. شرکت هلی پن به عنوان نماینده رسمی شرکت های آکپا و‌ وینتک حضور بسیار پر شور در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان داشت که یکی از اصلی ترین رویداد های این نمایشگاه مصاحبه اخبار جمهوری اسلامی ایران در مورد تحریم ها و اثر ان بر این صنعت با مدیر اجرایی شرکت های پن بوده که می توانید از طریق لینک زیر این مصاحبه را مشاهده کنید.

تیم هلی پن مجهز به پیشرفته ترین و بروزترین دستگاه ها برای تولید درب و پنجره و همچنین توری پلیسه می باشد.  در تمامی نمایشگاه هایی که گروه هلی پن شرکت می کنند، مدیرعامل و مدیر فروش این مجموعه نشستی با بعضی از مدیران شرکت های مختلف برای تامین مواد اولیه دارند.

مصاحبه مدیر اجرایی شرکت هلی پن

گروه صنعتی هلی پن ، با بیش از سال ها تجربه در زمینه تولید

در و پنجره دوجداره upvc

در و پنجره آلومینیوم

تولید توری پلیسه

ملزومات توری پلیسه

بعنوان نمایندگی وین تک فعالیت می کند.

همچنین لازم به ذکر است که تیم کاری هلی پن در زمینه تعمیرات در و پنجره و توری پلیسه نیز فعالیت می کند و محصولات و خدمات خود را با گارانتی به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

با توجه به توضیحات داده شده ، جهت آشنایی بیشتر با تیم هلی پن ، نمونه کارهای این گروه را مشاهده کنید :

مشاهده کارخانه

نحوه برش گالوانیزه

نصب توری پلیسه

در و پنجره دوجداره

اگر قصد دیدن نمونه کارهای این شرکت یا پروژه های انجام شده توسط این تیم را دارید ، می توانید در قسمت پروژه های هلی پن ، این نمونه کارها را مشاهده کنید .

ارتباط با هلی پن

تلگرام

اینستاگرام

واتس اپ

لینکدین

آپارات

آینوتی