تعمیرات تخصصی در و پنجره upvc

m.sheykhi

در این مقاله شرکت هلی پن قصد دارد تا درباره برخی از نواقصی که در مدل های مختلف در و پنجره upvc بوجود می آید و احتیاج به رگلاژ یا تعمیرات تخصصی در و پنجره upvc می باشد ، توضیحات مختصری به شما کاربران عزیز ارائه دهد . هلی پن با سال ها تجربه در زمینه تولید و تعمیرات در و پنجره ، این افتخار را دارد تا در صورت بروز هرگونه مشکل در در و پنجره های منزل شما ، به شما عزیزان در هر نقاط ، خدمات رسانی کند همچنین هلی پن در زمینه تولید و تعمیرات توری پلیسه نیز فعالیت دارد .

تعمیرات تخصصی در و پنجره

تعمیرات تخصصی در و پنجره

در این مقاله شرکت هلی پن قصد دارد تا درباره برخی از نواقصی که در مدل های مختلف در و پنجره upvc بوجود می آید و احتیاج به رگلاژ یا تعمیرات تخصصی در و پنجره upvc می باشد ، توضیحات مختصری به شما کاربران عزیز ارائه دهد . هلی پن با سال ها تجربه در زمینه تولید و تعمیرات در و پنجره ، این افتخار را دارد تا در صورت بروز هرگونه مشکل در در و پنجره های منزل شما ، به شما عزیزان در هر نقاط ، خدمات رسانی کند همچنین هلی پن در زمینه تولید و تعمیرات توری پلیسه نیز فعالیت دارد .

۱) ورود سرما از اطراف پنجره :

از بارزترین مشکلاتی که احتیاج به تعمیرات تخصصی در و پنجره دارد مخصوصاً در فصل زمستان ، ورود سرما از اطراف بازشو در و پنجره ها است . در این مواقع با رگلاژ در و پنجره یا انجام تعمیرات تخصصی در و پنجره اقدامات مربوط به درزبندی و عایق بندی ، مشکل بر طرف خواهد شد .

۲) بسته نشدن بازشو در و پنجره upvc :

در برخی موارد مشاهده کرده ایم که به علت نصب غیر اصولی و خارج از استانداردهای تعریف شده برای نصب در و پنجره upvc مشکلاتی از قبیل ایجاد گیر ، عدم بسته شدن روان و یا کامل بازشو در پنجره ها بوجود آمده است . ممکن است در این مورد پنجره ها بسته نشوند ، اگر هم بسته شود عایق کاملا عایق نمی شوند .

در این مواقع بروز این مشکلات مربوط به عدم رگلاژ اصولی و استاندارد درب و پنجره upvc یا خرابی یراق آلات درب و پنجره upvc می باشد که با تعمیرات در و پنجره و رگلاژ و تعویض یراق آلات خراب و معیوب ، این مشکل کاملا برطرف حواهد شد .

۳) باز نشدن دستگیره در یا پنجره :

معمولا به دلیل نقص یراق آلات درب و پنجره upvc مشکل باز نشدن در یا پنجره بوجود می آید که این مشکل با انجام تعمیرات یراق آلات خراب در و پنجره برطرف می شود همچنین در صورت غیر قابل تعمیر بودن این یراق ، آن را با یراق آلات مرغوب تعویض می کنیم.

(گروه صنعتی هلی پن ، با بیش از سال ها تجربه در زمینه تولید

در و پنجره دوجداره upvc

در و پنجره آلومینیوم

تولید توری پلیسه

ملزومات توری پلیسه

بعنوان نمایندگی وین تک فعالیت می کند.

همچنین لازم به ذکر است که تیم کاری هلی پن در زمینه تعمیرات در و پنجره و توری پلیسه نیز فعالیت می کند و محصولات و خدمات خود را با گارانتی به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

با توجه به توضیحات داده شده ، جهت آشنایی بیشتر با تیم هلی پن ، نمونه کارهای این گروه را مشاهده کنید :

مشاهده کارخانه

نحوه برش گالوانیزه

نصب توری پلیسه

در و پنجره دوجداره

اگر قصد دیدن نمونه کارهای این شرکت یا پروژه های انجام شده توسط این تیم را دارید ، می توانید در قسمت پروژه های هلی پن ، این نمونه کارها را مشاهده کنید.

ارتباط با هلی پن

تلگرام

اینستاگرام

واتس اپ

لینکدین

آپارات

آینوتی

)

۴) عدم عایق بندی در و پنجره های upvc :

بعد از نصب ، در و پنجره های upvc باید حتما از بیرون و داخل پنجره عایق بندی و تزریق چسب سیلیکون همرنگ پنجره انجام شود . در صورتی که این کار انجام نشود باعث عدم عایق بندی و ورود آب باران و گرد و غبار و همچنین سرما میشود. در صورت به وجود آمدن این مشکل هلی پن با انجام تعمیرات تخصصی در و پنجره و عایق بندی آن از چسب سیلیکون مخصوص درزبندی در و پنجره upvc استفاده می کند.

عایق بندی در و پنجره های upvc

۵) نبود لاستیک های عایق بندی اطراف پنجره :

در پنجره های upvc برای عایق بندی بصورت کامل ، لاستیکهایی به رنگ مشکی که در دو مدل ضربه گیر و عایق کاری می باشد به کار رفته که اگر این لاستیک ها پاره شود و یا روی در و پنجره نضب نشده باشد ، در عایق کاری در و پنجره تاثیر زیادی خواهد گذاشت . راه حل این مشکل انجام تعمیرات تخصصی در و پنجره upvc و رگلاژ و آب بندی کامل لاستیک های نامرغوب می باشد که باید تعویض و یا مجددا نصب شود .

لاستیک های عایق بندی اطراف پنجره

۶) عدم عملکرد صحیح یراق آلات :

در بعضی موارد مانند پنجره های دوجداره upvc (دو حالته) یکی از حالتهای بازشو پنجره خراب شده یا دارای ایراد در موقع باز و بسته کردن بوده یا به صورت کامل بسته نمی شود. تعمیر پنجره دوحالته upvc احتیاج به مهارت و تجربه و تخصص لازم در خصوص تعمیرات درب و پنجره upvc و یراق آلات پنجره دوحالته دارد که در صورت عدم مهارت لازم خسارات جبران ناپذیری به پنجره دوحالته upvc وارد می شود.

یراق آلات

۷) یراق آلات درب و پنجره upvc :

یراق آلات درب و پنجره های upvc دارای انواع یراق تک حالته و دوحالته و کشویی و فولکس واگنی می باشد . خرابی یراق آلات در و پنجره upvc در مواقعی بوجود می آید که یا از یراق آلات نامرغوب در ساخت درب و پنجره upvc استفاده شده یا در مواقعی که در و پنجره upvc از رگلاژ خارج می شود و احتیاج به تعمیر دارد دستگیره درب یا پنجره را با فشار زیاد و به سختی بسته و باعث خرابی یراق آلات میشود.

در مواردی نیز با توجه به استفاده نادرست از درب و پنجره upvc و همچنین اطلاع نداشتن از نحوه نگهداری و طرز استفاده صحیح از درب و پنجره های upvc باعث آسیب رساندن به یراق آلات شده و باید تعمیر یا تعویض شوند.

۸) تعویض لولاهای شکسته :

در برخی موارد بدلیل رگلاژ نبودن درب یا پنجره upvc فشار زیادی به لولا ها آمده و باعث شکستن یا کج شدن آنها میشود که بدلیل احتمال شکستن کامل لولاها و افتادن قسمت بازشو پنجره و خطرناک بودن برای ساکنین حتما باید در اسرع وقت تعویض شود.

تیم تعمیرات تخصصی در و پنجره upvc هلی پن آمادگی تعویض لولاهای شکسته درب و پنجره های upvc و تعمیر و رگلاژ با بهترین کیفیت را دارد.

تعویض لولاهای در و پنجره

۹) خدمات شیشه های دوجداره :

  1. ۱٫تعویض شیشه های دوجداره شکسته یا ترک برداشته
  2. ۲٫تعویض شیشه های مات یا مشجر با شیشه های دوجداره ساده یا رفلکس
  3. ۳٫نصب انواع شیشه دوجداره
  4. ۴٫خارج کردن شیشه دوجداره جهت نظافت در مواردی که دسترسی جهت نظافت شیشه ممکن نیست

شیشه های دوجداره

۱۰) تغییر جهت بازشو درب و پنجره upvc :

در برخی موارد به دلیل قرار گرفتن کابینت روبروی قسمت بازشو پنجره که موجب عدم بازشدن کامل پنجره می شود یا در مورد دربهای بالکنی که رو به داخل اتاق باز میشوند و فضای زیادی از اتاق را موقع باز کردن درب اشغال میکنند احتیاج به تغییر قسمت بازشو در یا پنجره upvc می باشد.

بازشو درب و پنجره upvc

۱۱) انواع جابجایی های پنجره upvc شامل :

  1. ۱٫جابجایی قسمت بازشو با قسمت ثابت درب یا پنجره
  2. ۲٫جابجایی نوع بازشدن در بالکن به جای داخل بازشو به بیرون بازشو
  3. ۳٫جابجایی قسمت کتیبه پنجره از بالا به پایین
  4. ۴٫تغییر جهت بازشدن پنجره از چپ بازشو به راست بازشو و بالعکس

انواع جابجایی های پنجره upvc

۱۲) دستگیره کلید خور پنجره upvc :

معمولا پنجره های یو پی وی سی با دستگیره های بدون کلید و معمولی تولید و نصب می شوند اما در مواردی که کودک خردسال داشته باشید برای حفظ امنیت و باز نکردن پنجره توسط کودکان ، دستگیره های کلیدی که قابلیت قفل شدن دارند برای شما نصب خواهد شد . با نصب این دستگیره ها به راحتی میتوانید پنجره را قفل کرده و کلید آن را جهت حفظ ایمنی و خطرات احتمالی برای کودکان بردارید.

دستگیره کلید خور پنجره upvc