درباره ی توری پنجره های دوجداره یوپی وی سی

m.sheykhi

باز گذاشتن پنجره ها در ساعاتی از روز بهترین راه برای ایجاد جریان هوا و تهویه طبیعی در خانه می باشد. اما بهتر است روی پنجره هایتان توری نصب کنید تا از ورود حشرات آزارسان، پشه و مگس جلوگیری شود. کارشناسان بهداشت معتقدند استفاده از مواد شیمیایی و سموم کشنده جهت از بین بردن حشرات برای انسان مضر می باشد.

توری پنجره

انواع توری پنجره های دوجداره یو پی وی سی

باز گذاشتن پنجره ها در ساعاتی از روز بهترین راه برای ایجاد جریان هوا و تهویه طبیعی در خانه می باشد. اما بهتر است روی پنجره هایتان توری نصب کنید تا از ورود حشرات آزارسان، پشه و مگس جلوگیری شود. کارشناسان بهداشت معتقدند استفاده از مواد شیمیایی و سموم کشنده جهت از بین بردن حشرات برای انسان مضر می باشد

و صحیح ترین راه برای جلوگیری از ورود حشرات ، جوندگان و مبارزه با آنها نصب توری روی پنجره هاست و از این رو برای آسایش و راحتی شرکت هلی پن برای حال ساکنان و برای پبشگیری از ورود حشرات در پشت لنگه بازشوی پنجره ها توری پنجره های دوجداره نصب می شود.

لزوم استفاده از توری پنجره های دوجداره یو پی وی سی

امروزه توری هایی با قاب های آلومینیومی، یو پی وی سی، چوبی یا فلزی در انواع کشویی، پلیسه، ثابت و جمع شونده برای انواع پنجره ها موجود است. باید قبل از نصب، آگاهی کافی از انواع توری ها داشته باشید تا با توجه به احتیاجتان گزینه بهتری را انتخاب کنید. هنگام نصب توری به قصد مبارزه با حشرات نباید چیزی را از قلم انداخت و از جمله مهمترین پنجره ها برای نصب توری پنجره های مربوط به سرویس بهداشتی و حمام می باشد.

 

توری پنجره

 

(گروه صنعتی هلی پن ، با بیش از سال ها تجربه در زمینه تولید

در و پنجره دوجداره upvc

در و پنجره آلومینیوم

تولید توری پلیسه

ملزومات توری پلیسه

بعنوان نمایندگی وین تک فعالیت می کند.

همچنین لازم به ذکر است که تیم کاری هلی پن در زمینه تعمیرات در و پنجره و توری پلیسه نیز فعالیت می کند و محصولات و خدمات خود را با گارانتی به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

با توجه به توضیحات داده شده ، جهت آشنایی بیشتر با تیم هلی پن ، نمونه کارهای این گروه را مشاهده کنید :

مشاهده کارخانه

نحوه برش گالوانیزه

نصب توری پلیسه

در و پنجره دوجداره

اگر قصد دیدن نمونه کارهای این شرکت یا پروژه های انجام شده توسط این تیم را دارید ، می توانید در قسمت پروژه های هلی پن ، این نمونه کارها را مشاهده کنید .)

همانطور که توری پنجره دوجداره باعث جلوگیری از ورود حشرات می شود جلوی خروج آنها را هم می گیرد. جای پیچ ها در روی اسپانیولیت بسیار مهم است و بهتر است هر ۳۰ سانت یک پیج قرار گیرد. در سمت چرخ دنده بهتر است که پیچ ها به هم نزدیکتر بوده تا در اثر فشار دستگیره، اسپانیولیت از پروفیل جدا نشود. بهتر است مقدار روکش اسپانیولیت استاندارد باشد و تست مقاومت در آب و نمک را به مقدار ۳۰۰ ساعت گذرانده باشد تا درب و پنجره یو پی وی سی در منطقه نمناک دچار خوردگی نشود.

جنس توری پنجره دوجداره یو پی وی سی

توری ویژه یو پی وی سی از نوع خاصی از الیاف فایبر گلاس با فناوری نوین ساخته می شود که ضد گرد وغبار می باشد و دید را به طور چشمگیری کاهش نمی دهند. نوع توری رولی یا پلیسه می باشد که در پشت فریم پنجره جمع شده فریم این توری نازک و هماهنگ با پنجره است. ظاهر ساختمان را از حالت اولیه خارج نکرده،

جلوی دید و نور را هم نمی گیرد. قاب توری های پنجره یو پی وی سی یا با پروفیل  یو پی وی سی ساخته می شود که برای تقویت بیشتر، داخل پروفیل گالوانیزه استفاده می شود و یا از جنس آلومینیوم می باشد. که هماهنگ با رنگ پنجره ها رنگ می شوند.

 

توری پنجره

 

مزیت توری پنجره های دوجداره یو پی وی سی

  1. ۱- توانایی ساخت در ابعاد گوناگون
  2. ۲- قابل شستشو
  3. ۳- توانایی دید محیط خارج تا ۹۰%
  4. ۴- ضد زنگ
  5. ۵- ضد اشتعال
  6. ۶- ثبات بالا
  7. ۷- توانایی نصب آسان
  8. ۸- پایدار در برابر شرایط آب و هوایی
  9. ۹- پایدار در برابر اشعه ماوراء بنفش
  10. ۱۰- دور کننده گردوغبار و عایق ورود گردوغبار از بیرون به داخل

مراقبت توری پنجره های دوجداره یو پی وی سی

هنگام رنگ آمیزی و بنایی ساختمان، توری را با پوششی ضخیم کاملا بپوشانید یا توسط متخصصان، توری پنجره های دوجداره را باز کرده و دوباره نصب کنید. زمانی که از توری استفاده نمی کنید توری را ببندید. اگر توری به راحتی جا به جا نمی شود اول توری را تمیز کرده و سپس با اسپری، ریل بالا و پایین را روغن کاری کنید. از وارد کردن ضربه به قاب و توری جلوگیری کنید.

انواع توری پنجره های دوجداره یوپی وی سی

  1. ۱- توری پلیسه
  2. ۲- توری رولینگ
  3. ۳- توری ثابت یو پی وی سی
  4. ۴- توری لولایی یو پی وی سی