توری پلیسه پنجره

m.sheykhi

با آغاز شدن فصل گرما نیاز به تبادل جریان هوا درمنازل افزایش مییابد.که این نیاز با بازکردن درب و پنجره میسر میشود.اما با باز شدن درب وپنجره های دوجداره جریان هوا باخود مهمان هایی ناخوانده بهمراه میآورد که مزاحم آرامش وآسایش ما میشوند.

آیا توری پلیسه پنجره دوجداره برای خانه مناسب است؟

با آغاز شدن فصل گرما نیاز به تبادل جریان هوا درمنازل افزایش مییابد.که این نیاز با بازکردن درب و پنجره میسر میشود.اما با باز شدن درب وپنجره های دوجداره جریان هوا باخود مهمان هایی ناخوانده بهمراه میآورد که مزاحم آرامش وآسایش ما میشوند. بهترین و آسانترین راه برای مقابله با دفع حشرات استفاده ازتوری هایی میباشد که بر روی درب و پنجره دوجداره نصب میگردد.

اما برای انتخاب مناسب توری پلیسه پنجره دوجداره دفع حشرات برای درب وپنجره دوجداره به چه نکته هایی باید توجه کرد؟

شرکت هلی پن تولید کننده درب و پنجره یوپی وی سی ،خط تولید نسل جدیدی ازتوری های درب و پنجره دوجداره با عالی ترین کیفیت را برای عرضه به شما مشتریان گرامی راه اندازی کرده است. مکانیزم توری پنجره دوجداره کاملا با مکانیزم توریهای قدیمی متفاوت است ودارای قاب ثابت هستند و همچنین از توریهای غیرفلزی (جنس توری پلیسه اکاردئونی) استفاده میگردد.

نسل جدید توری های پشه بند می باشند که به جای توری های ثابت سنتی در انواع پنجره های چوبی ، آهنی ، آلومینیومی و پی وی سی قابل استفاده می باشند. از مزایای این توری پلیسه پنجره دوجداره این است که چارچوب توری در اثر باز و بسته شدن دیگر دفرمه نمی شود و از طرف دیگر با توجه به باز و بسته شدن خود تور داخل چارچوب، طول عمر توری بیشتر می شود و نظافت آن آسانتر است.

( گروه صنعتی هلی پن ، با بیش از سال ها تجربه در زمینه تولید

در و پنجره آلومینیوم

تولید توری پلیسه

ملزومات توری پلیسه فعالیت می کند.

همچنین لازم به ذکر است که تیم کاری هلی پن در زمینه تعمیرات در و پنجره و توری پلیسه نیز فعالیت می کند و محصولات و خدمات خود را با گارانتی به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

با توجه به توضیحات داده شده ، جهت آشنایی بیشتر با تیم هلی پن ، نمونه کارهای این گروه را مشاهده کنید :

مشاهده کارخانه

نحوه برش گالوانیزه

در و پنجره دوجداره

اگر قصد دیدن نمونه کارهای این شرکت یا پروژه های انجام شده توسط این تیم را دارید ، می توانید در قسمت پروژه های هلی پن ، این نمونه کارها را مشاهده کنید . )

بدین معنی که فقط در زمان نیاز به استفاده از توری ، آن را باز کرده و در صورت عدم نیاز به توری مانند فصل سرما و یا در مواقعی که از سیستم های خنک کننده داخل خانه ها استفاده می شود و پنجره و درها بسته هستند توری پلیسه پنجره دوجداره نیز بسته شده و داخل کلاف خود قرار می گیرد.

بدین ترتیب بطور مدام در مجاورت نور خورشید و بارش باران و گرد و خاک قرار نمی گیرد.عمدتا از توری اکاردئونی برای انواع درب و پنجره ها استفاده می شود وقیمت توری پلیسه پنجره دوجداره به صورت مترمربعی محاسبه می گردد. در قسمت انتهای این مطلب نحوه محاسبه قیمت توری پلیسه پنجره دوجداره بیان شده است.

مزایای توری پلیسه پنجره دوجداره :

۱- استفاده از فریم آلومینیومی با رنگ الکترواستاتیک
۲- استفاده از بهترین مواد مصرفی
۳- مقاوم در برابر شرایط مختلف آب و هوایی
۴- ایزوله نمودن کامل محیط منزل شما
۵- قابلیت نصب بر روی انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی
۶- باز و بست آسان توری