هیدن ونت پنجره آلومینیومی چیست؟

m.sheykhi

پنجره هیدن ونت یکی از مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در ساختمان های امروزی می باشد که دارای نمای ظاهری بسیار جذابی است. هیدن ونت از پنجره های آلومینیومی پرکاربرد و جدید در صنعت ساختمان است که می توانید این محصول را با قیمت بسیار مناسبی خریداری کنید.

هیدن ونت

پنجره های آلومینیومی هیدن ونت یکی دیگر از انواع پنجره های دوجداره به شمار میاید که از به روز ترین پنجره ها در بازار شناخته شده و می تواند یک انتخاب بسیار عالی برای ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی باشد. پنجره هیدن ونت یکی از مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در ساختمان های امروزی می باشد که دارای نمای ظاهری بسیار جذابی است. هیدن ونت از پنجره های آلومینیومی پرکاربرد و جدید در صنعت ساختمان است که می توانید این محصول را با قیمت بسیار مناسبی خریداری کنید.

 

هیدن ونت چیست؟

چنانچه سوای زیایی پنجره ها، ظرافت آن ها نیز برایتان مهم است، این مدل پنجره بهترین انتخاب برای شماست. پنجره های آلومینیومی هیدن ونت علاوه بر اینکه با ظرافت بالایی طراحی و تولید شده، یراق آلات و بسیاری از قسمت ها و قطعاتی که در ساخت یک پنجره استفاده می شود، در این محصول به گونه ای است که به چشم نمی آید و به قسمت های مخفی کار انتقال یافته است. درواقع نام دیگر این نوع پنجره آلومینیومی، لنگه مخفی می باشد. در زمان بسته بودن لنگه پنجره، پروفیل لنگه به صورت کامل پشت پروفیل فریم پنجره واقع شده و نمایی کاملا مسطح با بخش ثابت پنجره به وجود خواهد آورد. در پنجره های هیدن ونت به دلیل عدم مشاهده لنگه پنجره از نمای بیرونی، تمامی پنجره در قسمت نما از ظاهر یکسانی برخوردار است که موجب نظم و آراستگی ظاهری هر چه بیشتر نمای ساختمان خواهد شد. بدین صورت از داخل ساختمان هم، تنها شاهد وجود یک دستگیره بر روی پنجره خواهید بود.

 

هیدن ونت

ارتباط با هلی پن

تلگرام

اینستاگرام

واتس اپ

لینکدین

آپارات

آینوتی

گروه صنعتی هلی پن ، با بیش از سال ها تجربه در زمینه تولید

تولید توری پلیسه

ملزومات توری پلیسه

بعنوان نمایندگی وین تک فعالیت می کند.

همچنین لازم به ذکر است که تیم کاری هلی پن در زمینه تعمیرات و توری پلیسه نیز فعالیت می کند و محصولات و خدمات خود را با گارانتیبه شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

با توجه به توضیحات داده شده ، جهت آشنایی بیشتر با تیم هلی پن ، نمونه کارهای این گروه را مشاهده کنید :

مشاهده کارخانه

نحوه برش گالوانیزه

نصب توری پلیسه

ویژگی های پنجره دوجداره هیدن ونت

  • ۱- عایق صوت و حرارت بالا
  • ۲- مخفی بودن بازشوها
  • ۳- قابلیت استفاده از سه جداره شیشه
  • ۴- مقرون به صرفه
  • ۵- قابلیت لولای مخفی
  • ۶- استحکام بالا
  • ۷- زیبایی و تقارن در نما

یکی از ویژگی های اصلی پنجره لنگه مخفی ، استحکام بسیار بالای این محصول است. علاوه بر این مورد، همانطور که گفته شد استفاده از لولای مخفی در این پنجره ، باعث شده است که با مخفی شدن بازشو ها، ظاهری زیباتر، مدرن تر و ظریف تری را از این سری پنجره ها داشته باشیم. این نوع پنجره یکی از بهترین انتخاب ها برای عایق گرما و جلوگیری از صدا می باشد به این خاطر که دارای قابلیت سه جداره شدن است که این قابلیت، پنجره های هیدن ونت را تبدیل به گزینه ی بسیار مناسبی برای شهرهای بسیار گرم، بسیار سرد و شهرهای بزرگ کشور کرده است. امکان استفاده از یراق آلات تک و یا دوحالته معمولی ، از ویژگی های برجسته پنجره لنگه مخفی است همچنین  آب بندی و هوابندی کامل پنجره ها از دیگر ویژگی های این پنجره هاست. در حال حاضر در کنار نظم و آراستگی پنجره ها، نمایی عایق و همچنین با قیمت مناسب را خواهید داشت.

این محصول از لحاظ فنی نیز نسبت به سایر انواع پنجره های آلومینیومی با ضریب انتقال کمتر گرما به یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما تبدیل شده است و شما می توانید با خیال راحت از این محصول در تمامی ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری استفاده داشته باشید.

 

 

th68 هیدن ونت

 

انواع بازشوهای پنجره هیدن ونت

  • ۱- ثابت
  • ۲- لولایی تک لت
  • ۳- کلنگی
  • ۴- دو حالته تک لت
  • ۵- لولایی دو لت
  • ۶- دوحالته دو لت
  • ۷- پنجره های دارای کتیبه