درب سرویسی و بالکنی دوجداره یو پی وی سی

ملیکا شیخی

درب سرویسی و بالکنی یو پی وی سی مانند  پنجره های دوجداره می مانند و هم چنین یراق آلات مشابهی نیز دارند.  با این تفاوت که درب ها دارای دستگیره های سوئیچی و سرویسی هستند که بتوان آنها را از یک سمت قفل کرد. این نوع درها می‌توانند با هر کدام از سه نوع یراق‌آلات بالکنی، سرویسی، سوییچی ساخته شوند.

درب بالکنی و سرویسی

درب سرویسی و بالکنی یو پی وی سی مانند  پنجره های دوجداره می مانند و هم چنین یراق آلات مشابهی نیز دارند.  با این تفاوت که درب ها دارای دستگیره های سوئیچی و سرویسی هستند که بتوان آنها را از یک سمت قفل کرد. این نوع درها می‌توانند با هر کدام از سه نوع یراق‌آلات بالکنی، سرویسی، سوییچی ساخته شوند.

باید توجه شود در ساخت این درب های دوجداره حتما باید از پروفیل های یو پی وی سی مختص درب ها استفاده کرد تا مقاوت لازم یک درب دوجداره را داشته باشد. با توجه به علاقه مشتری که تمام از شیشه دو جداره و یا مقداری با پنل و بقیه با شیشه تهیه می شود. درب سرویسی یو پی وی سی که از اسمش پیداست در دستشویی مورد استفاده قرار می گیرد که در این نوع در یراق آلات سرویسی و  تمام پنل و یا قسمتی از بالای آن شیشه و بقیه یا پنل تهیه می شود.

( گروه صنعتی هلی پن ، با بیش از سال ها تجربه در زمینه تولید

در و پنجره دوجداره upvc

در و پنجره آلومینیوم

تولید توری پلیسه

ملزومات توری پلیسه

بعنوان نمایندگی وین تک فعالیت می کند.

همچنین لازم به ذکر است که تیم کاری هلی پن در زمینه تعمیرات در و پنجره و تعمیرات توری پلیسه نیز فعالیت می کند و محصولات و خدمات خود را با گارانتی به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

با توجه به توضیحات داده شده ، جهت آشنایی بیشتر با تیم هلی پن ، نمونه کارهای این گروه را مشاهده کنید :

مشاهده کارخانه

نحوه برش گالوانیزه

نصب توری پلیسه

در و پنجره دوجداره

اگر قصد دیدن نمونه کارهای این شرکت یا پروژه های انجام شده توسط این تیم را دارید ، می توانید در قسمت پروژه های هلی پن ، این نمونه کارها را مشاهده کنید . )

 

درب سرویسی و بالکنی

 

 

درب سرویسی و بالکنی یو پی وی سی در ابعاد مختلف

 این نوع درب در ابعاد مختلف امکان تولید داشته وبا توجه به نیاز فردی میتوان از ابعاد بزرگ یا کوچک استفاده کرد تفاوت عمده درب های تولید شده با پروفیل پنجره یو پی وی سی و دربهای تولید شده با پروفیل درب یو پی وی سی در بکارگیری نوع پروفیل آن میباشد در دربهای ساخته شده با پروفیل پنجره نمیتوان یراق آلات درب را نصب کرد در صورتیکه درب های تولیدی با پروفیل درب را میتوان به یراق آلات مخصوص درب مجهز نمود.

قابلیت درزبندی درب سرویسی و بالکنی یو پی وی سی

در ایران بیشتر از پنجره دو جداره یو پی وی سی تک حالته  و از پنجره دو جداره یو پی وی سی دو حالته پنجره دو جداره در بالکنی و سرویسی در بین سازندگان استفاده می شود. در شهر های بزرگ به خاطر آلودگی هوا از در و پنجره های کشویی استفاده نمی شود زیرا این گونه پنجره ها درزبندی خوبی ندارند ولی در پنجره های تک و دو حالته درزبندی با ضریب بالایی انجام می گردد.

 

درب سرویسی و بالکنی

 

درب سرویسی و بالکنی یو پی وی سی پانل دار

در به کارگیری درب ها در سرویس طبیعتا می خواهیم از پانل های یو پی وی سی استفاده کنیم تا حریم سرویس حفظ گردد این کار به دو گونه امکانپذیر است اول اینکه ما کتیبه ای را از کف با ارتفاع ۳۰ الی ۵۰ سانتی متر پانل کرده و ما بقی دارای شیشه های سمبلاست باشد و دوم اینکه کل درب با استفاده از پانل یو پی وی سیپوشیده گردد. که در حالت دوم ما دارای دربی با مقاومت بالاتری خواهیم بود که بیشتر در مراکز عمومی استفاده میگردد.

  1.  ویژگی های درب سرویسی دوجداره یو پی وی سی
  2. ۱-امکان ساخت درب های سرویسی دوجداره با متریال (مواد)های یو پی وی سی
  3. ۲-امکان استفاده از شیشه های دوجداره و یا سه جداره در درب سرویسی
  4. ۳-امنیت فوق العاده بالا به دلیل استفاده از پروفیل های مخصوص درب و یراق آلات مناسب
  5. ۴-امکان انتخاب طرح ها و رنگ های مختلف جهت هماهنگی با طراحی خانه و یا محل کار