توری پلیسه هلی پن

m.sheykhi

توری پلیسه یکی دیگر از خدمات گروه صنعتی هلی پن ( نمایندگی فروش پروفیل وین تک ) می باشد که با سال ها تجربه در این زمینه فعالیت می کند . موضوعی مهمی که درباره ی توری پلیسه هلی پن وجود دارد قیمت آن می باشد اما قبل از بررسی قیمت توری پلیسه هلی پن ، درباره ی این توری ها توضیح خواهیم داد . توری پلیسه هلی پن از بروز ترین محصولات هلی پن می باشد که جزو پرکاربردترین محصولات این شرکت شمرده می شود .

توری پلیسه هلی پن

چه عواملی بر قیمت توری پلیسه هلی پن تاثیر می گذارد ؟

توری پلیسه هلی پن یکی دیگر از خدمات گروه صنعتی هلی پن ( نمایندگی فروش پروفیل وین تک ) می باشد که با سال ها تجربه در این زمینه فعالیت می کند . موضوعی مهمی که درباره ی توری پلیسه هلی پن وجود دارد قیمت آن می باشد اما قبل از بررسی قیمت آن ، درباره ی این توری ها توضیح خواهیم داد .

این نوع توری از بروز ترین محصولات هلی پن می باشد که جزو پرکاربردترین محصولات این شرکت شمرده می شود .

محبوبیت این توری به این خاطر می باشد که دارای قابلیت تاشدن یا نصب آکاردئونی می باشد که این قابلیت برای ساختمان های امروزی بسیار کارآمد است . در رابطه با تا شدن توری پلیسه هلی پن لازم است بدانید که این قابلیت باعث می شود که چارچوب های نصب شده بر روی آن ، در طول زمان ، تغییر شکل ندهد و به راحتتی باز و بسته شود .

گروه صنعتی هلی پن ، درباره ی این توری ها به موضوع دیگری نیز پرداخته است که آن مقاومت این توری ها می باشد . این نوع محصول هلی پن نسبت به توری های قدیمی تر دارای مقاومت بسیار بالاتری می باشد که این نکته از دیگر موارد مورد توجه قرار گرفتن توری های این شرکت می باشد .

اندازه قاب پنچره برای توری پلیسه

یکی از مهمترین مواردی که بر قیمت ساخت و نصب توری پلیسه هلی پن تاثیر می گذارد ، ابعاد چارچوب در و پنجره می باشد که این موضوع تعیین کننده متراژ توری بکار برده شده در ساخت آن است که در نتیجه ، مجموع هزینه کل کار خواهد بود.

برای اندازه گیری ابعاد در و پنجره ، با شماره گیری شماره های درج شده در صفحه ، می توانید با تیم کاری هلی پن تماس بگیرید تا این ابعاد را برای شما بطور دقیق اندازه گیری کنند . اما روش دیگری نیز وجود دارد که شما خودتان کار اندازه گیری ابعاد در و پنجره را انجام دهید و این ابعاد را برای ما ارسال کنید .

روش اندازه گیری توری پنجره

البته موضوع قیمت توری پلیسه هلی پن فقط به ابعاد در و پنجره ختم نخواهد شد . لازم است بدانید که نوع پنجره و جنس آن نیز بر سهولت نصب توری اثر گذار است .

برای اینکه بطور دقیق تری از قیمت خرید و نصب توری اطلاع پیدا کنید بهتر است در زمان سفارش ، تصاویری از درب و پنجره به شماره تلگرام هلی پن ۰۹۳۶۴۹۴۸۶۱۷ برای ما ارسال کنید . همچنین اگر برای نصب و سفارش توری های پلیسه عجله دارید ، می توانید با راهنمایی متخصصین تیم هلی پن و مطالعه دیگر مقالات هلی پن ، این کار را خودتان انجام دهید .

تعداد پنجره مورد نظر برای نصب توری پلیسه هلی پن

اکثر کارهای ساختمانی با بیشتر شدن تعداد سفارش ، هزینه کمتری برای نصب می گیرند نسبت به اینکه کار بصورت تکی یا جداگانه باشد .

بنابراین اگر قصد خرید یا سفارش توری و یا تعویض توری های منزل خود را دارید ، بهتر است با سایر همسایه ها در میان بگذارید به این خاطر که این موضوع علاوه بر پایین آوردن هزینه پنجره‌ تک، بر هزینه های حمل و نقل و ایاب و ذهاب نیز تاثیر گذار است و باعث سرشکن شدن هزینه ها می شود .

ارتباط با هلی پن

تلگرام :

https://t.me/helipen_co/

اینستاگرام :

https://www.instagram.com/helipen_co/

واتس اپ :

https://wa.me/09364948617

لینکدین :

https://www.linkedin.com/in/heli-pen-33a4a4190

آپارات :

https://www.aparat.com/v/fHgXo

آینوتی :

s://inoti.com/icv/%D8%AF%D8%B1-%D9%88-%D9%BE%D9%86%D8%AC%D8%B1%D9%87-upvc-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

نکته

از مواردی که در زمان ثبت سفارش ساخت توری پلیسه ای باید در نظر گرفت ، متراژ است. سازندگان توری تیم هلی پن متراژهای زیر یک مترمربع را که برای پنجره‌های کوچک سفارش داده می شوند ، هزینه انجام کار را بر مبنای همان یک متر مربع اعلام می‌کنند که در اصل یک متر مربع پایین ترین قیمت را در ساخت توری پنجره ها دارد.

ساخت توری پلیسه ای درب بالکن

شاید این موضوع برای شما و اطرافیانتان پیش آمده باشد که به دلیل رفت و آمد زیاد از منزل به بالکن یا جریان هوا ، درب بالکن را باز بگذارید و رفت آمد به داخل بالکن زیاد باشد .

توری پلیسه هلی پن جایگزین بسیار مناسبی برای درهای بالکن می باشد که علاوه بر راحتی نحوه باز و بسته شدن در بالکن ، به دلیل قابلیت کشویی بودن ، فضای بسیار کمتری نسبت به توری های معمولی اشغال می کند .