تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های دوجداره یو پی وی سی

ملیکا شیخی

تعویض پنجره های قدیمی موضوعی می باشد که در این مقاله می خواهیم به توضیح آن بپردازیم . امروزه منابع انرژي ، صرفه جوئي در مصرف بشدت مورد توجه برنامه ريزان اقتصادي که به دليل پایان پذير بودن این مسئله، قرار گرفته است. توسعه صنايع مختلف و شکل گيري فناوري هاي جديد، همواره با هدف کاهش مصرف انرژي همراه بوده است. در کشور ما نيز هم اکنون که فرآيند توسعه شتاب قرار گرفته است، عدم توجه به مصرف صحيح منابع تبعات زيادي به همراه داشته و رشد و توسعه کشور را با مشکلات فراوان مواجه خواهد ساخت.صنعت ساختمان کشور با سهمي در حدود ۳۵٪ مصرف ساليانه کل انرژي کشور ، موظف است تا درجهت نيل به کاهش حداکثري مصرف سوخت و بهينه سازي اين کالاي توسعه اي تمام تلاش خود را بنمايد.

تعویض پنجره های قدیمی

تعویض پنجره های قدیمی با پنجره یو پی وی سی موضوعی می باشد که در این مقاله می خواهیم به توضیح آن بپردازیم . امروزه منابع انرژي ، صرفه جوئي در مصرف بشدت مورد توجه برنامه ريزان اقتصادي که به دليل پایان پذير بودن این مسئله، قرار گرفته است. توسعه صنايع مختلف و شکل گيري فناوري هاي جديد، همواره با هدف کاهش مصرف انرژي همراه بوده است.

در کشور ما نيز هم اکنون که فرآيند توسعه شتاب قرار گرفته است، عدم توجه به مصرف صحيح منابع تبعات زيادي به همراه داشته و رشد و توسعه کشور را با مشکلات فراوان مواجه خواهد ساخت.صنعت ساختمان کشور با سهمي در حدود ۳۵٪ مصرف ساليانه کل انرژي کشور ، موظف است تا درجهت نيل به کاهش حداکثري مصرف سوخت و بهينه سازي اين کالاي توسعه اي تمام تلاش خود را بنمايد.

تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های دوجداره یو پی وی سی

توجه به افزایش چشمگیره تعرفه گاز و برق و افزایش آلودگی هوا و آلودگی صوتی از مواردی که هم به اقتصاد و هم به آرامش خانوارها کمک میکند  تعویض پنجره های قدیمی تک جداره یا دو جداره آهنی و یا آلومینیومی با پنجره های دوجداره یو پی وی سی است.

جهت تعویض پنجره ها با پنجره های دوجداره

در غالب موارد نیاز به تخریب ، آهنکشی و آهنگری وجود ندارد . در مواردی که سطح مقطع پروفیل های پنجره قدیمی ۶سانتی متر یا بیشتر باشد از پروفیل های معمولی نوساز و در مواردی که سطح مقطع پروفیل پنجره قدیمی کمتر از ۶ سانتیمتر باشند از پروفیل بازسازی و یا  لبه دار (سش) برای فرم پنجره های جدید استفاده میشود.

انواع پنجره در ساختمان، از قاب های چوبی تا یو پی وی سی

درب و پنجره یکی از اصلی ترین عناصر بناها در معماری چه در بناهای مسکونی و چه اداری می باشد .تا کنون بیشتر به جنبه زیبایی این آیتم توجه بیشتری شده است و با افزایش بهای انرژی و پیشرفت تکنولوژی علاوه بر جنبه زیبایی پنجره ها ، به جنیه کارکردی آن نیز بیشتر پرداخته شد و با پیدایش پنجره دو جداره به خصوص پنجره دو جداره یو پی وی سی ، استفاده از این محصول الزام بیشتری پیدا کرده که در اینجا ما نگاهی اجمالی به این محصول میاندازیم تا در تصمیمگیری برای تعویض پنجره های قدیمی خود با اطلاعات کافی تصمیم صحیحی بگیریم.

گروه صنعتی هلی پن ، با بیش از سال ها تجربه در زمینه تولید

در و پنجره دوجداره upvc

در و پنجره آلومینیوم

تولید توری پلیسه

ملزومات توری پلیسه

بعنوان نمایندگی وین تک فعالیت می کند.

همچنین لازم به ذکر است که تیم کاری هلی پن در زمینه تعمیرات در و پنجره و توری پلیسه نیز فعالیت می کند و محصولات و خدمات خود را با گارانتی به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

با توجه به توضیحات داده شده ، جهت آشنایی بیشتر با تیم هلی پن ، نمونه کارهای این گروه را مشاهده کنید :

مشاهده کارخانه

نحوه برش گالوانیزه

نصب توری پلیسه

در و پنجره دوجداره

اگر قصد دیدن نمونه کارهای این شرکت یا پروژه های انجام شده توسط این تیم را دارید ، می توانید در قسمت پروژه های هلی پن ، این نمونه کارها را مشاهده کنید .

انواع پنجره از نظر مصالح قاب:

۱٫پنجره های چوبی

 

پنجره های چوبی

 

۲٫پنجره های فلزی (آهنی و آلومینیومی)

 

2.پنجره های فلزی (آهنی و آلومینیومی)

 

۳٫ پنجره های کامپوزیت(فایبرگلاس،یو پی وی سی ، پی وی سی)

 

پنجره های کامپوزیت(فایبرگلاس،یو پی وی سی ، پی وی سی)

 

اهمیت نصب در تعویض پنجره های قدیمی به یو پی وی سی

نصب استاندارد و با کیفیت میتواند ۵۰% کیفیت محصول را تضمین نماید . در غیر اینصورت انبوهی از مشکلات اعم از عبور گرد و قبار ، صدا و آب باران را میتواند ایجاد نماید و همچنین در صورت عدم نصب صحیح ریگلاز بدرستی صورت نخواهد گرفت و مشکلات عدیده ای را به ساکنین تحمیل خو.اهد کرد لذا استفاده از یک گروه نصاب دقیق و کارآمد بسیار ضروری میباشد و.البته در صورتیکه شما از شرکتهای معتبر که دارای خدمات معتبری باشند استفاده نمایید این مساله موجب میگردد تا آن شرکت از گروه حرفه ای برای نصب محصول استفاده نماید و اگر اشکال و ایرادی هم وجود داشته باشد خدمات آن شرکت پاسخگو خواهد بود لذا اینجاست که نقش گارانتی اهمیت پیدا میکند.