شیشه دوجداره سکوریت

m.sheykhi

برای خرید شیشه دوجداره سکوریت می‌ توان از شرکت‌های متخصص و بزرگ که در این زمینه کار می کنند استفاده کرد. انتخاب شرکت هلی پن و تیم این شرکت برای خرید شیشه دوجداره سکوریت یک انتخاب کاملا درست می باشد.

شیشه دوجداره سکوریت

خرید شیشه دوجداره سکوریت

برای خرید شیشه دوجداره سکوریت می‌ توان از شرکت‌های متخصص و بزرگ که در این زمینه کار می کنند استفاده کرد. انتخاب شرکت هلی پن و تیم این شرکت برای خرید شیشه دوجداره سکوریت یک انتخاب کاملا درست می باشد، چرا که شما از شرکتی با رزومه بسیار قوی و بدون واسطه خرید می نمایید، ما تولید شیشه ها را در کارخانه تولید شیشه دوجداره سکوریت خودمان انجام می دهیم و این امر باعث شده که در تولید شیشه دقت بیشتری نسبت به تمامی رقیبان خود داشته باشیم.

از شیشه مغازه گرفته تا فروشگاه های بزرگ، پارتیشن ها و شیشه های بالکن و غیره می‌ توانند در زمینه فروش شیشه سکوریت ، با کارشناسان فروش شرکت هلی پن که در زمینه فروش شیشه دوجداره سکوریت به طور حرفه‌ ای کار می ‌کنند تماس گرفته تا تمام نیازهای شما را بررسی نمایند و بعد از بازدید کارشناسان از محل اجرای کار و اعطای پیش فاکتور، و پرداخت بیعانه سفارش و ساخت شیشه های سکوریت آغاز شده و بعد از آماده شدن شیشه دوجداره سکوریت به محل اجرا برده و نصب شود.

شیشه دوجداره سکوریت چیست ؟

مقاومت شیشه دوجداره سکوریت چهار برابر بیشتر ازشیشه معمولی می باشد، در اثرشکستن شیشه تکه ها و ذرات کوچک و ریزی تبدیل می ‌شود که فاقد لبه‌ های تیز و خطرناک بوده و بی ‌ضرر می ‌باشد، این مدل شیشه ها در مکان‌هایی که مسئله ایمنی انسان در اولویت قرار دارد، همانند نماهای خارجی ساختمان‌ ها و فضاهای داخلی اماکن عمومی و مکان‌هایی که شیشه در مساحت زیاد مورد استفاده قرار می‌ گیرد به‌ صورت تک جداره و یا در ساختار شیشه‌های لمینت مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

مراحل تولید شیشه های دوجداره سکوریت به شرح زیر می ‌باشد :

  1. ۱- شیشه‌ها به داخل دستگاه‌های شستشو رفته و عاری از هرگونه گردوغبار می ‌گردد.
  2. ۲- برای تولید این نوع شیشه ها در این مرحله باید شیشه ها به داخل کوره‌های پیشرفته هوریزانتال فرستاده شوند.
  3. ۳- در کوره به ‌وسیله المنت‌های پیشرفته تا ۷۰۰ درجه سانتی گراد حرارت داده می‌ شوند.
  4. ۴- درون کوره شیشه مدام به صورت افقی به‌ وسیله سرامیک‌های پیشرفته به جلو و عقب حرکت می‌ کند تا محصول تولید شده عاری از هرگونه قوس و موج گردد.
  5. ۵- در این مرحله به درون دستگاه بادبزن پیشرفته هدایت می‌ شوند تا با عملیات باد زدن به دمای معمولی برگردد.

( گروه صنعتی هلی پن ، با بیش از سال ها تجربه در زمینه تولید

در و پنجره آلومینیوم

تولید توری پلیسه

ملزومات توری پلیسه فعالیت می کند.

همچنین لازم به ذکر است که تیم کاری هلی پن در زمینه تعمیرات در و پنجره و توری پلیسه نیز فعالیت می کند و محصولات و خدمات خود را با گارانتی به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

با توجه به توضیحات داده شده ، جهت آشنایی بیشتر با تیم هلی پن ، نمونه کارهای این گروه را مشاهده کنید :

مشاهده کارخانه

نحوه برش گالوانیزه

در و پنجره دوجداره

اگر قصد دیدن نمونه کارهای این شرکت یا پروژه های انجام شده توسط این تیم را دارید ، می توانید در قسمت پروژه های هلی پن ، این نمونه کارها را مشاهده کنید . )

زمانی که شیشه داخل دستگاه می‌ شود باید این عملیات درعرض چند ثانیه صورت گیرد و بلافاصله خنک گردد. این امر موجب می‌ شود که هوای داخل شیشه سکوریت گرفته شود و مقاومت را تا ۷ برابر نسبت به شیشه خام بالا ببرد که در نهایت موجب می ‌شود که درصورت شکسته شدن به ذرات ریزی تبدیل گردد که هیچ خطر جانی ندارد.

این محصولات درضخامت های ۳ میلی‌ متر الی ۲۰ میلی ‌متر تولید می‌ گردد، در کارخانه تولید شیشه های سکوریت بزرگ‌ ترین ابعاد تولیدی در ابعاد ۳۰۰۰ میلی‌ متر در ۵۵۰۰ میلی‌ متر می ‌باشد. انواع این شیشه ها تا دمای ۲۵۰ درجه سانتی گراد بالای صفر و سرمای ۸۰ درجه زیر صفر را به‌ راحتی تحمل می‌ نماید. شیشه هوشمند که نوعی شیشه دوجداره سکوریت است به عنوان مهم‌ ترین دسته از انواع شیشه‌های ایمنی در صنعت ساختمان مطرح است.

رنگ بندی شیشه های سکوریت عبارت اند از :

  1. ۱- سفید
  2. ۲- سبز
  3. ۳- آبی
  4. ۴- دودی
  5. ۵- برفی

انواع شیشه سکوریت

شیشه های سکوریت انواع مختلفی دارد که شامل نشکن و لمینت می باشد و با ضخامت مختلف قابل عرضه می‌ باشد. علاوه بر این موارد گفته شده ، این شیشه ها رنگ‌های مختلفی نیز دارند که امروزه کاربرد های زیادی دارند . بنابراین این شیشه ها با ضخامت و رنگ‌های مختلی به بازار عرضه می‌ شوند و می‌توان بر اساس کاربرد و نیاز از ضخامت مختلف آن استفاده کرد.