تمیز کردن پنجره upvc به چه صورت می باشد ؟

ملیکا شیخی

بعد از خرید درب و پنجره upvc یکی از نکاتی که باید مورد توجه قرار گیرد تمیز کردن پنجره upvc می باشد. برای تمیز کردن پنجره upvc بهتر است که ابتدا از شرایط آب و هوایی مطلع شوید. در صورت متعادل بودن هوا اقدام به تمیزکاری کنید. تمیز کردن پنجره upvc در هوای خیلی سرد یا هوای بادی و بارانی کاری اشتباست.

پاک کردن شیشه دوجداره

تمیز کردن پنجره upvc

بعد از خرید درب و پنجره upvc یکی از نکاتی که باید مورد توجه قرار گیرد تمیز کردن پنجره upvc می باشد. برای تمیز کردن پنجره upvc بهتر است که ابتدا از شرایط آب و هوایی مطلع شوید. در صورت متعادل بودن هوا اقدام به تمیزکاری کنید. تمیز کردن پنجره upvc در هوای خیلی سرد یا هوای بادی و بارانی کاری اشتباست.

پنجره ها را در زمان مناسب تمیز کنید. به برخی پنجره ها صبح ها نور آفتاب میخورد و به برخی دیگر فقط بعد از ظهرها نور می تابد. اگر هوا خیلی سرد بود بهتر است که در سایه پنجره را تمیز کنید تا از افتادن خط بر روی آنها جلوگیری شود. قبل از تمیز کردن پنجره ها حتما کثیفی و گرد و خاک را پاک کنید.

 

پاک کردن شیشه دوجداره

 

گروه صنعتی هلی پن ، با بیش از سال ها تجربه در زمینه تولید

در و پنجره دوجداره upvc

در و پنجره آلومینیوم

تولید توری پلیسه

ملزومات توری پلیسه

بعنوان نمایندگی وین تک فعالیت می کند.

همچنین لازم به ذکر است که تیم کاری هلی پن در زمینه تعمیرات در و پنجره و توری پلیسه نیز فعالیت می کند و محصولات و خدمات خود را با گارانتی به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

با توجه به توضیحات داده شده ، جهت آشنایی بیشتر با تیم هلی پن ، نمونه کارهای این گروه را مشاهده کنید :

مشاهده کارخانه

نحوه برش گالوانیزه

نصب توری پلیسه

در و پنجره دوجداره

اگر قصد دیدن نمونه کارهای این شرکت یا پروژه های انجام شده توسط این تیم را دارید ، می توانید در قسمت پروژه های هلی پن ، این نمونه کارها را مشاهده کنید .

ارتباط با هلی پن

تلگرام

اینستاگرام

واتس اپ

لینکدین

آپارات

آینوتی

زیرا این گرد و غبار در گوشه ها و شیارها جمع می شوند و بر روی باز و بسته شدن پنجره تاثیر منفی می گذارند. استفاده از آب داغ برای تمیزکردن پنجره ها کاری اشتباست همچنین از آب خیلی سرد نیز نباید استفاده کنید. بنابراین آب گرم بهترین گزینه برای تمیز گردن پنجره ها است .

بعد از پایان کار بهتر است پنجره را به خوبی تی بکشید و یا به هر روش دیگری آن را خشک کنید. استفاده از روزنامه گزینه ی مناسبی برای تمیز کردن پنجره upvc نیست. بهترین گزینه استفاده از حوله های سفید و ساده برای تمیز کردن پنجره upvc می باشد.

برای تمیز کردن شیشه پنجره می توانید از محلول های مخصوص این کار مانند رایت استفاده کنید و محلول آب و صابون را برای تمیز کردن قاب پنجره ( پروفیل ) استفاده نمایید.

بهترین زمان برای تمیز کردن پنجره upvc چه زمانی است ؟

بهترین زمان برای شست و شوی درب و پنجره دوجداره ، در پایان زمستان، قبل از نوروز و در ایام تابستان یا اول پاییز است. در روزهای داغ آفتابی از تمیز کردن پنجره ها اجتناب کنید.

 

پاک کردن شیشه دوجداره

 

نکاتی که برای تمیز کردن پنجره upvc باید رعایت کرد :

اگر در حال ساخت و ساز و یا بازسازی ساختمان هستید، نباید برچسب های روی پنجره (کاور) را بکنید. این برچسب برای جلوگیری از خط خوردن و آسی دیدگی پنجره ها بسیار مناسب است. بهتر است هر ۴ الی ۵ ماه یراق آلات پنجره ها را با استفاده از روغن چرخ خیاطی و یا اسپری روغن ( بطور کل روغن های رقیق) روغن کاری کنید.

برای پاك كردن سطح پروفيل های پنجره دو جداره upvc نبايد از بنزين و مواد اسيدی استفاده كرد . در تمیز کردن تمیز کردن پنجره upvc نباید از مواد اسیدی و شوینده های قوی مثل وایتکس استفاده کنید؛ زیرا باعث آسیب به پروفیل upvc خواهد شد.

دود سیگار در خانه لایه ای طوی رنگ روی پنجره باقی می گذارد. جهت تمیز  کننده پنجره UPVC که از پروفیل UPVC تولید شده است، حتما باید از مواد پاک کننده استاندارد استفاده کرد در غیر اینصورت به پنجره UPVC آسیب جدی وارد می شود.

بهتر است دستگیره ها و یراق آلات درب و پنجره دوجداره را هر چند ماه یکبار بازدید کنید تا در صورت شل شدن پیچ ها با سفت کردن آنها از پیامدهای آن جلوگیری کنید.