دلایل رگلاژ کردن پنجره ها چیست؟

m.sheykhi

برای داشتن همه ی این ویژگی ها به صورت درست، بسیار مهم است که پنجره ها به درستی تنظیم و رگلاژ شوند که در واقع رگلاژ پنجره یعنی تنظیم درست و دقیق یراق آلات پنجره، لوله ها و شیشه های لنگه باز شوی پنجره که این امر بر اثر نصب غیر اصولی و یا موارد دیگر مثل ضربه می تواند از رگلاژ خارج شود و باعث شود قطعات  لنگه باز شو به پنجره گیر کند و پنجره به راحتی باز و بسته نشود.

رگلاژ پنجره

پنجره ها باید چندین عملکرد را به طور همزمان به درستی انجام دهند، مهمترین کار آن ها این است که بتوانند به آسانی باز و بسته بشوند، دارای عایق حرارتی باشند، در برابر گرما و سرما مقاوم باشند و در عین حال نمای زیبایی را ارئه دهند. برای برآورده ساختن تمام این الزامات، بسیار مهم است که پنجره ها به درستی تنظیم شوند. بنابراین برای داشتن همه ی این ویژگی ها به صورت درست، بسیار مهم است که پنجره ها به درستی تنظیم و رگلاژ شوند که در واقع رگلاژ پنجره یعنی تنظیم درست و دقیق یراق آلات پنجره، لوله ها و شیشه های لنگه باز شوی پنجره که این امر بر اثر نصب غیر اصولی و یا موارد دیگر مثل ضربه می تواند از رگلاژ خارج شود و باعث شود قطعات  لنگه باز شو به پنجره گیر کند و پنجره به راحتی باز و بسته نشود. از دیگر مشکلاتی که از خارج شدن پنجره از رگلاژ می تواند به وجود بیارد عایق نبودن پنجره در برابر عوامل محیطی مانند گرما، سرما، گرد و غبار است و یا نفوذ آب از درزها و کناره های پنجره دو جداره.

 

 

رگلاژ پنجره

 

 

ارتباط با هلی پن

تلگرام

اینستاگرام

واتس اپ

لینکدین

آپارات

آینوتی

گروه صنعتی هلی پن ، با بیش از سال ها تجربه در زمینه تولید

در و پنجره دوجداره upvc

در و پنجره آلومینیوم

تولید توری پلیسه

ملزومات توری پلیسه

بعنوان نمایندگی وین تک فعالیت می کند.

همچنین لازم به ذکر است که تیم کاری هلی پن در زمینه تعمیرات در و پنجره و توری پلیسه نیز فعالیت می کند و محصولات و خدمات خود را با گارانتی به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

با توجه به توضیحات داده شده ، جهت آشنایی بیشتر با تیم هلی پن ، نمونه کارهای این گروه را مشاهده کنید :

مشاهده کارخانه

نحوه برش گالوانیزه

نصب توری پلیسه

در و پنجره دوجداره

 

 

رگلاژ پنجره

 

 

دلایل رگلاژ کردن پنجره :

۱- گیر کردن دستگیره های پنجره به هنگام باز و بسته کردن پنجره ها

۲- خرابی یراق الات

۳- خرابی و یا حرز شدن لاستیک های بکار رفته شده در اطراف پنجره ها

۴- شکستگی و خم شدگی در ناحیه لولایی بازویی فریم لس

 

 

رگلاژ پنجره