کارایی پنجره ها چیست؟

m.sheykhi

پنجره در اصل فضایی است که معمولاً با شیشه در دیوار ساختمان یا در یک وسیله نقلیه پر می شود تا نور و هوا به داخل آن راه پیدا کند و به افراد داخل ساختمان و ماشین اجازه دیدن را بدهد که در ادامه با کارایی پنجره ها بیشتر آشنا خواهیم شد. البته پنجره ها مفید هستند اما اگر به درستي انتخاب و نصب نشوند، مي توانند در جنبه منفي، كارائي انرژي منزل، راحتي، كيفيت هواي داخلي و مقاومت را تحت تاثير قرار دهند. آنها از اصلی منبع اصلي در كاهش سرما در زمستان و گرما در تابستان هستند.

پنجره و کارایی پنجره چیست؟

پنجره در اصل فضایی است که معمولاً با شیشه در دیوار ساختمان یا در یک وسیله نقلیه پر می شود تا نور و هوا به داخل آن راه پیدا کند و به افراد داخل ساختمان و ماشین اجازه دیدن را بدهد که در ادامه با کارایی پنجره ها بیشتر آشنا خواهیم شد. البته پنجره ها مفید هستند اما اگر به درستي انتخاب و نصب نشوند،  مي توانند در جنبه منفي، كارائي انرژي منزل، راحتي، كيفيت هواي داخلي و مقاومت را تحت تاثير قرار دهند. آنها از اصلی منبع اصلي در كاهش سرما در زمستان و گرما در تابستان هستند همچنین بهتر است بدانید که آن ها را باید طوری انتخاب کنید که عواملی مانند ظاهر، قيمت خريد، هزينه نصب، پشتیبانی تضميني بعد از خرید و رسيدگی های بيشتر به پنجره در نظر گرفته شوند همچنین برای نصب آن حتی اگر پیشرفته ترین پنجره را هم انتخاب کرده باشید، باید از نصب صحیح آن مطمئن باشید تا در زمان اجرا وظابف خود را به درستی انجام دهند و در مشكلات رطوبتي ساختمان نقشي نداشته باشند.

 

کارایی پنجره

 

 

ارتباط با هلی پن

تلگرام

اینستاگرام

واتس اپ

لینکدین

آپارات

آینوتی

گروه صنعتی هلی پن ، با بیش از سال ها تجربه در زمینه تولید

تولید توری پلیسه

ملزومات توری پلیسه

بعنوان نمایندگی وین تک فعالیت می کند.

همچنین لازم به ذکر است که تیم کاری هلی پن در زمینه تعمیرات و توری پلیسه نیز فعالیت می کند و محصولات و خدمات خود را با گارانتی به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

با توجه به توضیحات داده شده ، جهت آشنایی بیشتر با تیم هلی پن ، نمونه کارهای این گروه را مشاهده کنید :

مشاهده کارخانه

نحوه برش گالوانیزه

نصب توری پلیسه

 

کارایی پنجره ها

با به وجود آمدن آپارتمان ها و خانه های مسکونی جدید در دنیا احساس نیاز به محلی برای استفاده از نور طبیعی روز، تهویه و ورود و خروج هوا لازم شده است. بسته به نوع استفاده آن بعضی پنجره ها برای تعویض هوای داخل ساختمان با خارج ساختمان باز نگه داشته میشوند و برخی دیگر از برای جلوگیری از آلودگی ها اعم از آلودگی صوتی و آلودگی هوا بسته نگه داشته می شوند. در این بین بعضی از آن ها هم برای زیبایی ساختمان و جلوه دادن به محیط داخلی و خارجی استفاده می شود و نقش زیادی در زیبایی ساختمان را بر عهده دارند. پنجره‌ها معمولا به وسیله دستگیره از سمت داخل محوطه میتوانند باز و بسته شوند. کارایی آن ها به مواردی مثل ساختار چهارچوب، نوع شیشه، هوای اتاق و موارد بسیار دیگر مانند دوجداره شدن وابسته است. شرکت هلی پن با سابقه بیش از ۱۵ سال و همکاری با شرکت های دولتی و خصوصی در سراسر ایران آماده ارائه خدمات با ضمانت نامه کتبی چند سال به شما مشتریان عزیز در سراسر ایران می باشد