انواع پنجره دوجداره آلومینیوم

m.sheykhi

انواع پنجره دوجداره آلومینیوم طرفداران بسیار دارد اما مهمترین سوالی که برای مشتریان پیش میاید قیمت آن می باشد . در رابطه با قیمت انواع پنجره دوجداره آلومینیوم باید بگوییم که بطور دقیق قابل اعلام نمی باشد مگر اینکه ابعاد دقیق آن را بدانید .

انواع پنجره دوجداره آلومینیوم

عوامل موثر بر قیمت پنجره دوجداره آلومینیوم :

انواع پنجره دوجداره آلومینیوم طرفداران بسیار دارد اما مهمترین سوالی که برای مشتریان پیش میاید قیمت آن می باشد . در رابطه با قیمت انواع پنجره دوجداره آلومینیوم باید بگوییم که بطور دقیق قابل اعلام نمی باشد مگر اینکه ابعاد دقیق آن را بدانید .

قیمت پنجره دوجداره آلومینیوم با توجه به ابعاد درب و پنجره مورد نیاز و تعداد بازشو و یراق آلات آن محاسبه می شود .علاوه بر این قیمت پنجره دوجداره آلومینیوم به مقدار پروفیل یو پی وی سی مورد نیاز آن نیز بستگی دارد که بر حسب متر مربع اندازه گیری می شود لازم به ذکر است که نوع و جنس پروفیل و جنس شیشه ها نیز از دیگر عوامل موثر بر قیمت انواع پنجره دوجداره آلومینیوم می باشد .

گروه صنعتی هلی پن ، با بیش از سال ها تجربه در زمینه تولید

در و پنجره دوجداره upvc

در و پنجره آلومینیوم

تولید توری پلیسه

ملزومات توری پلیسه

بعنوان نمایندگی وین تک فعالیت می کند.

همچنین لازم به ذکر است که تیم کاری هلی پن در زمینه تعمیرات در و پنجره و توری پلیسه نیز فعالیت می کند و محصولات و خدمات خود را با گارانتی به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

با توجه به توضیحات داده شده ، جهت آشنایی بیشتر با تیم هلی پن ، نمونه کارهای این گروه را مشاهده کنید :

مشاهده کارخانه

نحوه برش گالوانیزه

نصب توری پلیسه

در و پنجره دوجداره

اگر قصد دیدن نمونه کارهای این شرکت یا پروژه های انجام شده توسط این تیم را دارید ، می توانید در قسمت پروژه های هلی پن ، این نمونه کارها را مشاهده کنید .

تلگرام :

https://t.me/helipen_co/

اینستاگرام :

https://www.instagram.com/helipen_co/

واتس اپ :

https://wa.me/09364948617

لینکدین :

https://www.linkedin.com/in/heli-pen-33a4a4190

آپارات :

https://www.aparat.com/v/fHgXo

آینوتی :

https://inoti.com/icv/%D8%AF%D8%B1-%D9%88-%D9%BE%D9%86%D8%AC%D8%B1%D9%87-upvc-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

انواع پنجره دوجداره آلومینیوم

انواع متفاوتی از پروفیل ها وجود دارد که هر کدام از آن ها در قسمتی از فریم و بازشو یا قاب مورد استفاده قرار می گیرند که شرکت هلی پن بعنوان ارائه دهنده انواع پنجره دوجداره آلومینیوم در این بخش قصد دارد شما را نیز با این مدل ها آشنا کند :

آلومینیوم ساده

آلومینییوم ساده یکی از انواع پنجره دوجداره آلومینیوم می باشد که از دو نوع پروفیل ST و Coronet تشکیل شده است . اما در حال حاضر ST بعلت مزایای بالایی که نسب به Coronet دارد بیشتر در بازار مورد استفاده قرار می گیرد به این خاطر که پنجره های Coronet عایق نمی باشند همچنین بعد از گذشت مدتی به دلیل قفل بست نامناسب و نصب ضعیف یراق‌آلات سست شده و هوا بندی در آن به درستی صورت نمی گیرد که همین موجب ورود گرد و غبار به داخل ساختمان می باشد .

در صورتی که پنجره های ST پروفیل های قوی تری دارد همچنین یرایق آلات با کیفیت تری روی آن نصب است که بختطر استفاده از نوارهای مویی و لاستیک های آب بند با دوام تر شده اند .

 

انواع پنجره دوجداره آلومینیوم

 

آلومینیوم ترمال بریک

یکی از آخرین دستاوردهای صنعت آلومینیوم سازی و پنجره سازی ، پنجره آلومینیوم ترمال بریک می باشد که دارای لایه پلاستیکی بین دو فریم داخلی و خارجی پنجره می باشد که نارسانایی این لایه پلاستیکی مانع تلف شدن انرژی بین دو فریم می شود.

این در حالی است که پنجره دو جداره معمولی از جنس آلومینیوم به این صورت نیستند چون آلومینیوم رسانایی بالایی دارد و به همین خاطر باعث اتلاف انرژی می شود. در واقع کلمه ترمال بریک به معنای شکست حرارت می باشد و پنجره آلومینیومی ترمال بریک دارای عایق حرارتی می باشد.

یعنی درست است که آلومینیوم رسانای گرماست اما وجود یک لایه ی پلاستیکی نارسانا بین دو فریم آلومینیومی از عبور گرما و انرژی جلوگیری می کند.

آلومینیوم نرمال بریک

در صورت عدم انتخاب صحیح جنس و نوع ، پنجره می تواند از عوامل مهم اتلاف انرژی در ساختمان ها باشد ، اتلاف انرژی در پنجره های آلومینیومی با شیشه دو جداره خوب بسیار کمتر از پنجره های آهن است. همچنین سبکی و زیبایی و دوام پنجره دو جداره آلومینیومی کاملا برتر از پنجره های دیگر است.

بدین منظور می توان پنجره های آلومینیومی را بهترین نوع پنجره عنوان نمود. سیستم پنجره های آلومینیوم با برخورداری از تنوع زیاد در فرم، رنگ و گستردگی استفاده از یراق آلات و تنوع بازشو، نیازهای مورد استاندارد صنعت ساختمان را برآورده ساخته است.

 

انواع پنجره دوجداره آلومینیوم

 

مزایای استفاده از پنجره آلومینیومی

  • ☑ عایق نسبی حرارتی
  • ☑ عایق رطوبتی
  • ☑ عایق صوتی
  • ☑ غیر قابل اشتغال
  • ☑ سازگار با محیط زیست و قابل بازیافت
  • ☑ مقاوم در برابر آلودگی هوا و گرد و غبار
  • ☑ مقاوم در برابر فشار باد در عین سبکی
  • ☑ زیبایی فوق العاده
  • ☑ تنوع رنگ زیاد و دلخواه
  • ☑ مقاوم در برابر تغییر رنگ و شکل به دلیل عوامل محیطی مانند تابش آفتاب و بارانرنگهاي پودري الکترواستاتيک با تنوع فوق‌العاده بيش از ۲۰۰ رنگ متنوع را در اختيار مصرف‌کنندگان پروفيل آلومينيوم مي‌گذارد که در کوره سخت شده و ضد ضربه و ريختگي می گردند.
  • ☑ علاوه بر آن تنوع و زيبايي يک سيستم پوشش و رنگ‌ آميزي ديگر يعني آنادايز تنها برای پروفیل آلومينيوم قابل انجام است. پروفيل‌هاي آلومينيوم با رنگ‌هاي چاپي و سخت‌شدن در کوره دوام و زيبايي دو چنداني دارند.