پنجره های آلومینیومی و مشخصات آن

m.sheykhi

پنجره های آلومینیومی در مقایسه با دیگر انواع پنجره ها دارای مزایای بیشتری می باشد که به طور کامل درباره آن توضیح خواهیم داد. از اولین نکته ها درباره پنجره آلومینیومی مراحل ساخت آن می باشد که مانند پنجره های یو پی وی سی از مواد شیمیایی استفاده نمی شود

پنجره آلومینیومی

پنجره های آلومینیومی در مقایسه با دیگر انواع پنجره ها دارای مزایای بیشتری می باشد که به طور کامل درباره آن توضیح خواهیم داد. از اولین نکته ها درباره پنجره آلومینیومی مراحل ساخت آن می باشد که مانند پنجره های یو پی وی سی از مواد شیمیایی استفاده نمی شود بلکه آلومینیوم به تنهایی جز مقاوم ترین فلزهای شناخته شده در جهان است که این امکان را دارد تا پنل های شیشه ای را با پهنای زیاد در بر بگیرد. این نوع پنجره ها در برابر ضربه بسیار مقاوم و استحکام بالایی دارد که همین موضوع باعث می شود پنجره ها دیرتر دچار آسیب دیدگی شود. در بازارهای روز دنیا پنجره های الومینیومی دارای انواع و طیف رنگی گسترده ای موجود است که مشتری با دست کامل باز می تواند رنگ و طرح دلخواه خودش بر اساس نمای منزلش انتخاب کند.

 

ارتباط با هلی پن

تلگرام

اینستاگرام

واتس اپ

لینکدین

آپارات

آینوتی

گروه صنعتی هلی پن ، با بیش از سال ها تجربه در زمینه تولید

تولید توری پلیسه

ملزومات توری پلیسه

بعنوان نمایندگی وین تک فعالیت می کند.

همچنین لازم به ذکر است که تیم کاری هلی پن در زمینه تعمیرات و توری پلیسه نیز فعالیت می کند و محصولات و خدمات خود را با گارانتی به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

با توجه به توضیحات داده شده ، جهت آشنایی بیشتر با تیم هلی پن ، نمونه کارهای این گروه را مشاهده کنید :

مشاهده کارخانه

نحوه برش گالوانیزه

نصب توری پلیسه

پنجره الومینیومی

 

مشخصات پنجره های آلومینیومی

۱- وزن این نوع پنجره ها در مقایسه با پنجره های آهنی سبک است ولی مقاومت بالایی دارد.

۲- اجرای این نوع پنجره ها به دلیل داشتن وزن سبک به راحتی امکان پذیر است.

۳- نگهداری از این پنجره بسیار راحت است و نیاز به شستشو ندارد و تنها با یک دستمال مرطوب می توانید آن را تمیز کنید. (موقع تمیز کردن پنجره از سیم یا هر جسم تیزی استفاده نکنید زیرا باعث خراش روی بدنه آن می شود)

۴- پنجره آلومینیومی قابلیت دفع و جذب گرما را دارد.

۵- در میان فلزها بلافاصله بازیافت می شود

۶- انواع پنجره دوجداره آلومینیومی تنوع زیادی در ترکیب رنگ دارد.

۷- بلافاصله می توانید آن را نصب کنید.

۸- عایق سرما و گرما می باشد.

۹- ضد آب است و در صورتی که در برابر رطوبت قرار بگیرد هیچ آسیبی به آن نمی رسد.

 

پنجره الومینیومی

 

بهترین متریال در و پنجره

درواقع در تولید در و پنجره جنس های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که هر کدام از آن ها دارای قابلیت و ویژگی های متفاوت و خاصی هستند که در بین همه این ها ، آلومینیوم پر استفاده ترین نوع پنجره ها می باشد که البته فواید بسیار زیادی دارد. لازم است بدانید که آلومینیوم رایج ترین جنس در ساخت پروفیل های در و پنجره است که از قدیم تاکنون در صنعت ساخت و ساز آن را به کار می ‌برند به این خاطر که  این نوع جنس وزن کمی دارد و مقاومت آن بیشتر است علاوه بر این به راحتی نیازهای ساختمان را برآورده می ‌کند.